Δεκαοκτώ χρόνια από την προβολή της ταινίας «Irreversible» («Μη Αναστρέψιμος»), ένα δραματικό ψυχολογικό θρίλερ γαλλικής παραγωγής του 2002, σε σκηνοθεσία Γκασπάρ Νοέ που ένωσε τη Μόνικα Μπελούτσι με τον Βενσάν Κασέλ -ωστόσο συγκλόνισε το κοινό με τον ”βιασμό” της Ιταλίδας «θεάς»- η ίδια ανοίγει τα χαρτιά της στη γερμανική εφημερίδα «Frankfurter Allgemeine Zeitung».
Η ταινία συμμετείχε στο Φεστιβάλ των Καννών το 2002 και κέρδισε το βραβείο καλύτερης ταινίας στο Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου Στοκχόλμης. Είχε όμως προκαλέσει σφοδρές αντιδράσεις σε κοινό και κριτικούς καθώς η σκηνή με τον άγριο βιασμό της Άλεξ (Μπελούτσι) επί εννέα λεπτά, ενώ διασχίζει μια υπόγεια διάβαση, και στη συνέχεια ξυλοκοπείται μέχρι να χάσει τις αισθήσεις της, θεωρήθηκαν «πολύ τραβηγμένες».
Irreversible (2002) – Official Trailer
Τώρα, όμως η ταινία «Irreversible» μπορεί να προβληθεί σε νέα εκδοχή.
Στη συνέντευξή της στη γερμανική εφημερίδα, η Ιταλίδα καλλονή μιλάει για την ταινία και την έκθεσή της μπροστά από την κάμερα. Στην ερώτηση «Πώς βλέπει τη νέα ταινία του Γκασπάρ Νοέ που θεωρητικά είναι μία νέα version της ταινίας ”Irreversible”», η Μόνικα δεν δίστασε να πει:
«Σοκαρίστηκα. Στη νέα εκδοχή, η ταινία φαίνεται ακόμα πιο δυνατή. Η δυαδικότητα μεταξύ ποίησης και βίας γίνεται ακόμη πιο ξεκάθαρη.Η θεατρικότητα των ηθοποιών είναι ακόμη πιο έντονη. Φυσικά η ταινία είναι ακόμη πιο ωμή. Αλλά παρατήρησα ότι γίνεται σε αυτήν πολύς λόγος για την αγάπη.
Δεδομένου ότι η ταινία ξεκινά με ερωτικές σκηνές, μπορείτε να νιώσετε την οικειότητα, την αγάπη μεταξύ των δύο βασικών χαρακτήρων ακόμη πιο έντονα. Αυτή η αντίθεση κάνει την πρωτόγονη βία που ακολουθεί ακόμη πιο σοκαριστική. Η ταινία δείχνει το όμορφο και το τερατώδες της ανθρώπινης ύπαρξης».
IRREVERSIBLE – New Trailer (2019)
H Ιταλίδα θεά της ομορφιάς, πρέσβειρα του οίκου Cartier, δεν διστάζει να μιλήσει για το πώς αισθάνεται όταν παίζει σε ταινίες που προκαλούν ιδιαίτερα: «Το σώμα μου είναι για μένα απλά ένα όργανο. Δεν μπορώ όμως να παίζω πάντα σκανδαλώδεις ταινίες» προσθέτει.
Για την 56χρονη «θεά της ομορφιάς», το απερίγραπτο σώμα της είναι απλά ένα όργανο, όχι όμως και για τους άνδρες.
Ειναι η Lamborgini και τα αλλα αυτοκινητα….
και η Monica .. και οι αλλες γυναικες…
ΣΑΣΑΡΟΣ
Την είδα στην περσινή ταινία της Spider in the web και ήταν το ίδιο εντυπωσιακή οπως πάντα. Δεν έχει χάσει τα χαρακτηριστικά της γοητείας της.
Μπελουτσι, ο φθόνος της κάθε γυναίκας. Και ο πόθος του κάθε άντρα.
τι οργανο κουκλα μου ολοκληρη ορχηστρα στο μεγαρο μουσικης εισαι .. εμεις που σε βλεπουμε εχουμε κανει το οργανο μαε σφεντονα …
Αυτή είναι αληθινή γυναίκα, φυσική, με ελάχιστο μακιγιάζ και με αληθινό στήθος. Κι ας κάθονται τα σούργελα να χαλάνε χιλιάδες ευρώ για να γεμίζουν σιλικόνες και να βάζουν 50 κιλά στόκο στη μούρη και αλογίσιες μασέλες – τις αληθινά όμορφες γυναίκες δεν πρόκειται να τις φτάσουν ποτέ.
για κάτι ανέραστες φαντασιόπληκτες νεόπλουτες χαζογκόμενες είναι και τίποτα παραπάνω
Η γυναίκα είναι θεά….Δεν συγκρίνετε με τίποτα από τα σαχλα και χαζά στις τηλεοράσεις…φυσική ομορφιά μάγκες…να την βλέπεις με την ρόμπα και την παντόφλα και να σου γινετε κάγκελο…
Μιλαμε για σκαφος δυνατο!! Τυχερος ο καπετανιος που το κουμανταρει.
