Στάση εργασίας στα ταξί – Για 12 ώρες τραβάνε χειρόφρενο οι οδηγοί την Πέμπτη!

Κοινοποίηση:
taxi-2809-768x576

12ωρη πανελλαδική στάση εργασίας την Πέμπτη 8 Νοεμβρίου (04:00-16:00), κήρυξαν οι οδηγοί ταξί για την εκδίκαση της αγωγής που έχει καταθέσει η BEAT εναντίον του προέδρου της Ομοσπονδίας, Θύμιου Λυμπερόπουλου, για συκοφαντική δυσφήμιση που θα εκδικαστεί την ίδια ημέρα.
Κατά τη διάρκεια σημερινής συνέντευξης Τύπου της ηγεσίας της Ομοσπονδίας των ταξί ΠΟΕΙΤΑ, ειπώθηκε ότι αυστηροποιείται το θεσμικό πλαίσιο για τις εταιρείες διαμεσολάβησης, ενώ σύμφωνα με στοιχεία της Ομοσπονδίας, μετά τον παροπλισμό της εταιρείας Uber το μεταφορικό έργο των ταξί αυξήθηκε κατά 35-40%.

Η συνήθεια κάποιων διαμεσολαβητικών εταιρειών να νοθεύουν τον ανταγωνισμό, ανέφερε ο κ. Λυμπερόπουλος, πότε με παράνομες προσφορές, πότε με παραβιάσεις του κανονισμού λειτουργίας, πότε με την τεχνική των τριγωνικών συναλλαγών με κατάληξη τη φοροαποφυγή, σκοντάφτει πλέον στον ν. 4530/2018 και στο ν. 4446/16. Είναι πλέον ζήτημα των δημόσιων ελεγκτικών μηχανισμών να εφαρμόσουν το νόμο και να δημιουργήσουν ένα υγιή πεδίο ανταγωνισμού στον τομέα των επιβατικών μεταφορών, κατέληξε.

Τα στελέχη της ΠΟΕΙΤΑ ανέφεραν ότι τα μέλη της θα πραγματοποιήσουν συγκέντρωση στις 9 π.μ., μεθαύριο Πέμπτη, στα δικαστήρια της Ευελπίδων.

Μάλιστα, υπερασπιστές του κ. Λυμπερόπουλου στο δικαστήριο με τη ΒΕΑΤ, όπως είπε ο ίδιος, θα είναι μεταξύ άλλων ο υπουργός Μεταφορών, Χρήστος Σπίρτζης, και ο γενικός γραμματέας του υπουργείου Μεταφορών, Αθανάσιος Βούρδας.

Τα αιτήματα της απεργιακής κινητοποίησης και της συγκέντρωσης της ΠΟΕΙΤΑ στην Ευελπίδων είναι:

– Πιστή εφαρμογή της κείμενης νομοθεσίας από όλους είτε πρόκειται για μεμονωμένο ταξιτζή είτε για δίκτυο ή για διαμεσολαβητική εταιρεία.

– Άμεση πάταξη της υποκλοπής έργου από φορείς (ΙΧ), που δεν έχουν δικαίωμα επιβατικής μεταφοράς.

– Άμεση προσαρμογή όλων των εταιρειών διαμεσολάβησης με το εθνικό νομοθετικό πλαίσιο που διέπει την αστική μεταφορά.

ΚΟΙΝΟΠΟΗΣΗ:

2 Σχόλια

  1. Εγω ζω στο εξωτερικό. Το UBER έχει βοηθήσει πάρα πολύ την κοινωνία σε όλα τα επίπεδα. Δεν είναι σωστό οι Ελλήνες πολίτες να μην έχουν και αυτό το τρόπο μεταφοράς. Δεν θα υπάρξη μοντέρνα ανάπτυξη με αυτη την νοοτροπία μερικών εππαγγελματικών κλάδων. Παντα τα ταξι ειχαν κάπως ηγεμονικό ρόλο στα πολιτικά πραγματα της ελλάδος με την προπαγάνδα τους. Είναι ενα κλειστό επάγγελμα και αντιδρούν σε κάθε αλλαγή, ακόμη και για τοα καλό των πολιτών.

  2. εγω θα πρότεινα στους ταξιτζήδες να την κάνουν διαρκείας , χαίρεσαι να κυκλοφορείς όταν απεργούν, ίσως είναι ο μοναδικός κλάδος που οταν απεργεί όλοι χαίρονται

Comments are closed.