Το ΜΑΚΕΛΕΙΟ από τη πρώτη στιγμή έστρεψε την προσοχή στην εμπορική αμαξοστοιχία που τράκαρε μετωπικά με το επιβατικό INTERCITY , στην τραγωδία στα Τέμπη. Είχαμε πει από την πρώτη στιγμή που βγήκαν τα βίντεο ντοκουμέντα, από την μοιραία βραδιά, ότι μια τέτοια έκρηξη τεράστια, ήταν αδύνατον να συμβεί εάν το υλικό που μετέφερε η εμπορική αμαξοστοιχία δεν ήταν κάτι που μπορούσε να την δημιουργήσει.
Θέσαμε τα εξής ερωτήματα:
ΤΙ ΜΕΤΕΦΕΡΕ Η ΕΜΠΟΡΙΚΗ ΑΜΑΞΟΣΤΟΙΧΙΑ; ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΔΗΛΩΘΕΙ Η ΔΙΑΔΡΟΜΗ ΤΗΣ; ΤΙ ΓΝΩΡΙΖΕΙ Ο ΣΤΑΘΜΑΡΧΗΣ;
Τ’ωρα βγήκαν οι βρωμιάρηδες να μας πούνε ότι η εμπορική αμαξοστοιχία μετέφερε Λαμαρίνες, τρόφιμα και …ΜΠΥΡΕΣ…
Πού τα πουλάτε αυτά ρε απατεώνες;;
Δείτε τι ανακοίνωσαν
Με επιστολή της, προς το τμήμα κοινοβουλευτικού ελέγχου του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, η Hellenic Train παρέχει λεπτομερή και αναλυτική ενημέρωση για το φορτίο του 63501.
Ακολουθεί το κείμενο της επιστολής, όπως δημοσιεύτηκε στην ιστοσελίδα pineiosnews.gr:
«Σε απάντηση του ανωτέρω σχετικού έγγραφού σας, με το οποίο μας διαβιβάστηκε η ‘Ερώτηση 2506/03.03.2023′, που κατατέθηκε στη Βουλή των Ελλήνων, από τον Βουλευτή Λάρισας κ. Κυριάκο Βελόπουλο, με θέμα Ανάγκη να διευκρινιστεί το φορτίο της εμπορικής αμαξοστοιχίας που εμπλέκεται στη σύγκρουση τρένων στα Τέμπη της 28.02.2023’, θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε για τα κάτωθι:
(επισυνάπτεται το φύλλο σύνθεσης) συνολικά δεκατρία (13) βαγόνια, εκ των οποίων, κατά την φορά κίνησης της αμαξοστοιχίας, τα πρώτα τρία (3) βαγόνια εκτροχιάστηκαν και ήταν έμφορτα με πλατιά προϊόντα ελασματοποίησης από σίδηρο (λαμαρίνες) και ακολούθως δέκα (10) βαγόνια ήταν έμφορτα με εμπορευματοκιβώτια (container).
Σύμφωνα με τα τηρούμενα αρχεία της εταιρείας μας και κατά δήλωση του πελάτη/διαμεταφορέα
σχετικά με το είδος των προς μεταφορά εμπορευμάτων, όπως εξάλλου προβλέπεται από τους
εθνικούς και διεθνείς κανονισμούς για τη σιδηροδρομική μεταφορά εμπορευμάτων, το περιεχόμενο των σφραγισμένων εμπορευματοκιβώτιων με την σειρά που αναφέρονται στο φύλλο σύνθεσης, ήταν ως εξής:
Α/Α Προϊόν
4ο BAΓONI ΠΑΡΑΣΚΕΥΑΣΜΑΤΑ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ
5ο BAΓONI ΠΑΡΑΣΚΕΥΑΣΜΑΤΑ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ
6ο BAΓONI ΠΑΡΑΣΚΕΥΑΣΜΑΤΑ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ
7ο BAΓONI ΠΑΡΑΣΚΕΥΑΣΜΑΤΑ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ
8ο ΜΠΥΡΕΣ
9ο ΜΠΥΡΕΣ
10ο BAΓONI ΣΥΡΜΑΤΑ ΑΠΟ ΣΙΔΗΡΟ
11ο BAΓONI ΣΥΡΜΑΤΑ ΑΠΟ ΣΙΔΗΡΟ
12ο ΒΑΓΟΝΙ ΕΜΠΟΡΕΥΜΑΤΟΚΙΒΩΤΙΑ ΚΕΝΑ
13ο ΒΑΓΟΝΙ ΕΜΠΟΡΕΥΜΑΤΟΚΙΒΩΤΙΑ ΚΕΝΑ»
Ο μηχανοδηγός της εμπορικής ποιος είναι βρε παιδιά; Ασχολήθηκε κάποιος μζ του; Εμφανίστηκε πουθενά; Τι έχει να πει;
Εσύ θεωρείς ότι είναι ζωντανός;;
Φθιώτιδα: Το τρένο στον Μπράλο που είχε αποκαλύψει την Μαφία λαθραίων μεταφορών και τις χημικές “βόμβες” στον ΟΣΕ!
