ΤΑ ΣΑΠΙΟΚΑΡΑΒΑ ΤΗΣ ATTICA GROUP ΞΑΝΑΧΤΥΠΟΥΝ! ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ ΤΑΛΑΙΠΩΡΙΑ ΓΙΑ ΕΚΑΤΟΝΤΑΔΕΣ ΕΠΙΒΑΤΕΣ ΜΕ ΜΩΡΑ ΣΤΟ BLUE STAR CHIOS – ΣΤΟ ΒΥΘΟ ΤΟΥ ΠΕΙΡΑΙΑ ΟΠΩΣ ΚΑΙ Ο ΑΝΤΩΝΗΣ ΚΑΡΥΩΤΗΣ, ΟΙ ΚΡΑΤΙΚΕΣ ΕΠΙΔΟΤΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΤΟΚΟΓΛΥΦΟΥΣ ΤΗΣ ΤΡ. ΠΕΙΡΑΙΩΣ

Κοινοποίηση:
ςφςεφςεφςε

Τα ρημάδια καράβια της Attica Group συνεχίζουν να επιδοτούνται με εκατομμύρια κρατικού χρήματος για τις δήθεν απομακρυσμένες γραμμές. Είναι η εταιρεία του Blue Horizon που κάποιοι έπνιξαν τον 36χρονο Αντώνη Καρυώτη πετώντας τον από τον καταπέλτη. Έτσι λοιπόν, όπως ενημερωνόμαστε από αναγνώστρια, το βράδυ της Κυριακής, χιλιάδες επιβάτες υπέστησαν απίστευτη ταλαιπωρία μέσα στην καρδιά του καλοκαιριού επειδή η μπουκαπόρτα του  Blue Star Chios δεν άνοιγε για να αποβιβαστεί ο κόσμος. “Είμαστε εγκλωβισμένοι με μωρά παιδιά και ηλικιωμένους στα αυτοκίνητά μας στα γκαράζ του πλοίου”, τόνισε η αναγνώστρια.

Να θυμίσουμε ότι αυτοί που τσεπώνουν τις επιδοτήσεις είναι ο βασικός μέτοχος της Attica Group που είναι οι τοκογλύφοι της Τραπέζας Πειραιώς.

ΚΟΙΝΟΠΟΗΣΗ:

17 Σχόλια

  1. Να μάθουν να μην κατεβαίνουν στα γκαράζ μισή ώρα πριν να κάθονται στο κλιματιστικό και να περιμένουν,πάντα φταίνε οι άλλοι εκεί μόνο πέφτει το ανάθεμα, Πόρτα είναι θα χαλάσει.βεβαια και οι εταιρείες η αλήθεια είναι ότι πίνουν αίμα ,είναι πολύ ακριβά με την ανοχή της κυβέρνησης ΜήτσοΤάκη

  2. το λυμεναρχειο κανει τα στραβα ματια και δεν ασχολουνται!!!
    οταν απο το πρωι ξερεισ οτι θα εχεισ καθηστεριση γιατι κοροιδευεισ τουσ πελατεσ σου οτι το πλοιο θα κανει το δρομολογιο κανονικα?λετε και μπενουμε πρωτη φορα σε πλοιο

    1. λυμεναρχείο, σωστά αν και οι λιμοκοντόροι διασώστες λάθρο, γράφονται με ι.

  3. Δεν το συντηρούν το καράβι; Πώς είναι δυνατόν να μην άνοιγε η πόρτα να βγουν οι άνθρωποι έξω; Πληρώνουν, δεν πάνε τζάμπα.

    1. Όπως το αμάξι σας μπορεί να βγάλει πρόβλημα από την καθημερινή χρήση έτσι και ένα καράβι. Συμβαίνουν αυτά!

  4. Αυτοί οι άνθρωποι κάνουν ένα έργο και προσπαθούν να εξυπηρετήσουν καθημερινά τον κόσμο της άγονης γραμμής. Οι φθορές που μπορεί να έχει ένα πλοίο δεν έχουν να κάνουν με το αν είναι σάπιο ή όχι, υπάρχει πάντα ο παράγοντας του καιρού. Υπάρχουν κανονισμοί που ακολουθούνται για τη συντήρηση των πλοίων μηνιαία και ετήσια που δεν έχει να κάνει με την εταιρεία αλλά με παγκόσμιους οργανισμούς της διεθνούς ναυτιλίας. Καλύτερα να μην κατηγορούμε όταν δεν γνωρίζουμε.

  5. Τραπεζίτες, ναυτιλιακές και κυβέρνηση μαφιόζων, κρέμασμα στο Σύνταγμα, τπτ λιγότερο.

    1. Απ’ το στόμα σου και στου Θεού τ’ αυτί.
      Γιατί ο λαός, μάλλον δεν ζει πλέον.

  6. Και γιατί χρησιμοποιείτε αυτήν την εταιρεία μονοπώλιο είναι; Εάν δε μπορεί να φερθεί επαγγελματικά μια είναι η λύση άλλη εταιρεία

  7. Στα….σαλονια καλα ειναι! Στα υπολοιπα Αντε γεια!

  8. Τουλαχιστον αυτοι δεν κλεβουν οπως τα seajets που για μια απλη διαδρομη απο ιο μεχρι ναξο θελουν 70 ευρω οταν τα απλα καραβια θελουν 8.50.
    Δλδ σχεδον 10 φορες πιο πανω.
    Αντε να ταξιδεψεις με οικογενεια

  9. Κοίτα.
    Όντως σε νέα πλοία έχει κάνει ” κοιλιά” αλλά σε γενικές γραμμές έχει καλό συντηρημένα πλοία.
    Το συγκεκριμένο πλοίο το πήρε επειδή εξαγοράσε την Hellenic Seaways και όντως είναι ένα από τα πλοία πού κάποτε τα έκτιζαν στο Πέραμα και τότε ο Στρίντζης τα είχε παρατηρήσει στα μισά.

  10. Και ποια βρωμοοικογένεια κατέχει μεγάλο πακέτο της συγκεκριμένης σκατοτράπεζας;;;; οέο;;;
    …………γιάννηδες;;;;;

  11. Μόνο το μακελειό τέτοιες ειδήσεις. Οι σαπιονεογελληναράδες βέβαια προτιμούν να διαβάζουν πρώτο ψέμα. Κάθε λαός έχει τα μμε που του αξίζουν και φυσικά τους πολιτικούς που του αξίζουν.

  12. ΑΦΗΝΟΥΝ ΚΑΙ ΜΠΑΙΝΕΙ ΜΕΣΑ Ο ΚΑΘΕ ΑΛΗΤΗΣ ΠΟΥ ΠΟΥΛΑΕΙ ΣΚΑΤΑ ΚΑΙ ΣΕ ΠΡΗΖΕΙ

  13. Έχω ταξιδέψει με αρκετά καράβια της εταιρείας αυτής.
    Οι υπάλληλοι των καραβιών της αττικά έχουν την χειρότερη βρωμοσυμπεριφορα.
    Οι πλοίαρχοι καταστρώματος το ίδιο.

Comments are closed.