Σε αναζήτηση τζίρου μέσω επέκτασης της σε γεωγραφικές περιοχές όπου είτε δεν έχει καθόλου παρουσία είτε η παρουσία της κρίνεται περιορισμένη, βρίσκεται η βορειοελλαδίτικη αλυσίδα Μασούτης.
Στο πλαίσιο αυτό έχει αναζωπυρωθεί το τελευταίο διάστημα το τρίχρονο «φλερτ» της με τις αλυσίδες Δήμητρα Μάρκετ στην Κέρκυρα, που διαθέτει δίκτυο 20 καταστημάτων και τζιράρει 40 εκατ. ευρώ και Γουντσίδης στη Δράμα με δίκτυο 17 σημείων και πωλήσεις 48,7 εκατ. ευρώ. Την ίδια ώρα βολιδοσκοπεί τις ευκαιρίες που υπάρχουν σε Αττική και Πελοπόννησο, σε μια προσπάθεια να διευρύνει περαιτέρω τη γεωγραφική της βάση και να «μαζέψει» τον ορφανό τζίρο, που σήμερα μοιράζονται μικρά δίκτυα ή μικροί και μεσαίοι ανεξάρτητοι παίκτες.
Το άνοιγμα της βορειοελλαδίτικης Μασούτης, πέραν των στενών γεωγραφικών ορίων της Βορείου Ελλάδος, έλαβε σάρκα και οστά με την απόκτηση της Προμηθευτικής. Με την κίνηση αυτή η Μασούτης απέκτησε με το «καλημέρα» θέση στην πρωτεύουσα και τζίρο άνω των 100 εκατ. ευρώ. Θέση και τζίρο τον οποίο φιλοδοξεί να ενισχύσει μέσα στο επόμενο διάστημα. Στο πλαίσιο αυτό, ο σχεδιασμός για την Αττική περιλαμβάνει την προσθήκη 10 ακόμη σημείων πώλησης. Εν τω μεταξύ την περασμένη Παρασκευή εγκαινίασε ένα ακόμη κατάστημα στην Αθήνα. Πρόκειται για πρώην κατάστημα της Μαρινόπουλος στην Λεωφόρο Βεΐκου στο Γαλάτσι, το οποίο εκποιήθηκε από την Σκλαβενίτης.
Η διοίκηση της εταιρείας δηλώνει ικανοποιημένη από τα πρώτα δείγματα παρουσίας της στην Αττική δυο μήνες μετά την αλλαγή της ταμπέλας σε Μασούτης στα καταστήματα της Προμηθευτικής που απέκτησε. Ωστόσο οι πωλήσεις στο δίκτυο της πρώην Προμηθευτικής παραμένουν στα ίδια επίπεδα με αυτά που ήταν πριν αλλάξουν ταμπέλα, όμως σύμφωνα με τα στελέχη της Μασούτης υπάρχουν περιθώρια βελτίωσης.
Παρ’ όλα αυτά οι πωλήσεις του δικτύου της Μασούτης (σ.σ. χωρίς την προσθήκη της Προμηθευτικής) αναμένονται να παρουσιάσουν εφέτος πτώση 5% σε σχέση με αυτά που είχε πετύχει το δίκτυο πριν ένα χρόνο. Αυτό, αποδίδεται από στελέχη της αλυσίδας, αφ ενός στις πιέσεις που εξακολουθεί να δέχεται το μέσο νοικοκυριό, και αφ ετέρου στην επιστροφή στην κανονικότητα του δικτύου της πρώην Μαρινόπουλος που πλέον ελέγχεται από τη Σκλαβενίτης.
Σε ότι αφορά τις τιμές, ο Marketing Manager της Μασούτης κ. Σταμάτης Δαυίδ, ανέφερε πως οι τιμές είναι το ίδιο ανταγωνιστικές με τους leader της αγοράς και μπορούν να είναι και έως και 5% χαμηλότερες εάν οι καταναλωτές χρησιμοποιήσουν τα εργαλεία που έχει αναπτύξει η αλυσίδα, όπως την κάρτα πιστότητας και την πιστωτική που έχει δημιουργήσει σε συνεργασία με την Eurobank.