Σε δομικό ανασχηματισμό και μάλιστα πριν το τέλος της τρέχουσας τηλεοπτικής σεζόν, όσον αφορά την ηγετική πυραμίδα του τηλεοπτικού σταθμού Open, σκέφτεται να προχωρήσει ο επιχειρηματίας Ιβάν Σαββίδης, που δηλώνει πλέον απογοητευμένος από τις επιδόσεις της επιχείρησης.
Συγκεκριμένα και σύμφωνα με τα όσα έχουν αρχίσει να κυκλοφορούν στην πιάτσα, ο ομογενής επιχειρηματίας, εσχάτως άρχισε να αντιλαμβάνεται ότι η ζημιά που μπορεί να «γράψει» κατά την πρώτη χρονιά λειτουργίας του, το Open, εύκολα μπορεί να φτάσει (αν όχι να τα ξεπεράσει) τα 50 εκ. ευρώ. Με δεδομένα τα νούμερα τηλεθέασης, αλλά και τα ισχνά διαφημιστικά έσοδα, ο Ιβάν Σαββίδης, δέχεται εισηγήσεις, που τον προτρέπουν να προχωρήσει άμεσα σε αλλαγές.
Στο πλαίσιο αυτό ακούγεται ότι εσχάτως έχει βαρύνει κάπως το κλίμα τόσο για τον διευθύνοντα σύμβουλο του καναλιού Τζώνυ Καλημέρη, όσο και για την διευθύντρια προγράμματος, Άλκηστις Μαραγκουδάκη. Φυσικά το πρόβλημα φαίνεται να ξεπερνά τα πρόσωπα, αφού αυτό που καταγράφουν όσοι παρακολουθούν στενά την πορεία του καναλιού, είναι η έλλειψη γενικότερης στρατηγικής. Πάντως, το θέμα έχει πλέον φτάσει στον ίδιο τον Ιβάν Σαββίδη, ο οποίος εσχάτως σκέφτεται ακόμη και την πώληση του Open. Μάλιστα, όπως επισημαίνει σε συνομιλητές του, αν δεν καταφέρει να πάρει την ταινιοθήκη του Mega, ίσως και να αποτελεί μονόδρομο. Σε κάθε περίπτωση, εκείνο που φαίνεται να προβληματίζει τον μεγαλομέτοχο του ΠΑΟΚ, είναι ότι το κανάλι, δεν έχει καταφέρει όλο αυτό το διάστημα, να αποκτήσει επιρροή, παρά τα χρήματα που έχουν δαπανηθεί.
Πέραν όμως του Open, έντονος προβληματισμός υπάρχει και σε σχέση με την πορεία του «Έθνους» και αυτό γιατί εκτός από τις κυκλοφορίες, το μαγαζί δεν έχει καταφέρει να μπει στα διαφημιστικά πλάνα. Είναι ενδεικτικό ότι το site της εφημερίδας, κινείται σε μηδενικά επίπεδα, σε σχέση με τα διαφημιστικά έσοδα. Οπότε εύκολα αντιλαμβάνεται κανείς το μέγεθος της ζημιάς και σ’ αυτό το πεδίο, που θα υποστεί ο Ιβάν Σαββίδης.