Τα τελευταία χρόνια, τα μη επανδρωμένα αεροσκάφη έχουν γίνει όλο και πιο διαδεδομένα στις παραγωγές βίντεο κλιπ, στις παραδόσεις γευμάτων και εξπρές και στις επιδείξεις του στόλου, καθώς η Κίνα προσπαθεί να επεκτείνει την οικονομία χαμηλού υψομέτρου, η οποία συμπεριλήφθηκε στην έκθεση κυβερνητικών εργασιών της χώρας για πρώτη φορά τον Μάρτιο του τρέχοντος έτους.
Τα στοιχεία από την Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας της Κίνας (Civil Aviation Administration of China — CAAC) δείχνουν ότι η Κίνα είχε 1,27 εκατομμύρια εγγεγραμμένα μη επανδρωμένα αεροσκάφη μέχρι το τέλος του 2023, αυξημένα κατά 32,2% σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος. Τα μη στρατιωτικά αεροσκάφη συγκέντρωσαν 23,11 εκατομμύρια ώρες πτήσης το 2023, αντιπροσωπεύοντας αύξηση 11,8% σε σχέση με το προηγούμενο έτος.
Τα στοιχεία της CAAC δείχνουν ότι η κλίμακα της οικονομίας χαμηλού υψομέτρου της Κίνας ξεπέρασε τα 500 δισεκατομμύρια γιουάν (περίπου 70 δισεκατομμύρια δολάρια ΗΠΑ) το 2023 και αναμένεται να φτάσει τα 2 τρισεκατομμύρια γιουάν μέχρι το 2030.
Οι ελλιπείς στατιστικές έδειξαν ότι η Κίνα είχε περισσότερες από 2.300 εταιρείες που ασχολούνταν με την ανάπτυξη μη στρατιωτικών μη επανδρωμένων αεροσκαφών μέχρι το τέλος του 2023, με περισσότερους από 1.000 τύπους μη επανδρωμένων αεροσκαφών σε μαζική παραγωγή. Μόνο το 2023, παραδόθηκαν στην Κίνα πάνω από 3,17 εκατομμύρια μη στρατιωτικά μη επανδρωμένα αεροσκάφη και η βιομηχανία κατασκευής γενικής αεροπορίας είχε παραγωγή που ξεπέρασε τα 51 δισεκατομμύρια γιουάν, αύξηση σχεδόν 60% σε ετήσια βάση.
Τον Απρίλιο, η κινεζική εταιρεία κατασκευής μη επανδρωμένων αεροσκαφών EHang Holdings Limited έλαβε το πιστοποιητικό παραγωγής για το σύστημα αυτόνομου εναέριου οχήματος μεταφοράς επιβατών από την CAAC. Πρόκειται για το πρώτο πιστοποιητικό παραγωγής που εκδίδεται στην Κίνα για ένα αυτόνομο επιβατικό μη επανδρωμένο αεροσκάφος και επίσης το πρώτο στην παγκόσμια βιομηχανία ηλεκτρικής κάθετης απογείωσης και προσγείωσης.