Σκοτώνονται και σφάζονται Μαστοράκης και Γαβράς!

Κοινοποίηση:
mastorakis_gabras

«Πυρά» κατά του Κώστα Γαβρά και του Γιάνη Βαρουφάκη εξαπέλυσε ο Νίκος Μαστοράκης.

Ο Νίκος Μαστοράκης σε ανάρτησή του δεν «μάσησε» τα λόγια του αναφέρθηκε στις κακές κριτικές που έλαβε η ταινία του Κώστα Γαβρά «Ενήλικες στο Δωμάτιο», που βασίζεται στο βιβλίο του Γιάνη Βαρουφάκη. Μάλιστα, χαρακτήρισε «βαρετή» και «ανόητη» την ταινία, εξαπολύοντας επίθεση προς τον σκηνοθέτη.

Από τα βέλη του, όμως, δεν ξέφυγε και ο πρώην υπουργός Οικονομικός Γιάνης Βαρουφάκης, που έδωσε το παρών στην πρεμιέρα, τον οποίο ονόμασε «Μπαρουφάκη», αλλά και ο πρώην υπουργός του ΣΥΡΙΖΑ, Νίκος Παππάς.

Η ανάρτηση του Νίκου Μαστοράκη
«ΑΠΟ ΤΟΝ ΛΑΜΠΡΑΚΗ ΣΤΟΝ ΜΠΑΡΟΥΦΑΚΗ: Η ΒΕΝΕΤΙΑ ΧΑΣΜΟΥΡΙΕΤΑΙ»

Αφόρητη πλήξη έφερε στο φεστιβάλ της Βενετίας ο Γαβράς και το έσχατο low budget πόνημα του με ήρωα έναν ανόητο, φαύλο, μπουφόνο, κάποιον Μπαρουφάκη που ήθελε να γίνει celeb. Η ταινία του Γαβρα (για τον οποίο έχω ακόμη άκρατο θαυμασμό από την εποχή του «Ζ» και μονό γι αυτή την ταινία) εσφαγιάσθη από τους κριτικούς (σημειώστε, τους μη κομμουνιστές και υστεροαριστερούς) και ίσως κερδίσει το βραβείο (αν υπάρχει κάτι τέτοιο) της πιο βαρετής και ανόητης ταινίας της χρονιάς. Εδώ και χρόνια, κάθε φιλμ του βετεράνου Γαβρά ήταν χειρότερο από το προηγούμενο, φαίνεται όμως ότι έπιασε πάτο με το Μπαρουφάκειο εγχείρημα. Ντρέπομαι που, έστω και περιφερειακά, η ταινία αυτή εφάπτεται της Ελλάδας και επειδή μαθαίνω από τα ΜΜΕ ότι το budget της ήταν μόνο 630,000 ευρώ, θυμάμαι ότι αυτό το ποσόν ακριβώς εισέπραξε ο Γαβράς από τον άθλιο, τότε, υπουργό Παππά ως το «30% του γενικού κόστους.» Προτρέπω τους καλούς εισαγγελείς να ερευνήσουν πώς ακριβώς το «γενικό κόστος» φουσκώθηκε έτσι που να εισπράττει ο Γαβράς τελικά το 100%. Με δεδομένο ότι η ταινία δεν προβάλλει τη χώρα, τον πολιτισμό ή τον τουρισμό, γιατί ο Παππάς βιάστηκε να «χρηματοδοτήσουμε» τον Γαβρά, ελάχιστο χρόνο πριν αποχαιρετίσουν οι Συριζαλήτες την εξουσία;».

Ο Γιάνης Βαρουφάκης -μέσω της σελίδας mera25- απάντησε στα σχόλια του Νίκου Μαστοράκη για τη νέα ταινία του Κώστα Γαβρά Adults in the Room.

Μεταξύ άλλων, ο Γ. Βαρουφάκης αναφέρθηκε και στο σχόλιο του Νίκου Μαστοράκη για τη χρηματοδότηση της ταινίας.

