Σε τρία στάδια το άνοιγμα των σχολείων, μόλις δώσουν το “οκ” οι ειδικοί. Η επιστροφή θα αρχίσει από τα δημοτικά

Κοινοποίηση:
tilekpaideusi

Σε τρία στάδια θα ανοίξουν, όπως αποκάλυψε η υπουργός Παιδείας Νίκη Κεραμέως τα σχολεία μόλις το επιτρέψουν οι συνθήκες και οι ειδικοί.

“Στόχος μας και προτεραιότητα είναι να ανοίξουν τα σχολεία και υπάρχει η πιθανότητα πρώτα να ανοίξουν τα δημοτικά και μετά τα Γυμνάσια και τα Λύκεια”, είπε στον Αnt1, η υπουργός παιδείας προσθέτοντας ωστόσο ότι ο χρόνος στον οποίο θα υλοποιηθεί η επαναλειτουργία των σχολείων εξαρτάται από τους λοιμωξιολόγους.

Αναφερόμενη στο πλαίσιο λειτουργίας της τηλεκπαίδευσης στην χώρα, μέσω δωρεάν πλατφόρμας και πρόσβασης σε αυτήν των μαθητών σε όλη την χώρα, έκανε λόγο για ένα πολύ μεγάλο ψηφιακό έργο, που αφορά – όπως είπε –  1,6 εκ. μέλη της εκπαιδευτικής κοινότητας, ενώ παραδέχθηκε ότι υπήρξαν μικρά προβλήματα και θα συνεχίσουν να υπάρχουν.

Αναφερόμενη σε καταγγελίες για διανομή tablet σε σχολεία, τα οποία καταλήγουν όμως αντί για τα χέρια μαθητών σε χέρια καθηγητών, η κ. Κεραμέως είπε ότι υπάρχουν σαφείς εντολές που πρέπει να τηρούνται, αποδέχθηκε ότι υπάρχουν προβλήματα σε κάποιες περιοχές, τόνισε όμως ότι είναι μεγάλη η συμμετοχή των μαθητών στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση.

Σε ότι αφορά τις απουσίες των μαθητών, είπε ότι αυτές δεν υπολογίζονται όταν υπάρχουν τεχνικά προβλήματα, ωστόσο κατά τις άλλες ημέρες τα μαθήματα είναι υποχρεωτικά για όλους και πρέπει να παρακολουθούνται από τα παιδιά.

ΚΟΙΝΟΠΟΗΣΗ:

1 Comment

  1. Ρε ποιον δουλεύετε; Θα ανοίξουν πριν τα Χριστούγεννα δύο μέρες και ξανά κλείσιμο!!! Όσο για την τηλεκπαίδευση…του πούτσου, καμιά επιτυχία διότι ζήτημα το 30 τις εκατό να την επιτυγχάνει! Ντροπή ρεε πια.
    Υπάρχει ο κορονοιος (συγκεκριμένα δημιουργήθηκε από κάποιους με δόλο) με σκοπό να επιτευχθούν μελλοντικά αλλά σχέδια όπου η τεχνολογία θα ελέγχει τα πάντα και οι φτωχοί θα εξαλειφθούν! Προς το παρόν πάρτε πακιαααα Ελλάδα , όμως για τον κορονοιο που φέρνουν αλλοδαπα από Θεσσαλονίκη θα το αναφέρει κάποιος;!;!

Comments are closed.