Επιβραδύνεται ο ρυθμός αύξησης των πωλήσεων ηλεκτροκίνητων οχημάτων τόσο στην Ελλάδα όσο βέβαια και σε ολόκληρη την Ευρώπη, καθώς ο σκεπτικισμός για την αυτονομία και την επάρκεια του δικτύου φόρτισης διευρύνεται. Έτσι δεν αποτελεί έκπληξη το γεγονός πως υποτονικό είναι και το ενδιαφέρον για ηλεκτροκίνητα ταξί. Αποτελεσματική κυβέρνηση να αποφασίσει την παράταση της προθεσμίας υποβολής αιτήσεων έως και τις 31 Μαρτίου 2025 για το πρόγραμμα «Πράσινα Ταξί», που χρηματοδοτείται από το Ταμείο Ανάκαμψης. Παρά την επιδότηση με έως και 22.500 ευρώ για την αγορά ή μίσθωση ηλεκτρικού ταξί με ταυτόχρονη απόσυρση του παλιού οχήματος, οι επαγγελματίες παραμένουν διστακτικοί.
Ενδεχομένως έναν ρόλο να έχουν παίξει και πληροφορίες που πλέον γνωρίζουν όλοι, ότι οι πληρωμές αυτές καθυστερούν καμιά φορά και πάνω από έναν χρόνο. Διευκρινίζεται ότι σχεδόν κανένας έμπορος δεν αναλαμβάνει να χρηματοδοτήσει τον χρόνο αναμονής της καταβολής των επιδοτήσεων. Εισπράττει την κανονική αξία του αυτοκινήτου και μετά εναπόκειται στον ιδιοκτήτη να πάει να πάρει το ποσό της επιδότησης από το υπουργείο. Σύμφωνα με στοιχεία του υπουργείου Μεταφορών, από την έναρξη του προγράμματος και μέχρι και πριν ένα μήνα περίπου έχουν καταβληθεί επιδοτήσεις για… 57 ηλεκτρικά ταξί.