https://lamianow.gr/%CF%86%CE%B8%CE%B9%CF%8E%CF%84%CE%B9%CE%B4%CE%B1-%CF%84%CE%BF-%CF%84%CF%81%CE%AD%CE%BD%CE%BF-%CF%83%CF%84%CE%BF%CE%BD-%CE%BC%CF%80%CF%81%CE%AC%CE%BB%CE%BF-%CF%80%CE%BF%CF%85-%CE%B5%CE%AF%CF%87%CE%B5/
Tο κοντέινερ της ZIM με αριθμό ZMOU8897301 όπως φαίνεται από τις φωτογραφίες διαθέτει και τεχνολογία GPS (άρα η εταιρία έχει στο monitoring λογισμικό στοιχεία του ατυχήματος όπως ταχύτητα, επιβράδυνση κλπ. οπότε ο εισαγγελέας να ζητήσει τα δορυφορικά του στοιχεία ως αποδεικτικά για το δυστύχημα). Ανήκει δε στην υπηρεσία “Center for Plant Health Science and Technology USDA”, Plant protection and Quarantine Animal and Plant Health Inspection Service της αμερικανικής κυβέρνησης. Μπορείτε να ψάξετε τον κωδικό του στο ανάλογο site “https://vessels.cphst.org/containers.cfm” . Είναι κοντείνερ καραντίνας και να μας πουν τι ακριβως “επικίνδυνο” περιείχε που το μελετά η εν λογω κρατική υπηρεσία, από που ερχόταν και που πήγαινε. Η ΖΙΜ παρότι προσφέρει δωρεάν tracking στη σελίδα τους, έχουν απενεργοποιήσει την υπηρεσία.
Tο κοντέινερ της ZIM με αριθμό ZMOU8897301 όπως φαίνεται από τις φωτογραφίες διαθέτει και τεχνολογία GPS (άρα η εταιρία έχει στο monitoring λογισμικό στοιχεία του ατυχήματος όπως ταχύτητα, επιβράδυνση κλπ. οπότε ο εισαγγελέας να ζητήσει τα δορυφορικά του στοιχεία ως αποδεικτικά για το δυστύχημα). Ανήκει δε στην υπηρεσία “Center for Plant Health Science and Technology USDA”, Plant protection and Quarantine Animal and Plant Health Inspection Service της αμερικανικής κυβέρνησης. Μπορείτε να ψάξετε τον κωδικό του στο ανάλογο site “https://vessels.cphst.org/containers.cfm” . Είναι κοντείνερ καραντίνας και να μας πουν τι ακριβως “επικίνδυνο” περιείχε που το μελετά η εν λογω κρατική υπηρεσία, από που ερχόταν και που πήγαινε. Η ΖΙΜ παρότι προσφέρει δωρεάν tracking στη σελίδα τους, έχουν απενεργοποιήσει την υπηρεσία.
Σκ@τα στα μουτρα τους.Στα μουτρα τους να λενε τα ψεματα.Εμεις τους μαθαμε πολυ καλα τι συνθεση ψυχης και μυαλου ειναι οι σκ@τοψυχοι
Πάντως δεν θα ήταν το πρώτο δρομολόγιο που μετέφερε επικίνδυνα υλικά.
Στην φώτο φαίνονται 10 βαγόνια άθικτα,,
Λέει για 13 που στα 10+11 κουβαλάγε σίδηρο
Λαμαρίνες τις οποίες τις βλέπουμε στα δεξιά μπροστά την μια πάνω στην άλλη ,
Ενώ θα έπρεπε να βλέπουμε πιθανών συμπληρωματα διατροφής μάλλον δεν είναι αυτό που βλέπουμε αλλά αυτό που λέτε εσείς ή μήπως το εμπορικό ήταν ανάποδα και που είναι η μηχανή ρε θα μας σταματήσετε τον εγκέφαλο,, οι λαμαρίνες πάντως πρώτες πρώτες ”εσφαξαν” το τρένο.
ΝΔ σύριζα πασοκ έχουν κάνει συμφωνία να κρατάνε χαμηλά τους τόνους σχετικά με την δολοφονία στα Τέμπη. Σήμερα είχαν συζήτηση στην βουλή και ήταν όλοι κυριουλες, συμφώνησαν πως για όλα έφταιγε σταθμάρχης και ήταν προσωπικό το φταίξιμο!! ΝΔ σύριζα πασοκ, γ@μιεσται κ@υφαλες. Επιχείρηση συγκάλυψης και από τους 3 ενώ ο Ντογιακος κανονικό ξέπλυμα στους εργολάβους. Όλοι στους δρόμους.
ας ειστε στα καλα σας ολοι …ποιοι εξαφανησαν απ το ιντερνετ τα πρωτοσελιδα εφημεριδων ωστε εμας τους ομηρους των υποκλοπων να μην ενημερωνομαστε αυτο κοστιζει….