Volkswagen Golf R32: Κατανομή βάρους
Και οι δύο εκδόσεις του R32 είχαν έναν βαρύ κινητήρα V6 3,2 λίτρων τοποθετημένο σχεδόν εξ ολοκλήρου μπροστά από τον μπροστινό άξονα. Το προηγούμενο μοντέλο ήταν γρήγορο στις ευθείες, αλλά δύσκολα διαχειρίσιμο στις στροφές.
Η Volkswagen διόρθωσε το λάθος της αντικαθιστώντας το R32 με το Golf R, το οποίο είχε έναν πολύ ελαφρύτερο υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα 2,0 λίτρων. Ο υπέροχος ήχος του R32 ήταν παρελθόν, αλλά το R ήταν ασύγκριτα καλύτερο στην οδήγηση.
Επταθέσια
Υπήρξαν πολλές περιπτώσεις επταθέσιων οχημάτων που δημιουργήθηκαν με την προσθήκη μιας επιπλέον σειράς καθισμάτων (συνήθως κατάλληλων μόνο για παιδιά) σε ένα μοντέλο που αρχικά σχεδιάστηκε να έχει μόνο πέντε θέσεις. Τα πιο πίσω καθίσματα είναι συχνά πολύ κοντά στο πορτπαγκάζ. Ως εκ τούτου, οι επιβάτες διατρέχουν μεγαλύτερο κίνδυνο σε περίπτωση πρόσκρουσης άλλου οχήματος στο πίσω μέρος.
Οθόνες αφής
Η αυξανόμενη δημοτικότητα των tablet και των smartphone οδήγησε τους πελάτες να απαιτούν όλο και μεγαλύτερες οθόνες αφής στα αυτοκίνητα. Τα μειονεκτήματα των οθονών αφής είναι γνωστά.
Ο χειρισμός τους εν κινήσει είναι δυσκολότερος και απαιτεί περισσότερη προσοχή από ο,τι ένα κουμπί ή ένας διακόπτης. Επιπλέον, τα γραφικά τους είναι τόσο συναρπαστικά στις μέρες μας που είναι αρκετά εύκολο να αποσπάσουν την προσοχή του οδηγού. Κάποια στιγμή στο μέλλον, ίσως αυτή η τάση να αντιστραφεί και οι οθόνες αφής να θεωρηθούν επικίνδυνες.
Πίσω τζάμι
Οι σχεδιαστές αυτοκινήτων φυσικά θέλουν η δουλειά τους να φαίνεται όσο το δυνατόν πιο ελκυστική. Δυστυχώς, δεν υπάρχει νομοθεσία που να τους εμποδίζει να κάνουν τα πίσω και πλαϊνά παράθυρα πολύ μικρά, μερικές φορές σε σημείο που να μην φαίνονται από τη θέση του οδηγού.
Η ορατότητα, ιδιαίτερα στο πίσω μέρος, είναι ανεπαρκής σε αρκετά σπορ μοντέλα. Ένας σχεδιαστής που δέχθηκε κριτική σχετικά με αυτό, απάντησε: “Για αυτό υπάρχουν οι αισθητήρες στάθμευσης.”
Πόρτες Gullwing
Κάθε πόρτα αυτοκινήτου που ανοίγει προς τα πάνω, τείνει να προσελκύει τα πλήθη. Αλλά υπάρχει ένα προφανές πρόβλημα με το σχεδιασμό. Πώς θα βγείτε έξω εάν, ως αποτέλεσμα ενός ατυχήματος, το αυτοκίνητο έχει προσγειωθεί ανάποδα; Ακόμη χειρότερα, τι γίνεται αν έχει προσγειωθεί σε ένα ποτάμι ή έχει πάρει φωτιά;
Ένας κατασκευαστής που χρησιμοποιεί συχνά πόρτες gullwing ρωτήθηκε κάποτε γι’ αυτό και απάντησε: “Δεν γνωρίζουμε καμία περίπτωση που συνέβη αυτό”. Ας ελπίσουμε ότι δεν θα γίνει ποτέ.