Συναγερμός στην αεροπορική βάση της Ελευσίνας ,όταν σε C-130 που ετοιμαζόταν να απογειωθεί έσπασε ο ρηναίος τροχός! Το αεροσκάφος πλησιάζει τα 50 χρόνια ζωής και για τη σοβαρή ζημιά δεν έχει καμία απολύτως ευθύνη το πλήρωμα που ήταν και τυχερό, αφού το πρόβλημα προέκυψε σε μια στιγμή που δεν είχε άλλες συνέπειες…
Η εκτίμηση για την αποκατάσταση της ζημιάς είναι 3 έως 5 μήνες.
Ο συναγερμός όμως σήμανε όχι τόσο για τη ζημιά, αλλά για το τι σημαίνει αυτή για τις διαθεσιμότητες των μεταγωγικών μας αεροσκαφών. Οι οποίες είναι σε επίπεδα δραματικά. Και για τα C-130 και για τo ένα C-27 που μας έχει απομείνει να πετάμε. Όσο θα το πετάμε ,γιατί όπως γράψαμε αποφασίστηκε το “πάγωμα” της σύμβασης υποστήριξης αεροσκαφών, μετά από διαπραγματεύσεις και δουλειά 4 ετών! Συνεπώς ο χρόνος διαθεσιμότητας του τελευταίου C-27, μετρά αντίστροφα.
Πόσα C-130, έχουμε μετά από τη χθεσινή ζημιά; Αν αναφέρουμε τον αριθμό πιθανόν κάποιοι αναγνώστες να μην τον πιστέψουν και άλλοι θα μας κατηγορήσουν ότι “αποκαλύπτουμε μυστικά”. Για το πρώτο δεν θα τους κατηγορήσουμε, γιατί είναι πράγματι δύσκολο να πιστέψει κάποιος ότι μπορεί αεροπορία να ΄χει τέτοιες διαθεσιμότητες. Για το δεύτερο θα επισημάνουμε ότι αποτελεί μια πολύ καλή δικαιολογία για να μην κάνουν αυτοί που πρέπει τη δουλειά τους! Οι δημοσιογράφοι δεν γράφουν για να μην κατηγορηθούν ότι κάνουν ζημιά και αυτοί που πρέπει να κάνουν τη δουλειά τους για να διορθώσουν τα προβλήματα, συνεχίζουν να τα βάζουν κάτω από το χαλί αφήνοντας τα στον επόμενο.
Θα αναμένουμε τις αντιδράσεις και των “εθνοπατέρων” που συζητούν με στόμφο για την Άμυνα, για να δούμε αν αυτή τη φορά έχουν συνειδητοποιήσει πόσο σοβαρά είναι τα πράγματα…
Πιο εκνευριστικό είναι το γεγονός ότι την ίδια ώρα που ο στόλος των μεταγωγικών αεροσκαφών υποφέρει, ο στόλος των κυβερνητικών αεροσκαφών VIP είναι σχεδόν πάντα στο 100%!
Πηγή: militaire.gr
Προέχει ο επισιτισμός των πιθήκων και μετά η ασφάλεια της χώρας. Το ένα γίδι παρέδωσε στο άλλο γίδι.