Το επιβατικό κοινό αντιμετωπίζει σοβαρότατους κινδύνους και στις πτήσεις, καταγγέλλει ο Πρόεδρος του Πανελληνίου Συλλόγου Τηλεπικοινωνιακών (FISO) της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας Γιώργος Κωνσταντινάκης, λίγες ημέρες μετά το «καμπανάκι» της Ένωσης Ελεγκτών Εναέριας Κυκλοφορίας Ελλάδος.
«Οι καταγγελίες μας είναι γενικότερα για την υποστελέχωση του κλάδου μας και όχι μόνο για τα μικρά αεροδρόμια, αλλά και για τα υπόλοιπα αεροδρόμια στα οποία δραστηριοποιείται ο κλάδος μας. Εκεί που φαίνεται περισσότερο, είναι στα 15 περιφερειακά αεροδρόμια», είπε αρχικά στην ΕΡΤ.
Και εξήγησε ποια είναι η δουλειά του κλάδου του: Στα συγκεκριμένα αεροδρόμια παρέχεται η υπηρεσία πληροφοριών πτήσης, μια υπηρεσία εφάμιλλη του ελέγχου εναέριας κυκλοφορίας. Ο αρμόδιος υπάλληλος βρίσκεται σε πύργο ελέγχου και επικοινωνεί με το αεροσκάφος μέσω συχνότητας, δίνοντας πληροφορίες για τη μετεωρολογική κατάσταση της περιοχής, της κατάστασης του διαδρόμου, της πίστας, των κινήσεων άλλων αεροσκαφών στην περιοχή κλπ.
Και συνέχισε λέγοντας: «Από τα 15 μικρά αεροδρόμια στα οποία δραστηριοποιείται ο κλάδος μας, στα δέκα υπηρετεί ένα άτομο μόνο και είναι stand by 24 ώρες το 24ωρο, για να εξυπηρετεί όλες τις πτήσεις».
Σε ερώτηση για την καλοκαιρινή περίοδο, που είναι περίοδος αιχμής και το αν παραμένει ο ένας υπάλληλος, ο Κωνσταντινάκης απάντησε με στοιχεία:
«Στο προσωπικό το πολύ να προστεθεί άλλος ένας άνθρωπος. Θα σας πω συγκεκριμένα ότι το διάστημα Ιουνίου-Σεπτεμβρίου, η Πάρος είχε 1.541 κινήσεις κατά μέσο όρο μηνιαίως, η Νάξος 1.089, η Κάρπαθος 562, η Μήλος 531, η Σύρος 468. Και αυτό το χρονικό διάστημα η Πάρος είχε δύο άτομα για όλο αυτό το πλήθος των κινήσεων και από τα μέσα Ιουλίου και μετά προστέθηκε άλλο ένα άτομο και έγιναν τρεις. Η Νάξος δύο άτομα και από τον Αύγουστο τρία, η Κάρπαθος τρία άτομα, η Μήλος ένα άτομο και σε κάποιο χρονικό διάστημα έγιναν δύο και η Σύρος το περισσότερο διάστημα ήταν με ένα άτομο. Εκεί, στη Σύρο είχαμε και φαινόμενα λιποθυμιών και απώλεια περιβάλλοντος από τον συνάδελφο ο οποίος δούλευε 24 ώρες το 24ωρο».
Σε ερώτηση για το τι γίνεται αν ο ένας άνθρωπος που εργάζεται σε αυτό το πόστο χρειαστεί να λείψει λίγη ώρα λόγω κάποιου θέματος υγείας, σαν αυτό που προανέφερε για τη Σύρο, ο κ. Κωνσταντινάκης ήταν σαφής: «Κλείνει το αεροδρόμιο!»
Και τι γίνεται αν πρέπει τότε να προσγειωθεί ένα αεροπλάνο; Απαντά ο Πρόεδρος του Πανελληνίου Συλλόγου Τηλεπικοινωνιακών (FISO) της ΥΠΑ:
«Εκεί υπάρχει το πρόβλημα, εγείρεται πρόβλημα ασφάλειας πτήσεων. Γι΄ αυτό κι εμείς προσπαθούμε με τη δημοσιοποίηση του προβλήματός μας να ευαισθητοποιήσουμε τους αρμόδιους για να αποφύγουμε νέο συμβάν όπως στα Τέμπη. Εμείς εδώ και δύο χρόνια, αλλά και οι προηγούμενοι συνάδελφοι, έχουμε ενημερώσει το Υπουργείο Μεταφορών και τη διοίκησή μας για την υποστελέχωση, η οποία χρόνο με το χρόνο μειώνεται λόγω της συνταξιοδότησης. Αυτή τη στιγμή έχουμε μείνει 110 άτομα για τα 40 αεροδρόμια της χώρας».
ΚΥΒΕΡΝΗΤΗΣ Α320 ΚΑΡΔΙΟΠΑΘΗΣ ΨΑΧΝΕΙ ΧΑΝΤΑΚΙ ΚΙ ΟΠΟΥ ΒΓΕΙ
Ιδια περιπτωση, με αυτην του σιδηροδρομου! Αν θελετε να ασχοληθειτε με το θεμα, θα βρειτε στο διαδικτυο πολλα στοιχεια! Υπαρχει και εδω κινδυνος – θανατος!
Ποια αεροδρομια? Της….ελληνικης….βαριας βιομηχανιας του τουρισμου αλα Σκιαθο και Ηρακλειο? Πρεπει να κανουμε κατι γιατι….ερχεται το αλλο ενα εγκληματικο ατυχημα! Fraport και πρασινα αλογα! Θα θρηνησουμε παλι ελληνικες ψυχες αλα Τεμπη!
Το αεροδρόμιο στο Ηρακλειο παίζει να έχει να ανακαινηστεί από το 1980! Προσγειώνεσαι και νομίζεις ότι πήρες χρονομηχανή και όχι αεροπλάνο.
Τα αναβθμιζει η ΦΡΑΠΟΡΤ !!!!!