Η έρευνα για το τι εκτιμούν τόσο οι άνδρες όσο και οι γυναίκες σε ένα αυτοκίνητο έγινε στις ΗΠΑ, αλλά επειδή ήταν διδικτυακά οι απαντήσεις που εστάλησαν ήταν από όλο τον κόσμο και φυσικά και την Ευρώπη, σε ένα μεγάλο κοινό ανδρών και γυναικών ηλικίας από 18 έως +70 ετών. Σαφώς όμως το μεγαλύτερο ποσοστό των απαντήσεων, προέρχονται από τις ΗΠΑ και τις επιρροές του εκεί αυτοκινητικού Marketing…
Ένα από τα ερωτήματα ήταν ποια είναι η πιο κακή συνήθεια που κάνει το κάθε φύλο μέσα στο αυτοκίνητό του. Όπως φαίνεται και στον παρακάτω πίνακα, τόσο οι άντρες όσο και οι γυναίκες αφήνουν τα τσιγάρα τους μέσα στο τασάκι. Και η αμέσως επόμενη κακή συνήθεια είναι τα σκουπίδια στα καθίσματα. Παρατηρώντας τα αποτελέσματα, βλέπουμε ότι άντρες και γυναίκες μοιάζουν πολύ, τουλάχιστον στο θέμα αυτοκίνητο…
Επίσης, δημοσίευσαν αποτελέσματα που αφορούν τι στοιχεία έχει κάποιος στην προσωπικότητά του που οδηγεί μικρό αυτοκίνητο ή εκείνος που οδηγεί μεσαίου μεγέθους, πολυτελείας ή σπορ. Εσύ σε ποια κατηγορία ανήκεις;
Τέλος, έβγαλαν… πόρισμα σχετικά με το χρώμα του αυτοκινήτου που οδηγείς. Το κάθε χρώμα προδίδει κάποια στοιχεία του χαρακτήρα σου. Εσύ τι χρώμα αυτοκίνητο έχεις;
Το κύριο ερώτημα στην έρευνα ήταν βέβαια ποιος τύπος αυτοκινήτου σε κάνει πιο ελκυστικό. Σύμφωνα με την έρευνα λοιπόν, οι γυναίκες προτιμούν τους άνδρες που οδηγούν φορτηγά pick-up και σπορ αυτοκίνητα, ενώ από την άλλη πλευρά οι άνδρες έλκονται περισσότερο από τις γυναίκες που οδηγούν σπορ μοντέλα.
Παρακάτω θα δείτε ποιες μάρκες “οραματίζονται” οι άντρες και οι γυναίκες αντίστοιχα για το αντίθετο φύλο.
Στους άντρες αρέσουν περισσότερο οι γυναίκες που οδηγούν premium μοντέλα, κυρίως BMW (16%), Mercedes (14%) και Porsche (10%). Οι οδηγοί Porsche είναι και μέσα στις πρώτες προτιμήσεις των γυναικών (11%).
Στην έρευνα επίσης έγινε η ερώτηση σχετικά με το χρώμα του αυτοκινήτου.
Τέλος, δείτε τα χαρακτηριστικά που θεωρεί το κάθε φύλο πιο σημαντικά για την αγορά του αυτοκινήτου του. καθαριότητα, αξιοπιστία, ενδιαφέρον, το πόσο καινούριο είναι και το πόσο ακριβό.
Πρέπει η Αμερική να είναι σε άλλον πλανήτη – η τα αποτελέσματα της έρευνας να είναι εντόνως “μαγειρεμένα”.