Τέρμα οι «σακαράκες» στους δρόμους – Έρχεται υποχρεωτική απόσυρση

Κοινοποίηση:
49b9bbd7-autokinita-kinisi

Μεγάλος αριθμός παλιών αυτοκινήτων αναμένεται να αποτελέσει παρελθόν από τους ελληνικούς δρόμους.

Με μέσο όρο ηλικίας τα 17,3 έτη έναντι των 12 που είναι ο μέσος όρος της Ευρωπαϊκής Ένωσης, τα ΙΧ των Ελλήνων ιδιοκτητών καταλαμβάνουν την τελευταία θέση στη λίστα με τις χώρες της Ευρώπης που στους δρόμους τους κυκλοφορούν τελευταίας τεχνολογίας αυτοκίνητα.

Σχεδόν 3 εκατομμύρια οχήματα δεν έχουν προσέλθει στα Κέντρα Τεχνικού Ελέγχου (ΚΤΕΟ) προκειμένου να περάσουν την προβλεπόμενη διαδικασία και φυσικά να αποκτήσουν βεβαίωση βεβαίωση που πιστοποιεί την ικανότητά τους να κυκλοφορούν στους δρόμους με απόλυτη ασφάλεια και χωρίς να επιβαρύνουν το περιβάλλον.

Λαμβάνοντας υπόψιν αυτά τα δεδομένα όλο και πιο πιθανό είναι το σενάριο της υποχρεωτικής απόσυρσης των αυτοκινήτων.

Τι εξετάζει η ΕΕ
Η Ευρωπαϊκή Ένωση εξετάζει την υποχρεωτική απόσυρση, η οποία θα εφαρμόζεται υπό αυστηρές προϋποθέσεις, κάνοντας ωστόσο απαγορευτική την κυκλοφορία στους ευρωπαϊκούς δρόμους σε αυτοκίνητα που δεν επιδέχονται επισκευής.

Συγκεκριμένα, η αρχική πρόταση προέβλεπε ότι αν ένα αυτοκίνητο βρίσκεται σε ακινησία για μεγάλο χρονικό διάστημα, τότε θα θεωρείται απόβλητο.

Παράλληλα, στην ανακύκλωση θα οδηγηθούν και τα ΙΧ που δεν έχουν περάσει ΚΤΕΟ για δύο συνεχή έτη, ή έχουν κοπεί στον τεχνικό έλεγχο και οι ιδιοκτήτες τους δεν φρόντισαν να επιδιορθώσουν τις βλάβες που διαπιστώθηκαν.

Επίσης, αν ένα παλιότερο αυτοκίνητο έχει υποστεί σημαντική ζημιά στον κινητήρα ή το κιβώτιο του και η επισκευή αυτής της ζημιάς ξεπερνά σε κόστος την αξία ολόκληρου του αυτοκινήτου, τότε το αυτοκίνητο θα μπορούσε να χαρακτηριστεί «πέραν επισκευής» από το επίσημο συνεργείο του κατασκευαστή και να οδηγηθεί υποχρεωτικά στην ανακύκλωση.

Οι αντιδράσεις
Οι παραπάνω προτάσεις έφεραν σφοδρές αντιδράσεις με αποτέλεσμα να αλλάξει σημαντικά το αρχικό προσχέδιο. Η νέα πρόταση που προέκυψε δίνει το δικαίωμα στον ιδιοκτήτη του αυτοκινήτου, και όχι στον κατασκευαστή, να αποφασίζει αν θέλει να επισκευάσει το αυτοκίνητό του ή όχι και να συνεχίσει να το χρησιμοποιεί.

Τέλος, να σημειωθεί πως υπό εξέταση βρίσκεται και η πρόταση που θα «δείχνει» στον ιδιοκτήτη ενός αυτοκινήτου τον δρόμο της ανακύκλωσης ως μοναδική λύση. Αυτό θα γίνεται σε περίπτωση που ένα όχημα δεν μπορεί να επισκευαστεί λόγω εκτεταμένης ζημιάς, αφαιρώντας παράλληλα το δικαίωμα στον ιδιοκτήτη να το πουλήσει σε μια εταιρεία ή σε άλλο ιδιώτη ως ανταλλακτικά ή εξαρτήματα.

ΚΟΙΝΟΠΟΗΣΗ:

13 Σχόλια

  1. οι συσορευτεσ που εχουν τα ηλεκτρικα εχουν απολεια 10% τον χρονο,,,
    η νεα μοδα ειναι η πολη των 15 λεπτων.
    15 λεπτα απο το σπιτι σου πρεπει να εχεισ τα παντα.
    παρκο-σχολειο-ιατριο-μετρο
    οποτε τι το θεσ το οχιμα? μονο ο κουλισ να περνει τα shinook και να κοβει βολτεσ στην ελλαδα,,,
    το μουλαρι απαγορευτηκε?

  2. οι μισοί είστε άνεργοι και οι άλλοι μισοί δουλεύετε 16 ώρες για 600 ευρώ, ποιο αμάξι ρε;

  3. Μπιζιμποντισμός των ζαβλακωμένων του Χάρβαρντ – ο μέγας μπάσταρδος Κούλης Χρυσός θέλει να νομίζει ότι αυτόν περίμενε ο κόσμος για να σωθεί.

