Σοκ: Ακριβότερα έως 300% τα προϊόντα σε σχέση με τη Γερμανία!

Κοινοποίηση:
δσδφ

Αντιμέτωποι με καθημερινά «χτυπήματα» είναι οι καταναλωτές, καθώς οι τιμές των προϊόντων στα ράφια των σούπερ μάρκετ όλο και αυξάνονται, με τις προσφορές αποτελούν… παρελθόν. Η χώρα μας ξεπερνά σε αυξήσεις ακόμα και τη Γερμανία!

Πληρώνουμε έως και 300% ακριβότερα από τη Γερμανία!

«Τα τελευταία τέσσερα χρόνια ο γενικός πληθωρισμός αυξήθηκε κατά 19,2%, οι μισθοί αυξήθηκαν κατά 12,3 – 12,4% και ο πληθωρισμός στα τρόφιμα ξεπέρασε το 30%» ανέφερε ο διευθύνων σύμβουλος στον Όμιλο Μικρών και Μεσαίων Σούπερ Μάρκετ,  Λεωνίδας Καρύγιαννης. Στα ύψη οι τιμές των προϊόντων στην Ελλάδα, με τις πολυεθνικές να λειτουργούν σαν κράτος εν κράτει, ενώ οι καταναλωτές πληρώνουν για τα ίδια προϊόντα έως και 300% ακριβότερα από χώρες της Ευρώπης, όπως τη Γερμανία. Μάλιστα, αυτό που προκαλεί ιδιαίτερη εντύπωση είναι πως, δεν υπάρχουν περισσότερες ελληνικές ετικέτες στα σούπερ μάρκετ!

Η κυβέρνηση πουθενά. Καμία πρωτοβουλία. Τα ελληνικά νοικοκυριά βιώνουν τον απόλυτο εφιάλτη, καθώς μία επίσκεψη στα σούπερ μάρκετ είναι ένας αγώνας επιβίωσης, αφού πλέον οι εταιρίες όχι μόνο διαθέτουν τα προϊόντα τους σε υψηλότερες τιμές, αλλά έχουν κόψει τελείως και τις προσφορές «1+1» ή τις εκπτώσεις 40% που συνηθίζονταν στο παρελθόν. «Κανείς δεν αγγίζει ένα πολύ σημαντικό θέμα» ανέφερε ο διευθύνων σύμβουλος στον Όμιλο Μικρών και Μεσαίων Σούπερ Μάρκετ. Προσθέτει ότι «οι πολυεθνικές καλύπτουν το 70% στα ράφια ενός ελληνικού σούπερ μάρκετ. Και πουλάνε από 20 έως και 200 ή 300% ακριβότερα από ό,τι στην Ευρώπη. Αυτή είναι η ουσία της ακρίβειας που κανείς δεν αγγίζει. »Αν είχε επιβληθεί στις πολυεθνικές να πουλάνε με τιμές Ευρώπης, να είστε σίγουροι ότι τα πράγματα στα ράφια των ελληνικών σούπερ μάρκετ θα ήταν πολύ φθηνότερα». Ενδεικτικό είναι το παράδειγμα της Γερμανίας: «Εκεί έχουν μισθούς 2,5% υψηλότερους απ’ότι στην Ελλάδα. Παρόλα αυτά οι πολυεθνικές στη Γερμανία πουλάνε και 30% και 50% και 100% φθηνότερα από ότι στην Ελλάδα. Εδώ όμως δεν υπάρχει κανένας ελεγκτικός μηχανισμός. Δεν υπάρχει κανείς να “τραβήξει το αυτί” σε αυτές τις εταιρίες που κερδοσκοπούν».

Λίγες είναι οι ελληνικές ετικέτες!

Σύμφωνα με τις πληροφορίες, οι πολυεθνικές με την τεράστια κερδοφορία έχουν βάλει και επιβάλλει τα προϊόντα τους στις εμπορικές αλυσίδες. Αντίθετα μία ελληνική επιχείρηση για να μπει σε εμπορική αλυσίδα πληρώνει «είσοδο», τεράστια ποσά για να βάλει ένα προϊόν. «Έτσι, πολλά και πολύ καλά ελληνικά προϊόντα εταιρειών και συνεταιρισμών παραμένουν εκτός ραφιού στις μεγαλύτερες εμπορικές αλυσίδες».

ΚΟΙΝΟΠΟΗΣΗ:

2 Σχόλια

Leave a Response