Σε κρίσιμο σταυροδρόμι βρίσκεται ο ελληνικός Μηχανοκίνητος Αθλητισμός, αφού το τελευταίο χρονικό διάστημα αρκετές διοργανώσεις έχουν αναβληθεί ή ματαιωθεί, μιας και οι οδηγοί απέχουν αντιδρώντας σε αποφάσεις που ήρθαν στο προσκήνιο από την πλευρά της ΟΜΑΕ, και έτσι υπάρχει κίνδυνος το 40ο Ράλι Κένταυρος να μην πραγματοποιηθεί στην ημερομηνία που έχει αρχικά ορισθεί, το διήμερο 14-15 Μαΐου.
Οι οδηγοί αντιδρούν σχετικά με αλλαγές στους τεχνικούς κανονισμούς, λίγες μέρες μόλις πριν από την έναρξη της αγωνιστικής χρονιάς, χωρίς προηγούμενη όπως τονίζουν διαβούλευση ή έστω ενημέρωση, σωματείων και αθλητών, καθώς και τις αυξήσεις των παραβόλων συμμετοχής σε αγώνες και έκδοση αγωνιστικών αδειών. Οι συσκέψεις και οι συναντήσεις που έχουν γίνει τις τελευταίες εβδομάδες σε πανελλαδικό επίπεδο είναι αρκετές, με τους οδηγούς να εμφανίζονται ανυποχώρητοι και από την άλλη να μην έχει βρεθεί η «χρυσή» τομή με την Ομοσπονδία.
Η ρευστότητα που καταγράφεται εμποδίζει άλλωστε και τους διοργανωτές, όπως είναι τα μέλη της Λέσχης Αυτοκινήτου Βόλου να προχωρήσουν στις κινήσεις που απαιτούνται για τον σχεδιασμό και τον προγραμματισμό της εμβληματικής διοργάνωσης. Πιθανότατα νεότερα δεδομένα να έρθουν στο προσκήνιο μέσα στις επόμενες δύο εβδομάδες, αλλά αυτό καθιστά αμφίβολο το αν θα είναι σε θέση να προλάβουν οι διοργανωτές να κάνουν όλα όσα χρειάζονται για τη διοργάνωση του Ράλι Κένταυρος, με τον πρόεδρο της ΛΑΒ, Αντώνη Σταφυλοπάτη να εκφράζει την αβεβαιότητα αυτή στην επικοινωνία που είχε μαζί του και το «Magnesiasports».
Αξίζει να σημειωθεί ότι στις πρόσφατες συναντήσεις μελών του Μηχανοκίνητου Αθλητισμού στη Θεσσαλονίκη (με συνδιοργανώτρια τη Λέσχη Βόλου) αλλά και την περασμένη Κυριακή 3 Απριλίου στην Αθήνα, δεν υπήρξε επικοινωνία ή παρουσία εκπροσώπου της ΟΜΑΕ, με την Ομοσπονδία να έχει κάνει γνωστό τον περασμένο Φεβρουάριο ότι μετά τις αντιδράσεις οδηγών, μείωσε κατά 50% τις αυξήσεις στα παράβολα συμμετοχής.
magnesianews.gr