Σε αυτή την ηλικία γίνεσαι επικίνδυνος στον δρόμο -Πότε πρέπει να παραδώσεις το δίπλωμα

Κοινοποίηση:
old-driver-100

Στο στόχαστρο των αρχών μπαίνουν οι ηλικιωμένοι οδηγοί στην Ευρώπη και σε άλλα μέρη του κόσμου, με στόχο τον περιορισμό των τροχαίων ατυχημάτων.

Ο περιορισμός των τροχαίων ατυχημάτων, ακόμη περισσότερο των θανατηφόρων, αποτελεί μια από τις προτεραιότητες των ανεπτυγμένων και αναπτυσσόμενων χωρών στην Ευρώπη και φυσικά εκτός αυτής.

Κατά τη διάρκεια της «σταδιοδρομίας» του πίσω από το τιμόνι ένας οδηγός περνά από πολλά διαφορετικά στάδια «ωρίμανσης». Αυτά τα στάδια έχουν άμεση σχέση με το πόσο επικίνδυνος είναι ένας οδηγός για τους άλλους χρήστες τον δρόμου, για τους επιβαίνοντες στο αυτοκίνητό του, αλλά και για τον ίδιο τον εαυτό του. Σε ποια όμως ηλικία ένας οδηγός γίνεται πραγματικά επικίνδυνος στον δρόμο;

Σύμφωνα και με στατιστικά δεδομένα του Ευρωπαϊκού παρατηρητηρίου οδικής ασφάλειας, ηλικιακά η «χρυσή περίοδος» οδικής ασφάλειας για έναν οδηγό είναι από τα 25 έως και τα 64 έτη. Σε αυτή την περίοδο ο οδηγός παρουσιάζει και τις μικρότερες πιθανότητες να εμπλακεί σε ατύχημα που θα προκαλέσει τραυματισμό ή θάνατο στον ίδιο

Από εκεί και πάνω, η πιθανότητα εμπλοκής σε ένα ατύχημα, θανατηφόρο η μη, πολλαπλασιάζεται και η αύξηση στην επικινδυνότητα μεγαλώνει καθώς η πρέπουσα συμπεριφορά πίσω από το τιμόνι έχει να κάνει με πνευματικές λειτουργίες που σχετίζονται και εξαρτώνται από την ηλικία.

Τα πράγματα φαίνεται να γίνονται ακόμη πιο επικίνδυνα για τους οδηγούς που ξεπερνούν σε ηλικία τα 70 έτη και αυτός είναι και ο λόγος που συζητείται επίσημα σε επίπεδο Ε.Ε. η αναθεώρηση της ανανέωσης των διπλωμάτων για εκείνους που ξεπερνούν το συγκεκριμένο ηλικιακό όριο.

ΚΟΙΝΟΠΟΗΣΗ:

6 Σχόλια

  1. Τα θανατηφόρα τα προκαλούν οι νέοι. Δίπλωμα στα 17; Αντε και καλγ ψυχή.

  2. Μετά τα 67 (σύνταξη) πρέπει όλοι κάθε χρόνο να ελέγχονται ιατρικά. Μπορεί κάποιος να είναι 80ρης και να είναι καλύτερα ιατρικά από έναν 70ρη, δεν γερνάνε όλοι οι άνθρωποι με τον ίδιο τρόπο.

  3. Στα 80, άντε το πολύ 82, θα πρέπει να σταματάει η οδήγηση.

  4. Δηλαδή ένας επαγγελματίας οδηγός που συνταξιοδοτείται στα 74, όπως κυκλοφορεί, είναι επικίνδυνος στον δρόμο και δεν επιτρέπεται να οδηγεί; Η απόλυτη παράνοια…

  5. ΜαΚ@κίες δηλ. οι ντελιβεράδες που έχουν σπάσει κάθε ρεκόρ παραβατικότητας και επικινδυνότητας επειδή είναι νεότεροι δεν υπάρχει πρόβλημα, το ίδιο και όσοι έχουν πιεί μπουκάλια μπύρες.
    Παρόλαυτά μπορεί κάποιοι να είναι “ικανοί” για εργασία μέχρι και τα 74 σύμφωνα με το νεο ασφαλιστικό αλλά όχι να οδηγούν.

Comments are closed.