Με ομόφωνη απόφαση διεγράφη από την παράταξη της δημοτικής αρχής ο πρόεδρος του Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου Τήνου – Άνδρου, Γιώργος Σανταμούρης, για τις απαράδεκτες δηλώσεις του σε βάρος των ΑμΕΑ.
«Με αφορμή τις πρόσφατες δηλώσεις του δημοτικού συμβούλου Γ. Σανταμούρη για τα ΑμΕΑ που είναι εκτός πλαισίου των αρχών και των αξιών της Δύναμης Δημιουργίας αποφασίστηκε, ομόφωνα, η διαγραφή του από τη δημοτική μας παράταξη» αναφέρει χαρακτηριστικά, ο δήμαρχος Τήνου, Γιάννης Σιώτος που έκανε γνωστή και την είδηση για την απομάκρυνση του κ. Σανταμούρη.
Όσα είχαν γίνει
Θύελλα αντιδράσεων προκάλεσε ο απαράδεκτος τρόπος με τον οποίο εκφράστηκε για τα ΑμΕΑ, ο πρόεδρος του Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου Τήνου-Άνδρου, Γιώργος Σανταμούρης, θέλοντας να υπερασπιστεί μία πολιτική του θέση απέναντι στον Δήμαρχο Ανδρου.
Ο κ. Σανταμούρης, ο οποίος βρίσκεται σε έντονη διαμάχη με τον δήμαρχο Άνδρου, Δημήτρη Λοτσάρη, σύμφωνα με το τοπικό μέσο TinosToday, αποκάλεσε τον δήμαρχο Άνδρου «ΑμΕΑ».
Και σαν να μην έφτανε αυτός ο χαρακτηρισμός, ο πρόεδρος του Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου επιχειρηματολόγησε στη συνέχεια υπέρ του χαρακτηρισμού, λέγοντας ότι τα ΑμΕΑ «είναι σφάλμα της φύσης». Απευθυνόμενος στο δημοτικό συμβούλιο Τήνου και απαντώντας σχετικά με το θέμα, είπε: «(τη λέξη) ΑμΕΑ δεν την επινόησα εγώ, αυτή υπάρχει. Αυτοί οι άνθρωποι, για όσους πιστεύουν στο Θεό, τους έχει καταραστεί ο Θεός. Για όσους δεν πιστεύουν, η φύση έχει κάνει τα σφάλματά της, δεν φταίω εγώ».
Σάλος με την απρέπειά του
Σχολιάζοντας τη χυδαιότητα του Γιώργου Σανταμούρη, η έπαρχος Τήνου, Αναστασία Δεληγιάννη-Άσπρου, είπε: «Αποκορύφωμα όλων, που θα ήταν εκ μέρους μου απαράδεκτο να μην πάρω θέση και να μη σχολιάσω, ήταν η προσπάθεια εξήγησης που δόθηκε από τον κ. Σανταμούρη δημόσια και on camera στο σημερινό Δημοτικό Συμβούλιο του Δήμου Τήνου, στο οποίο συμμετείχα τόσο εγώ όσο και ο χωρικός Αντιπεριφερειάρχης Κυκλάδων, ο κ. Λεονταρίτης, όπου ακούσαμε μια εξίσου αποκρουστική και απαράδεκτη προσπάθεια επεξηγήσεως των απόψεών του, από τον κ. Σανταμούρη, που έφτασε σε διαχωρισμό “πιστών και απίστων” και αναφορά “σε κατάρα του Θεού και σε λάθη της φύσης”».