  4. ε τότε δώστε την άδεια σε αυστηρά εξουσιοδοτημένα συνεργεία, όπως κάνετε με την υγραεριοκίνηση, να μετατρέπουμε τα αυτοκίνητά μας σε ηλεκτρικά… είναι πιο φθηνό το κόστος από το να αγοράσουμε ένα καινούργιο που κοστίζει από 30000 και πάνω

  5. Τότε οι μάντρες γιατί πουλάνε μεταχειρισμένα αυτοκίνητα 15ετιας και δεν το απαγορεύει το κράτος!
    Άρα το ίδιο το κράτος είναι υπεύθυνο αλλά και υπόλογο για εκείνους που αγόρασαν αυτοκίνητο για να κάνουν τη δουλειά τους. Το πιο φτηνό ηλεκτροκίνητο αυτοκίνητο αποστάσεων κοστίζει μία 50αρα χιλιάδες, δηλαδή όσο το κόστος για την αγορά μισού σπιτιού.

  6. Μέτρα για Αυτοκίνητα τα οποία Κυκλοφορούν χωρίς να ελέγχονται και πιστοποιούνται περιοδικά είναι κατανοητά αλλά και στην σωστή κατέθυνση. Οριστικές διαγραφές κλπ. = ύποπτη εξυπηρέτησις σκοπιμοτήτων. Στόχος συζητήσεων και “μέτρων”, Επιβολή υποχρεωτικής αποκτήσεως άκρως επικίνδυνων για μη αντιμετωπίσημη ανάφλεξη η έκρηξη Ηλεκτροκίνητων οχημάτων ως Οικολογικών, η επιλεκτική στήριξη Αυτοκινητοβιομηχανίας και Ολιγαρχίας, σταδιακή αφαίρεση της ιδιοκτησίας και αυτοδιάθεσης με διαρκή χρέωση χρήσεως = Εξάρτηση.. Η Οικολογία έγκειται στην παραγωγή και όχι στην κατανάλωση ηλ.ενέργειας και στην ανακύκλωση μπαταριών, εξώρυξη υλικών και άλλων μη Οικολογικών προϋποθέσεων. Λύσις σύμφωνα με όσα σήμερα γνωρίζουμε, το δωρεάν μη φορολογούμενο αυτοπαραγόμενο Υδρογόνο για άμεση καύση η ηλεκτροκίνηση. Δεν προωθείται διότι μπορεί να εφαρμοσθεί και καθιερωθεί άμεσα ομαλά και σταδιακά στις ήδη κινούμενες “σακαράκες” καθ’ όλα αξιόπιστα οχήματα υγιή για τις πολλές επόμενες δεκαετίες, επιδεκτικά νέων τεχνολογιών πάσης φύσεως.

  7. Το παραπάνω άρθρο ξεχνά το δεύτερο νόμο που έχει περάσει. Που λέει ότι απαγορεύονται ανταλλακτικά και επισκευές σε αυτοκίνητα μεγαλύτερα των 14 ετών.

    Ήτοι αν ακόμα θες να το επισκευάσεις, δεν θα μπορείς γιατί σου απαγορεύουν τα ανταλλακτικά.

    Δηλαδή 30 ετών Άστον Μάρτιν που έχει 200.000 σήμερα, θα πηγαίνει στα σκουπίδια γιατί το καθεστώς σου απαγορεύει να αγοράσεις ανταλλακτικά.

    Άγγλοι και Αμερικάνοι φίλοι που έχουν διαβάσει της Οδηγίες της ΕΕ, μιλάνε για ΧΟΥΝΤΑ. Εκεί έχουν αυτοκίνητα συλλεκτικά για δεκαετίες που δεν τα βγάζουν καν από το γκαράζ γιατί αποκτούν τιμή με το χρόνο. Ή τα βρίσκουν πεταμένα σε κάποιο αχυρώνα, τα φτιάχνουν και βγάζουν κέρδος.

    Με το παραπάνω νόμο της ΕΕ αυτό απαγορεύεται!!!!!!!!!

    Ο ορισμός της ΧΟΥΝΤΑΣ.

  8. Ένας τρόπος να σε αναγκάσουν να πάρεις νέο αυτοκίνητο, για να θυσαυρίζουν οι αυτοκινητοβιομηχανίες.
    Η ατμόσφαιρα δηλαδή χαλάει από τα παλιά αυτοκίνητα? Εδώ γίνεται της πουτάνας από τις βόμβες που πετάνε, τα αυτοκίνητα φταίνε. Τα οικονομάνε οι έμποροι όπλων, τα οικονομάνε οι φαρμακέμποροι και οι αυτοκινητάδες και εμείς οι μαλάκες πληρώνουμε

  9. Εσείς στην Ε.Ε είσαστε κάθε μέρα μαλάκες ή μόνο τα Σαββατοκύριακα ;Εδώ δεν έχουμε να βγάλουμε τον μήνα θέλετε και να αλλάξουμε αυτοκίνητα

    1. Γιατί ΔΕΝ θέλουν να έχεις αυτοκίνητο. Πρέπει να ζεις αποκλεισμένος 15 λεπτά από το σπίτι σου στο στρατόπεδο συγκέντρωσης.
      Τί δεν έχεις καταλάβει ακόμα;

Leave a Response