Ακριβότερα θα είναι τα Τέλη Κυκλοφορίας για τους κατόχους παλαιών αυτοκινήτων από το 2021 καθώς όπως ανέφερε ο υπουργός Οικονομικών Χρήστος Σταϊκούρας οι αλλαγές που προγραμματίζονται θα έχουν στόχο την ανανέωση του παλαιού στόλου των οχημάτων και σύμφωνα με τις οδηγίες-εντολές της ΕΕ. Παράλληλα, έως 15 Νοεμβρίου αναμένεται η ανάρτηση των ειδοποιητηρίων στο TAXISnet για τα τέλη κυκλοφορίας 2020
Τα τέλη κυκλοφορίας θα είναι η πρώτη επιβάρυνση καθώς η ΕΕ προωθεί μία σειρά μέτρων από το 2020 και μετά ωστε να δημιουργήσει έντονα οικονομικά αντικίνητρα στο να κρατάνε οι κάτοχοί τους αυτά τα πιο ρυπογόνα οχήματα…
Όπως ανέφερε χαρακτηριστικά ο Υπουργός για τα Τέλη στο “Εθνος”: «Το σύστηµα των Τελών Κυκλοφορίας χρήζει βελτιώσεων. Πρέπει να ενσωµατωθούν οι απαιτήσεις της νέας ευρωπαϊκής νοµοθεσίας αναφορικά µε τους εκποµπές ρύπων, ενώ πρέπει να γίνει και δικαιότερο για τους κατόχους αυτοκινήτων, λαµβάνοντας υπόψη διάφορα κριτήρια. Κάθε αλλαγή θα κινείται προς την κατεύθυνση δικαιότερης κατανοµής της επιβάρυνσης στους κατόχους αυτοκινήτων αλλά και του στόχου ανανέωσης του παλαιού στόλου αυτοκινήτων που κυκλοφορεί στη χώρα µας.
Επιδιώκουµε οι αποφάσεις µας να είναι αποτέλεσµα σωστής αξιολόγησης της υφιστάµενης κατάστασης αλλά και ορθής εκτίµησης των επιπτώσεων των όποιων αλλαγών. Ως εκ τούτου, όταν είµαστε έτοιµοι θα προχωρήσουµε στις αποφάσεις µας». Αρχικά κάνει λόγο για το WLTP που έχουμε δημοσιεύσει από το καλοκαίρι του 2019 καθώς η Ελλάδα έπρεπε να το εφαρμόσει από την 1η Σεπτεμβρίου 2019 αλλά τελικά η ισχύς του παρατάθηκε για την 1η Μαρτίου 2020.
Οπότε το οικονομικό επιτελείο θα είχε αρκετό χρόνο στην διάθεσή του για να αλλάξει τα Τέλη Κυκλοφορίας του 2021. Επίσης ο Υπουργός ξεκαθαρίζει πως θα γίνει δικαιότερη κατανομή της επιβάρυνσης αλλά και του στόχου ανανέωσης του παλαιού στόλου αυτοκινήτων.
Όπως είναι εύκολο να αντιληφθεί κανείς η δικαιότερη επιβάρυνση θα γίνει σε συνδυασμό με το στόχο της ανανέωσης των παλαιών αυτοκινήτων οπότε στα παλαιά και ρυπογόνα αυτοκίνητα τα Τέλη Κυκλοφορίας θα αυξηθούν ενώ στα καινούρια με χαμηλές εκπομπές ρύπων θα μειωθούν ενώ αντίθετα και τα νέα αλλά ρυπογόνα μοντέλα το κόστος χρήσης θα αυξηθεί…
Μένει να δούμε τα κίνητρα που θα αποφασιστούν να δοθούν στα λεγόμενα «καθαρά» αυτοκίνητα και ποιο θα είναι το όφελος για τους καταναλωτές.
Τέλος τα τέλη κυκλοφορίας για το 2020 αναμένεται να αναρτηθούν στο TAXISnet έως τις 15 Νοεμβρίου και πάνω από οι υπόχρεοι ιδιοκτήτες οχημάτων θα πρέπει να εισέλθουν στο σύστημα και να εκτυπώσουν τα ειδοποιητήρια τους ή να τα εξοφλήσουν απευθείας από την εφαρμογή της ΑΑΔΕ μέσω καρτών και η προθεσμίες λήγει έως τις 31/12/2019.
