Φτάνουν οι υπέρογκες χρεώσεις κάθε φορά που πάθαινε βλάβη το τηλέφωνο ή το ίντερνετ. Ο Συνήγορος του Καταναλωτή έδωσε τα τηλέφωνα που μπορείς να καλείς δωρεάν.
Στους παρακάτω τηλεφωνικούς αριθμούς, οι καταναλωτές μπορούν να απευθύνονται χωρίς χρέωση για θέματα που αφορούν σε βλάβες σταθερής και κινητής τηλεφωνίας ώστε να αποφεύγονται ενδεχόμενες υψηλές χρεώσεις που συνδέονται με τη χρήση άλλων γραμμών εξυπηρέτησης.
Όπως επισημαίνει ο Συνήγορος του Καταναλωτή, έχει γίνει αποδέκτης αναφορών και τηλεφωνικών παραπόνων καταναλωτών σχετικά με το θέμα της χρέωσης για αναγγελία βλάβης προς τηλεφωνικούς αριθμούς εξυπηρέτησης συνδρομητών σταθερής και κινητής τηλεφωνίας.
Σημειώνει, επίσης, ότι ο Κανονισμός Αδειών προβλέπει πως οι γραμμές εξυπηρέτησης των καταναλωτών πρέπει να λειτουργούν λειτουργεί τουλάχιστον 16 ώρες το 24ωρο χωρίς χρέωση (τόσο για κλήσεις εντός δικτύου όσο και για κλήσεις εκτός δικτύου) από Δευτέρα έως και Σάββατο καθώς και ότι ο χρόνος αναμονής δεν μπορεί να υπερβαίνει τα πέντε λεπτά.
Οι τηλεφωνικοί αριθμοί που κοινοποίησαν στον Συνήγορο του Καταναλωτή οι πάροχοι σταθερής και κινητής τηλεφωνίας είναι οι εξής:
Cyta Ελλάς Τηλεπικοινωνιακή Α.Ε.: 13811
FORTHNET Α.Ε.: 13731
WIND Ελλάς Τηλεπικοινωνίες A.E.B.E.: 13700
OTE A.E.: 13788 (για σταθερή τηλεφωνία) και 13738 (για κινητή τηλεφωνία – Cosmote)
VODAFONE-ΠΑΝΑΦΟΝ A.E.E.T.: 13840
Επιπλέον, ο Συνήγορος του Καταναλωτή, ζήτησε από όλους τους παρόχους να γνωστοποιηθούν οι ανωτέρω τηλεφωνικές γραμμές στους συνδρομητές τους με κάθε πρόσφορο μέσο (αναγραφή στους λογαριασμούς σε εμφανές σημείο, αναφορά σε προβεβλημένο σημείο της ιστοσελίδας του παρόχου κ.λ.π), παράλληλα με την αναφορά τους στη δεύτερη σελίδα της σύμβασης, ώστε να αποφεύγονται ανεπιθύμητες χρεώσεις.
Σας ευχαριστώ πολύ. Και κάτι ακόμα: ΚΑΛΗ ΛΕΥΤΕΡΙΑ ΣΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΑΣ
Δεν είναι μόνο οι χρεώσεις, αλλά και ότι όταν έχεις κάποιο πρόβλημα, απαντούν με τεράστια καθυστέρηση. Μάλιστα, πολλές φορές κλείνει η γραμμή από την αναμονή και πρέπει να ξαναπαίρνεις μέχρι να βρεις υπάλληλο.