Υπενθυμίζεται ότι ο Νίκος Μαστοράκης σε ανάρτησή του δεν «μάσησε» τα λόγια του αναφέρθηκε στις κακές κριτικές που έλαβε η ταινία του Κώστα Γαβρά «Ενήλικες στο Δωμάτιο», που βασίζεται στο βιβλίο του Γιάνη Βαρουφάκη. Μάλιστα, χαρακτήρισε «βαρετή» και «ανόητη» την ταινία, εξαπολύοντας επίθεση προς τον σκηνοθέτη.
Ολόκληρη η απάντηση του κ. Βαρουφάκη με τίτλο «Ποιος φοβάται τον Γαβρά»:

Η πρεμιέρα της τελευταίας ταινίας του Κώστα Γαβρά «Adults in the Room”, βασισμένη στο βιβλίο του Γιάνη Βαρουφάκη που εξιστορεί το χρονικό της διαπραγμάτευσης του 2015, αποτέλεσε ένα γεγονός που αναμενόμενα ερέθισε το θυμικό της μερίδας των συμπολιτών μας που τω καιρώ εκείνω έκλεινε μαζικά ραντεβού στα τατουατζίδικα για να χτυπήσει σε εμφανή σημεία τις περήφανες ρήσεις «Γερούν Γερά» και «Βάστα Σόιμπλε».

Άνθρωποι που αυτοπροσδιορίζονται ως το ανάχωμα στο λαϊκισμό και τους ακραίους, συνεννοήθηκαν διαδικτυακά για να καταψηφίσουν μαζικά την ταινία στο IMDB, με απώτερο σκοπό οι υποψήφιοι θεατές να αποθαρρυνθούν από τη χαμηλή βαθμολογία και να αποφύγουν να δουν την ταινία. (Τις υπόλοιπες μέρες ανάβουν καντήλι στο Αόρατο Χέρι που αυτορρυθμίζει την Αγορά).

Δεν έχει νόημα να τους απαριθμήσουμε έναν-έναν, δε θα μας έφτανε ούτε η βιβλιοθήκη της Αλεξάνδρειας. Αλλά αξίζει να σταθούμε σε έναν μόνο, που συμβολίζει εμβληματικά ό,τι ερεβώδες σέρνει μαζί του το φαινόμενο.

Ο Νίκος Μαστοράκης, που το εμβληματικότερο γεγονός της αμφιλεγόμενης καριέρας του ήταν η περίφημη «συνέντευξη»-ανάκριση στο ΚΕΒΟΠ των φοιτητών του Πολυτεχνείου αμέσως μετά την εξέγερση του ’73, (που ο απόηχός της τον οδήγησε εκτός Ελλάδος για αρκετά χρόνια μέχρι να τον επανασυστήσουν στο ελληνικό κοινό Μπερλουσκονικοί ολιγάρχες), αποφάσισε ότι θα θέσει το πνευματικό του ανάστημα στην υπηρεσία αποδόμησης του Γαβρά και της ταινίας του (που όπως και οι υπόλοιποι διαπρύσιοι εχθροί της, δεν την έχει δει καν).

Ανάμεσα σε εκφράσεις χαμαιτυπείου οι οποίες ωστόσο συνιστούν υποκειμενική προσωπική άποψη (και αισθητική), προχωράει αδίστακτα και στη δημιουργία/αναπαραγωγή ψευδών ειδήσεων όσον αφορά τη χρηματοδότηση της ταινίας. Σύμφωνα με τη Μαστοράκειο αφήγηση, η οποία βασίζεται σε μη κατονομαζόμενα ρεπορτάζ ΜΜΕ, το ποσό που έλαβε η παραγωγή της ταινίας ως επιστροφή σύμφωνα με το νόμο Παππά, ισούται με το σύνολο του προϋπολογισμού της ταινίας, αφήγημα που βλέπουμε να επιστρατεύεται και από πλειάδα πύρινων αρθρογράφων με το σχηματικό «με τα λεφτά των φορολογούμενων, ο Γαβράς κι ο Βαρουφάκης κάνουν την προπαγάνδα τους».

Όσοι έχουν ρίξει μια ελάχιστη ματιά στον εν λόγω νόμο, γνωρίζουν ότι κανένα «λεφτό» κανενός φορολογούμενου δεν πάει σε κανέναν κινηματογραφιστή, αντίθετα τους επιστρέφεται ένα μέρος των χρημάτων που ήδη επενδύσανε οι ίδιοι.

