Στο εξής ο κάτοχος διπλώματος οδήγησης αυτοκινήτου κατηγορίας Β μπορεί να οδηγήσει και μοτοσικλέτα μέχρι και 125 κ.εκ. χωρίς εξετάσεις και εκπαίδευση.
Αυτό σημαίνει ότι όλοι οι οδηγοί αυτοκινήτου μπορούν στο εξής νόμιμα να οδηγούν σε όλη την επικράτεια μοτοσικλέτες μέχρι 125 κ.εκ. χωρίς την υποχρέωση να έχουν «βγάλει» δίπλωμα οδήγησης.
Όλα αυτά αναφέρονται στην υπ’ αριθμόν Κοινή Υπουργική Απόφαση A3/Οικ. 56475/6635 που προσαρμόζει την ελληνική νομοθεσία ως προς τις διατάξεις της οδηγίας 2020/612/ΕΕ της Επιτροπής της 4ης Μαΐου 2020, η οποία τροποποιεί την οδηγία 2006/126/ΕΚ του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου για την άδεια οδήγησης, καθώς και τροποποιεί τo Παράρτημα Ι του π.δ. 51/2012 (Α΄ 101).
Δίπλωμα οδήγησης και μοτοσυκλέτα
Το θέμα αυτό προκάλεσε την έντονη αντίδραση του Πανελληνίου Συλλόγου Εκπαιδευτών Οδήγησης, καθώς ισχυρίζεται ότι με τη συγκεκριμένη απόφαση, η οποία καταργεί την εκπαίδευση ενός υποψηφίου οδηγού μοτοσικλέτας, θα απογειωθούν τα τροχαία συμβάντα στη χώρα μας. «Δεν έχει θέση μια τέτοια νομοθεσία-ντροπή σε μια χώρα όπου μόνο το 2018 καταγράφηκαν 6.638 παθόντα πρόσωπα σε τροχαία συμβάντα με μοτοσικλέτα», αναφέρει στο ΑΠΕ-ΜΠΕ, ο πρόεδρος του Πανελληνίου Συλλόγου Εκπαιδευτών Οδήγησης, Αρης Ζωγράφος, και συνεχίζει: «Η μοτοσικλέτα συμπεριφέρεται διαφορετικά από τα άλλα οχήματα επειδή έχει διαφορετική φιλοσοφία κατασκευής. Είναι όχημα μονής γραμμής, ο οδηγός βρίσκεται επάνω και όχι μέσα στο όχημα, και για αυτό τον λόγο ο χειρισμός της είναι πολύ πιο δύσκολος από τον χειρισμό ενός αυτοκινήτου. Η μοτοσικλέτα στρίβει, φρενάρει, επιταχύνει και συμπεριφέρεται διαφορετικά από ένα αυτοκίνητο, απαιτεί καλή ισορροπία και πλήρη συντονισμό άκρων από τον αναβάτη».
Και ο κ. Ζωγράφος καταλήγει: «Λαμβάνοντας λοιπόν υπόψη όλα τα παραπάνω, γίνεται σαφές το προφανές: όχι μόνο είναι αναγκαίο ένας οδηγός μοτοσικλέτας να εκπαιδεύεται, αλλά χρειάζεται η εκπαίδευση αυτή να είναι εξειδικευμένη στις αυξημένες απαιτήσεις του οχήματος και της οδικής πραγματικότητας».
ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ ΙΣΧΥΕΙ ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΑΥΤΟΣ Ο ΝΟΜΟΣ.ΕΙΝΑΙ ΟΔΗΓΙΑ ΤΗΣ Ε.Ε ΓΙΑ ΨΑΞΤΕΤΟ.
Μάλλον εσύ πρέπει να το ψάξεις στη Γερμανία ισχύει αυτό που λες αλλά πρέπει να πληρώσεις κάποιες ώρες οδήγησης και θεωρίας απλά σου βγαίνει πιο φτηνά από πριν δλδ γύρω στα 700 ευρώ ενώ παλιά 2000.
Γλυτώνουν από τα νύχια των λαμόγιων οι Έλληνες που θέλουν να αγοράσουν ένα παπί. Ας ασχοληθούν με τίποτα άλλο οι συμπαθείς εκπαιδευτές. Είχα δώσει παλιά εξετάσεις για μηχανάκι 50cc στην τροχαία, πέρασα τη διαδικασία χωρίς δάσκαλο, πήγα μια βόλτα και αυτό ήταν. Έδωσα στη συνέχεια για μηχανή ( Α2), σε αυτή την περίπτωση πλήρωσα υποχρεωτική 300σαρα στο δάσκαλο. Μου έδωσε το ηλεκτρονικό αρχείο με τα σήματα και αυτή ήταν η συνεισφορά του. Στην πρακτική εξέταση, μου παρεχώρησε το δικό του μηχανάκι και έκατσε πίσω ως επιβάτης. Αυτή ήταν η συνεισφορά του, αν δεν γνώριζα σήματα, μηχανολογία και οδήγηση, ακόμη θα έδινα εξετάσεις, δεν διδάχθηκα τίποτα από τον δάσκαλο. ΥΓ.1. Αν κάποιος έμαθε οδήγηση, σήματα και μηχανολογία από τον δάσκαλο, ας καταθέσει την εμπειρία του. 2. Καιρός είναι είναι οι οργανωμένες ομάδες να μην ληστεύουν το λαό.
Πόσα κιλά μαλ@ κας μπορεί να είναι αυτός που το σκέφτηκε δηλαδή…???🤔 Πόσο “ειδικός” και “άριστος” να’ναι κι αυτός άραγε???
Ποιος κοβιντ και ποιος σουλτάνος? Δεν τους έχουμε ανάγκη να μας ξεκάνουν… Ξεκληριζόμαστε κι από μόνοι μας!!! με τέτοιες επικίνδυνες κυβερνήσεις…….
Μπράβο !!!
Επιτέλους και κάτι καλό !!!
Τώρα όσο για τον άλλον ήθελαν λεφτά να κάνουν μήνυση στο κράτος για διαφυγοντα κέρδη …. Χαχχαχαχα