Μία σοβαρή καταγγελία από αναγνώστη δημοσιεύουμε σήμερα για την γνωστή αλυσίδα ηλεκτρονικών ειδών MediaMarkt.
Όπως καταγγέλλει ο αναγνώστης, προπλήρωσε ένα προϊόν, το οποίο δεν δέχτηκε να παραλάβει. Ωστόσο, η επιχείρηση δεν επιστρέφει τα χρήματα του.
Το Μακελειό απλά δημοσιεύει την καταγγελία χωρίς να αποδέχεται τη βασιμότητά της.
Δείτε τι λέει ο αναγνώστης:
“Την 14η Φεβρουαρίου 2020, έκανα ηλεκτρονικά μια παραγγελία στο Media Markt (αδιάφορο το είδος και το κόστος) προπληρώνοντας με Τραπεζική κατάθεση την αξία του είδους. Την ίδια μέρα και επειδή διαπίστωσα εκ των υστέρων ότι στο site τους έγραφαν παραπλανητικά δεδομένα σε ο,τι είχε να κάνει με τον τρόπο απόκτησης τού προς αγορά αντικειμένου, προχώρησα ηλεκτρονικά και πάλι σε ακύρωση της παραγγελίας. Επιπρόσθετα και για επιπλέον διασφάλιση της κίνησης ακύρωσης, συνομίλησα τηλεφωνικά και με εκπρόσωπο του σχετικού τμήματος (Media Markt-Τμήμα εξυπηρέτησης πελατών) η οποία μου διαβεβαίωσε ΚΑΙ τηλεφωνικά ΚΑΙ μέσω e-mail, ότι το ποσό της κατάθεσής μου θα επιστραφεί ΑΜΕΣΑ.
Για να μην κουράζω με ενδιάμεσες λεπτομέρειες, απλά θα πω ότι μέχρι σήμερα 23.3.2020 (38 μέρες μετά την ακύρωση) και μετά από επιπλέον αλλεπάλληλες επαφές μαζί τους (τηλεφωνικά και μέσω e-mail τα οποία είναι κρατημένα) τα χρήματα δεν έχουν πιστωθεί στον λογ/σμό μου (!!)
Ευνόητο βέβαια, ότι προχωρώ ήδη το θέμα με τον δικηγόρο μου μέσω της δικαστικής οδού.
Ο καθένας ας βγάλει τα συμπεράσματά του για τη συγκεκριμένη εταιρία και τις ‘δεξιότητές’ της…”
Κ εγω περιμενω απο τον Νοεμβριο την επιταγη 50 € απο ανακυκλωση συσκευης………αλλεπαλληλες επικοινωνιες μαζι τους… με γραφουν κανονικα…………..ΝΤΡΟΠΗ. ΨΑΧΝΩ ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΘΑ ΚΑΝΩ ΤΗΝ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ
Μια από τα ίδια. Μέρος της παραγγελίας ήταν η επιστροφή της παλιάς συσκευής έναντι δώρο επιταγής 30€ την οποία δεν παρέλαβα ποτέ. Έχω πάρει πάνω από 10 φορές τηλέφωνα, κρατούν τα στοιχεία μου και με γράφουν κανονικά. Ο προϊστάμενος αρνείται να μιλήσει στο τηλέφωνο. Απαράδεκτοι….
Τα ιδια επαθα και γω!
Για μια κινεζικη web cam , την επεστρεψα , μου ειπαν μεσω εμαιλ οτι θα με αποζημιώσουν….και ακομα το κανουν!
Απαραδεκτο για μια τετοια μεγαλη εταιρια, και προπαντων σε κανει να χανεις την εμπιστοσυνη σου στις ηλεκτρονικες αγορές!
Είχα παραγγείλει ηλεκτρονικά στα media mark ένα πλυντήριο στις 27/12/2020, το πλήρωσα με πιστωτική και θα το παραλάμβανα έως τις 03/01/2021. (αρ. παραγγελίας om20640645). Ουδέποτε το παρέλαβα, την παραγγελία την ακυρώσαν μόνοι τους και όταν επικοινωνούσα μαζί τους, (τουλάχιστον πέντε φορές), κανείς δεν ασχολείτο με το θέμα και απλά το καταγράφανε για να το εξετάσουν. Αναγκάστηκα να πάω στα κεντρικά τους γραφεία και μόνο τότε μου είπαν πως θα μου επιστρέψουν τα χρήματα. Έμεινα λοιπόν ένα μήνα χωρίς πλυντήριο, ξόδεψα πάρα πολύ χρόνο και πέρασα εξαιτίας τους μία απίστευτη ταλαιπωρία.
ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΧΕΙΡΟΤΕΡΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΚΑΙ ΜΑΛΛΟΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΑΠΑΤΕΩΝΕΣ.
Κάτσικας Γιώργος
Δεν μου έστειλαν ποτέ το προϊόν που παρειγγειλα και έχουν κρατήσει και τα χρήματα μου αυτο έχω να δηλώσω και δεν έχει επικοινωνήσει ποτέ κανείς μαζί μου θα κάνω καταγγελία πρέπει να κλείσει αυτή η εταιρία πια
Νομικά;;; Καληνύχτα, ειδικά για ποσά κάτω των 2.000€, ΔΕΝ θα καταφέρετε ΤΙΠΟΤΑ. Απλά, θα χρεωθείτε τα έξοδα του δικηγόρου σας και τυχών εξώδικο… σημειώστε, ότι κάθε μεγαλη εταιρεία έχει δικό της νομικό τμήμα οπότε δεν τους στοιχίζει επιπλέον η όποια νομική τους εκπροσώπηση!
Οπότε, κάντε υπομονή, ή ανέξοδες καταγγελίες στη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή (Yπουργείου Ανάπτυξης), Συνήγορο Του Καταναλωτή (ανεξάρτητη αρχή) και προπαντώς ΥΠΟΜΟΜΗ!
Δεν σας συμφέρει η νομική οδός, δυστυχώς, εκτός εάν συζητάμε για μεγάλο ποσό…
Ο συνήγορος του καταναλωτή είναι μια άχρηστη Αρχή. Από τις 3 καταγγελίες που είχα υποβάλει (με ατρανταχτες αποδείξεις) κατά τράπεζας, τις 4 τις απέρριψε. Μην ασχολείστε μαζί του, ο ΣτΚ απλά δικαιολογεί τον παχυλό μισθό ημετέρων.
Ο συνήγορος του καταναλωτή, ουσιαστικά παίζει διαμεσολαβιτικό ρόλο και είναι ανεξάρτητη αρχή!
Διαβάστε προσεκτικά στην ιστοσελίδα του, μέχρι που φτάνουν οι αρμοδιότητες του και ποιές ακριβώς είναι! Μην γράφουμε ανακρίβειες, όταν ΔΕΝ είμαστε γνώστες! Ως καταναλωτής, ΠΡΙΝ χρησιμοποιήσω τις υπηρεσίες τους, είχα διαβάσει τι μπορούν να προσφέρουν, μέχρι που μπορούν να παρέμβουν, κλπ, κλπ, κλπ, οπότε ήξερα από πριν τι ακριβώς και πως να το αιτηθώ!
Τα ίδια πχ. ισχύουν και με την Γενική Γραμματεία Καταναλωτή, όπου οι αρμοδιότητες της είναι πολύ κοντά σε αυτές του αστικού δικαίου, όταν πρόκειτε για αγορά με φυσική παρουσία, αλλά έχουν ισχύ αστικού δικαίου μόνο όταν πρόκειτε για ηλεκτρονική αγορά, όπου και τότε επεμβαίνουν και νομικά!!!
Η κάθε υπηρεσία, έχει σαφές διάγραμμα αρμοδιοτήτων, περιορισμών, νομοθετικού ρόλου, κλπ, καλώς, ή κακώς!!! Τα βρίσκουμε ΠΑΝΤΑ και μόνο από τις ιστοσελίδες τους και όχι από άλλες πηγές, ούτε καν από απαντήσεις υπαλλήλων, για να είμαστε σίγουροι τι και από ποιόν να το ζητήσουμε!
Δεν είναι σοκ! Νάξερες πόσοι την έχουν πάθει πριν από σένα! Πάντως νομικά, καλύτερα μην κινηθείς, γιατί με την ελληνική δικαιοσύνη θα βρεθείς να τους χρωστάς και από πάνω!!!
ποιο ΣΟΚ δε γινετε…..