Δεν τα ξέρει αυτά ο κ. Μαστοράκης; Δύσκολο, γιατί δε χρειάζεται να διαβάσει τα τρισκατάρατα «αριστερά ΜΜΕ» για να πληροφορηθεί την αλήθεια. Ας διαβάσει τη «newspaper of record», του ομίλου που εμβληματικοί δημοσιογράφοι μεταπήδησαν στα κυβερνητικά βουλευτικά έδρανα. Σε κάθε περίπτωση, ο κ. Μαστοράκης σίγουρα δεν ενδιαφέρεται να πληροφορηθεί την αλήθεια. Στην πρόσκλησή μας να ακούσει την πραγματικότητα, προτίμησε να μονώσει τον τοίχο του με μπλοκάρισμα.

Η μάχη γύρω από την ταινία θα αναζωπυρωθεί όταν η ταινία ανοίξει στις αίθουσες για το κοινό. Η αποδόμηση ενός μεγάλου δημιουργού, που τιμήθηκε φέτος στη Βενετία για το σύνολο του έργου του, από τους ίδιους ανθρώπους που του έπλεκαν το εγκώμιο όταν η Υπουργός Πολιτισμού του ΣΥΡΙΖΑ Μυρσίνη Ζορμπά είχε βιαστικά αναπαράγει την ψευδή είδηση του θανάτου του, ένα πράγμα δείχνει:

Δεν είναι το «Adults in the Room” το μοναδικό «ατόπημα» που χρεώνουν στο Γαβρά. Το «Ζ» ήταν που τους πόνεσε και τους πονάει ακόμα.

ΚΟΙΝΟΠΟΗΣΗ:

3 Σχόλια

  1. μαστορακης γιγαντας. κι ασε τις αριστερες αδερφες να βγαζουν αφρους

  2. Διάβασα χτες το σχόλιο του Μαστοράκη και κατάλαβα τι ήθελε να πει.
    Διάβασα τώρα την απάντηση του Βαρουφάκη και κατάλαβα πως δεν ξερει να εκφραστει!
    Και σε συνδιασμό αυτων των δυο γραπτων (τίποτα άλλο δεν εχω διαβάσει και δεν εχω δει καμία ταινια του Γαβρα- ούτε που τον ήξερα!), κατάλαβα πως ο Μαστοράκης ήταν αντικειμενικότατος στο σχολιό του για την ταινια. Πως δεν κατάλαβε κανένας απολύτως τίποτα στην ταινια.
    .
    ..και μας ρώτησε εμας το υπουργειο πολιτισμού αν θελουμε να γυριστει ταινια για εναν υπουργο που εμεινε ενα χρονο στην εξουσια και δεν εκανε τίποτα για την χώρα! Για ποιά πρόσωπα θα έπρεπε να χρηματοδοτεί ταινιες; Γι αυτούς που γράψαν Ιστορία και θυσίασαν τις ζωες τους ή για τούς “ενήλικες” φοβιτσιάρηδες που χέστηκαν πάνω τους στην.. αίθουσα και τα ξεπούλησαν όλα;
    Δεν θα έπρεπε να εχει γυριστεί τόσα χρόνια μια ταινία
    Για τον Ιωάννη Καποδίστρια!
    Για τον Ιωάννη Μεταξα!
    Για τον Γεώργιο Καραισκάκη!
    ..και γυρίσανε ταινία
    για τον προδότη γιάννη βαρουφάκη που μόλις τον.. “απείλησαν” για την ζωούλα του και της οικογενειούλας του.. το έβαλε στα πόδια σαν δειλός σκηνοθετώντας μια απίστευτα μεγαλοπρεπή αποχώρηση(?)… Αυτός ήταν ο.. ενήλικος στην αίθουσα που πήγε να αντιπροσωπεύσει μια Ελλάδα? Πότε πρόλαβε κιόλας και έγραψε και Ιστορία ο βαρουφάκης για να τον γυρίσουν και σε ταινία? Ούτε 4 χρόνια δεν εχουν περάσει! Και την γύρισε ένας σκηνοθέτης που δεν ζει καν στην Ελλάδα και δεν έχει προσωπικά βιώματα για το τι συμβαίνει!
    .
    Ας απαντησει το υπογειο πολιτισμου
    .
    Υ.Σ ταινία του Μαστοράκη εχω δει και μου έκανε εντύπωση γιατί μου άρεσε και πολύ!

  3. όλα τα αδέρφια εν στοά σκοτώνονται και σφάζονται !!!

Comments are closed.