Σοκαρισμένος ο επιχειρηματικός κόσμος της χώρας μας, από το θάνατο του Θεόδωρου Νιτσιάκου και κυρίως με τον τρόπο που έφυγε.
Όπως αναφέρει το newsauto.gr, οι πληροφορίες για τις συνθήκες του δυστυχήματος οδηγούν σε ασφαλή συμπεράσματα για τα αίτια του τροχαίου:
Ο 76χρονος επιχειρηματίας είχε ένα πάθος. Το κυνήγι και κυρίως των αγριογούρουνων. Όταν ανοίγει η κυνηγετική περίοδος, στις περιοχές που επιτρέπεται και παίρνοντας όλα τα μέτρα ασφάλειας (σύμφωνα με συνκυνηγούς του), έσπευδε να κυνηγήσει. Όμως, όπως τραγικά αποδείχτηκε, ο 76χρονος όπως και η πλειοψηφία των οδηγών – κυνηγών δεν πήρε στο 100% όλα τα μέτρα ασφαλείας -σαφώς λόγω άγνοιας- και αυτό αφορά το αυτοκίνητό του.
Νωρίς το βράδυ της Παρασκευής λοιπόν, ο Νιτσιάκος κατευθυνόταν προς την Αετομηλίτσα για να ελέγξει τα περάσματα αγριογούρουνων, με σκοπό το Σάββατο το πρωί να κυνηγήσει. Στο 5ο χιλιόμετρο του δασικού δρόμου Αετομηλίτσας – Πληκατίου, και όχι σε ιδιαίτερα μεγάλο υψόμετρο, το τετρακίνητο Suzuki Samurai που χρησιμοποιούσε για το κυνήγι, ακινητοποιήθηκε λόγω πάγου στην άκρη του ανηφορικού δρόμου, δίπλα σε χαράδρα.
Ο συγγενής – συνοδηγός κατέβηκε από το Samurai για να ελέγξει το παγωμένο οδόστρωμα. Η ελάφρυνση του βάρους στο όχημα, με την απεπιβίβαση του συνοδηγού, ουσιαστικά επέτρεψε το γλίστρημα του αυτοκινήτου προς τη χαράδρα. Σημειώστε πως σύμφωνα με έγκυρες πληροφορίες, το Samurai δε διέθετε τα κατάλληλα ελαστικά, δηλαδή δεν είχε χιονιού (ακόμα καλύτερα στην περίπτωση αυτή ) η έστω χειμερινά ελαστικά, τα οποία πολύ πιθανό να μην επέτρεπαν το τόσο έντονο γλίστρημα του αυτοκινήτου…
Πηγή: newsauto.gr
Ότι λάστιχο και να είχε (εκτός από ειδικού τύπου με καρφιά), ΔΕΝ σωζότανε! H’ με αλυσίδες, ή με καρφιά, αλλιώς τέλος! Τι χειμερινά, τι με αλπική πιστοποίηση… αν γλιστρά οπως ειναι σταματημενο και φρεναρισμένο από κατηφορικό έδαφος, αφήνεις φρένα, κόβεις τιμόνι μήπως και το ρίξεις σε κάποιο πιό ασφαλές σημείο, ή πηδάς έξω να σωθείς!!!