ΕΧΩ ΔΕΙ ΤΗ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΜΕΝΗ ΣΚΗΝΗ, ΜΕ ΕΒΑΛΑΝ ΝΑ ΤΗ ΔΩ ΓΙΑΤΙ ΕΙΜΑΙ ΠΑΝΤΕΛΩΣ ΑΣΧΕΤΟΣ ΜΕ ΣΑΧΛΟΤΑΙΝΙΕΣ, ΜΟΥ ΕΛΕΓΑΝ ΡΕ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΔΕΙ ΤΗ ΣΚΗΝΗ ΜΕ ΤΗΝ ΜΠΕΛΟΥΤΣΙ ΠΟΥ ΤΗΝ ΠΗΡΕ ΠΑΤΟΚΟΡΦΑ Ο ΒΙΑΣΤΗΣ ΤΗΣ; ΧΑΝΕΙΣ.
ΤΗΝ ΕΙΔΑ ΤΗ ΣΚΗΝΗ ΚΑΙ ΦΡΙΚΑΡΑ, ΠΟΣΟ ΜΑΛΑΚΕΣ ΕΙΜΑΣΤΕ;
ΕΓΚΥΟΣ ΑΥΤΗ 5-6 ΜΗΝΩΝ ΔΙΑΣΧΙΖΕΙ ΜΙΑ ΣΗΡΑΓΓΑ ΒΡΑΔΥ, ΤΗΣ ΕΠΙΤΙΘΕΤΑΙ Ο ΒΙΑΣΤΗΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΑΙΡΝΕΙ ΠΑΤΟΚΟΡΦΑ ΜΠΡΟΣ ΠΙΣΩ ΜΠΡΟΥΜΥΤΑ ΑΝΑΣΧΕΛΑ. ΦΡΙΚΑΡΑ ΟΥΤΕ ΘΕΛΩ ΝΑ ΤΗ ΦΕΡΝΩ ΣΤΟ ΜΥΑΛΟ ΜΟΥ.
Εγώ δεν μπόρεσα να τη δω, το είχα πάρει σε dvd και το γύρισα σε άλλη σκηνή πιο μπροστά γιατί ήταν φρικιαστικό. Μόνο το τέλος της ταινίας θυμάμαι που και αυτό φριχτό ήταν. Απορώ για ποιο λόγο βγαίνουν τόσο βίαιες ταινίες.
ΑΦΤΑΣΤΗ!!!!
Θα μας στείλεις στον San Pietro αποψε;;; Πώς την έχεις δει δλδ;;;;
Ηλίθιες δεν είναι μόνο οι γυναίκες, αλλά και οι άντρες που όταν δουν κάποια που δεν έχει βυζιά την υποτιμούν. Γιατί σύμφωνα με τα σημερινά «δήθεν πρότυπα» ομορφιάς που εξυμνούν τους φέτες κοιλιακούς, αυτοί δεν συνδυάζονται με πλούσιο φυσικό στήθος.
Κι αυτό γιατί το στήθος είναι ένα μέρος του σώματος που αποτελείται σχεδόν κατ’ αποκλειστικότητα από λίπος.
Δεν μπορεί ο οργανισμός να κάνει εξαιρέσεις και να παίρνει λίπος από τη κοιλιά κατά τη διάρκεια μιας δίαιτας ή μιας άσκησης και όχι από το στήθος ή άλλα σημεία του σώματος.
Πρέπει κάποιος να έχει πολύ καλές γενετικές προδιαγραφές στο συγκεκριμένο σημείο, για να διατηρήσει ένα μεγάλο μέρος του όγκου του κατά την διάρκεια διαίτας ή έντονης άσκησης. Κανένα φυσικό μεγάλο στήθος δεν στέκεται στο «ύψος» ενός πλαστικού για προφανείς λόγους. Δεν είναι ούτε άκαμπτο ούτε ακίνητο και είναι πολύ πιο σεξουαλικό στην αφή και στην αίσθηση απ’ ότι το σιλικονούχο, γεγονός που παίζει εξ ίσου σημαντικό ρόλο με την όραση στο σεξ.
Ο μόνος φυσικός τρόπος για να διατηρήσεις ένα φυσικό μεγάλο στήθος όρθιο, είναι συγκεκριμένες ασκήσεις με βάρη .
Όμως τελικά, εσείς οι άντρες λόγω άγνοιας γουστάρετε τα πλαστικά, αλλιώς δεν θα έκαναν καριέρα όλες αυτές οι ατάλαντες influencers του Instagram.
Ωραίο σχόλιο…
JASON ΑΝΤΙΓΟΝΗ ΕΣΥ;
Οι σχολιάστριες που είναι να πούν ότι τα βυζιά της είναι στα πλευρά. Γιατί το γυναικείο σώμα είναι σαν της Μαλέσκου. Στρογγυλά με ραφές από σιλικόνες. Έτσι κατάντησαν οι γυναίκες. Να είναι τόσο ηλίθιες!