Η ορθη λύση πάντα είναι μία και είναι απλή: ΚΙΝΗΤΡΑ (πραγματικά), για ιδιώτες, ώστε να αποκτούν το ΙΧ τους με συμβάσεις μακροχρόνιων μισθώσεων (leasing). Μόνο έτσι ο στόλος θα αννανεώνεται κάθε 5-10 χρόνια, το δυνατόν οικονομικα ανώδυνα! Όλα τα άλλα μέτρα και ξεμέτρα, τέλη και φόροι, είναι αρλούμπες για να περνάει η ώρα, ως είθιστε! ΠPAΓMATIKEΣ και AΠOΔOTIKEΣ λύσεις μόνο, πρέπει επιτέλους να εφαρμοστούν σε αυτή τη χώρα!
ο ελληνας δεν παρεδωσε μαζικα πινακιδες οταν μπηκαμε στα μνημονια και η βενζινη απο 0.95 πηγε 1.6 το λιτρο. μην περιμενετε αντιδραση απο σαπιους λαους.
Οι υπερδυναμεις κανουν πυρηνικες δοκιμες αλλα ο κυρ μητσος ας πληρωσει την νυφη για το περιβαλλον.
ΟΛΑ ΤΑ ΕΧΕΙ Η ΜΑΡΙΩΡΗ Ο ΦΕΡΕΤΖΕΣ ΤΗΣ ΕΛΕΙΠΕ !!!!! ΔΕΝ ΝΤΡΕΠΕΣΤΕ ΡΕ ΠΑΛΙΟΤΟΜΑΡΑ ΠΟΥ ΜΕ ΤΗΝ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΙΑ ΤΩΝ ΡΥΠΩΝ ΕΠΙΒΑΛΛΕΤΕ ΣΤΟΝ ΕΛΛΗΝΑ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΣΕ ΤΕΤΟΙΑ ΚΡΙΣΗ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΕΙ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ????ΟΛΑ ΤΑ ΕΧΕΤΕ ΤΑΚΤΟΠΟΙΗΣΕΙ ΑΥΤΟ ΣΑΣ ΜΑΡΑΝΕ!!!!
ενώ ο τσίπρας εδώ και 4 χρόνια κατάργησε τα μνημόνια… με 1 νόμο και 1 άρθρο!!!
Εάν δεν μπορούμε να το πληρώσουμε, θα ”παραδώσουμε πινακίδες” Χα! Χα! Χα!
Η μοναδικη δουλεια του ατσαλακοτου μπουλη Καραμανλη του νεοτερου αυτουνου του χοντρουλι αδουλευτου με το που ανελαβε το Υπουργειο ηταν πως θα βοηθισει τις ξενες αυτοκινητοβιομηχανιες………..γνωστος ο ερωτας τους με τους ξενους γνωστη η λατρεια τους στιν μοιρωδια του χρηματος φυσικα με το αζημειωτο κανουν τον βιο αβιοτο στους ελληνες για τα γερμανικα αφεντικα τους
ΑΛΗΤΑΡΑΔΕΣ ΓΕΡΜΑΝΟΕΒΡΑΙΟΔΟΥΛΑ ΤΟΜΑΡΙΑ …ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΠΩΣ ΘΑ ΠΕΤΑΞΟΥΜΕ ΤΟ ΠΑΛΕΙΟ ΜΑΣ ΑΜΑΞΙ ΝΑ ΠΑΜΕ ΝΑ ΠΑΡΟΥΜΕ ΚΑΙΝΟΥΡΓΟ ΝΑ ΣΥΚΟΝΤΑΡΟΥΜΕ ΔΗΛΑΔΗ ΤΙΣ ΞΕΝΕΣ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΕΣ ΤΩΝ ΑΦΕΝΤΙΚΩΝ ΤΟΥΣ ΔΕΝ ΠΑΙΖΟΝΤΑΙ ΤΑ ΤΟΜΑΡΙΑ………………
Αυτες οι δικαιολογιες περι ρυπων ειναι για αυτους που τρωνε σανο.
Νοιαστηκαν οι ευρωπαιοι για να φτιαξουν το περιβαλον?Πλακα κανετε?
Σου ανεβαζουν τα τελη στα παλια για νασε κανουν να παρεις καινουριο γερμανικο που δε ρυπαινει,και καλα.Να βοηθησει ο κουλης τη φιλη του τη μερκελινα.
Και αν δεν εχεις για καινουριο σου πινουνε το αιμα.
το καναν και παλιοτερα για ενα 1600 ζητουσαν τελη 280€ αν θυμαμαι καλα και ειχαν παει τη βενζινη 1,90 και.
Βαλε και το σερβις και καμια βλαβη και κανα ελαστικο,@και ασφαλεια ,παει σε ξεκωλι@σ@νε.
Τα καθαρα τα δικα σας που ακομα τρεχετε στα δικαστηρια για τις παρανομιες που κανατε για να μη φαινεται οτι ρυπαινουν οταν περνανε κτεο.