Τα έργα αυτά που ο προϋπολογισμός τους φτάνει το 1,2 δισ. ευρώ είναι μεγάλες και σημαντικές εργολαβίες με μια καινοτομία. Έχουν δημοπρατηθεί με κατ` αποκοπή τίμημα ενώ ο διαγωνισμός είναι με τη μέθοδο της μελετοκατασκευής.
Περίεργα δηλαδή πράγματα από τα οποία μόνοι ωφελημένοι είναι οι εργολάβοι – φίλοι του Μητσοτάκη.
Σταδιακά θα δούμε να υπογράφονται το επόμενο χρονικό διάστημα τα έργα για την επέκταση της Λεωφόρου Κύμης με ανάδοχο το σχήμα ΤΕΡΝΑ-ΑΚΤΩΡ-ΙΝΤΡΑΚΑΤ, το flyover της Περιφερειακής Θεσσαλονίκης, η Παράκαμψη Χαλκίδας και Ψαχνών με ανάδοχο την Μυτιληναίος και το Μπράλος-Άμφισσα με ανάδοχο την ΑΒΑΞ.
Στόχος του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών είναι να υπογραφούν σύντομα οι συμβάσεις τους. Ήδη την περασμένη εβδομάδα πέρασε από τη Βουλή το μεγάλο οδικό έργο Μπράλος-Άμφισσα. Θα ακολουθήσουν και τα άλλα τρία με στόχο μέχρι τις εκλογές να έχουμε εγκατεστημένα εργοτάξια σε όλα τα παραπάνω έργα.
Αλλά δεν δίνει δεκάρα στους σεισμόπληκτους
Ίδιο Υπουργείο
Χρήματα της ευρωπαϊκής Ένωσης είναι
Τι συμβαίνει?
Εχουνε να φανε …. με χρυσα κουταλια.Ολα πρεπει καποια στιγμη να βγουν στην φορα.Ολα !