Καρέ από το αμφιλεγόμενο φιλμ «Αυτοψία άλιεν» του 1947 πουλήθηκε ως NFT σε τιμή άνω του 1.000.000 δολαρίων σε δημοπρασία.
Το φιλμ, 16 χιλιοστών, υποτίθεται ότι δείχνει την απόρρητη νεκροψία ή ιατρική εξέταση στην οποία υποβλήθηκε από τον στρατό των ΗΠΑ η σορός ενός εξωγήινου που ανασύρθηκε από τη συντριβή «ιπτάμενου δίσκου» κοντά στο Ρόσγουελ του Νέου Μεξικού το 1947. Το διάρκειας 17 λεπτών φιλμ καταγράφει το εξωγήινο ον, με τα μεγάλα μάτια και το μεγάλο κρανίο, να φέρει ένα μεγάλο τραύμα στο δεξί πόδι και γύρω του να περπατάνε άτομα με λευκές στολές.
.
Το καρέ είχε τιμή εκκίνησης το 1.000.000 δολάρια, ωστόσο δεν έχει γίνει γνωστό σε τι τιμή αποκτήθηκε τελικά από τον πλειοδότη, ο οποίος θα παραλάβει το απόσπασμα του φιλμ ως NFT, αλλά και σε μορφή φωτογραφίας. Τα non-fungible tokens, γνωστά ως NFTs, είναι ηλεκτρονικά πιστοποιητικά που επιβεβαιώνουν ότι ένα ψηφιακό συλλεκτικό έργο είναι αυθεντικό, καταγράφοντας τις σχετικές λεπτομέρειες στο blockchain. Η δημοπρασία διενεργήθηκε από τον οίκο Rarible, που αυτοχαρακτηρίζεται «ο μεγαλύτερος χώρος αγοραπωλησιών NFTs».
Η διαρροή του βίντεο
Το φιλμ διέρρευσε στη δημοσιότητα από συνταξιούχο καμεραμάν του στρατού, ο οποίος το πούλησε το 1992 στον επιχειρηματία Ρέι Σαντίλι. «Ζω με αυτό το φιλμ και την ιστορία που το περιβάλει εδώ και 30 χρόνια. Οταν είδα πρώτη φορά τα έγγραφα της CIA, με την επιβεβαίωση του συμβάντος στο Ρόσγουελ και το φιλμ “Αυτοψία άλιεν”, έφυγε ένα μεγάλο βάρος από πάνω μου. Πιστεύω ότι η τεχνολογία που απολαμβάνουμε σήμερα άρχισε το 1947, με τη συντριβή στο Ρόσγουελ, και ότι το NFT και το καρέ που προσφέρεται αποτελούν από τα πιο πολύτιμα αντικείμενα που έχουν δημοπρατηθεί ποτέ» ανέφερε σε ανακοίνωσή του ο Σαντίλι.
Αμερικανιές! Πρώτοι στη βιομηχανία θεάματος δεκαετίες τώρα, πέρα από το Χόλιγουντ χρησιμεύει κ εξυπηρετεί κ άλλους σκοπούς όπως επιστημονικούς κλπ κ η εξαπάτηση καλά κρατεί
Κάκιστοι ηθοποιοί. Για να είχαν ένα τουλάχιστο ανεκτό οπτικό αποτέλεσμα θα έπρεπε να είχαν ζητήσει από χειρούργο ιατρό να τους δώσει βασικές συμβουλές, πληροφορίες ανατομίας, τεχνική κατάρτιση σε ιατρικά εργαλεία. Να μην αναφέρω το σκηνοθετικό ντεκόρ. Ειναι επιεικώς απαράδεκτο. Δεν κρατάμε νυστέρι, σαν να πρόκειται για πηρούνι που επιλεκτικά προσπαθεί να τρυπήσει κεφτέ. Δεν κυκλοφοράμε σε νεκροτομείο σαν να είμαστε σε κυλικείο γηπέδου ποδοσφαίρου και υπάρχει ημίχρονο. Το κυριώτερο, οταν δεν γνωρίζουμε την ανατομία του υποκειμένου που βρίσκεται μπροστά μας, είμαστε απόλυτοι, προσεχτικοί και σε εγρήγορση. Εδώ τα παιδιά του νεκροτομείου, σουλατσάρουν, κόβουν όπου να’ναι, και το κυριώτερο, φαίνεται να γνωρίζουν τi υπάρχει κάτω από το δέρμα και τους ιστούς. Δηλαδή υπόθεση ρουτίνας.