Για δεύτερη ημέρα σήμερα οι πελάτες σπεύδουν να πληρώσουν τους λογαριασμούς στα γραφεία της ΔΕΗ στο κέντρο της Αθήνας.
Μάλιστα, αρκετοί από αυτούς που περιμένουν τη σειρά τους, έσπευσαν στο σημείο από τις 4:30 τα ξημερώματα προκειμένου να εξυπηρετηθούν όταν το κατάστημα ανοίξει.
Στην εκπομπή «Κοινωνία Ώρα MEGA μίλησε ο διευθυντής προγραμματισμού της ΔΕΗ, Παναγιώτης Σκάλκος για τα χθεσινά γεγονότα υποστηρίζοντας πως αυτά δεν είχαν σχέση με τον προγραμματισμό ή τους υπαλλήλους, αλλά με τη διαδικασία που έπρεπε να τηρείται από την είσοδο του καταστήματος και μετά και η οποία δεν τηρήθηκε.
«Έγινε ένα ποδοσφαιρικό ντου, χάθηκε οποιαδήποτε απόσταση», δήλωσε χαρακτηριστικά.
Σήμερα έχουν φροντίσει ώστε να υπάρχει περιπολικό μπροστά από το κατάστημα, το οποίο με ηχητικό σήμα θα ειδοποιεί τους πολίτες να κρατούν τις αποστάσεις ασφαλείας.
Αναφορικά με την γραμμή 11770, ο κ. Σκάλκος υποστήριξε πως «όπως σε όλες τις εταιρείες υπάρχει ένα κύμα προς την τηλεφωνική εξυπηρέτηση, έτσι και στη ΔΕΗ, οι υπάλληλοι είχαν αναλάβει να μαζέψουν τα τηλέφωνα των πελατών ώστε να τους καλέσουν σήμερα.
«Δε το δέχομαι ότι ήταν θέμα της ΔΕΗ, η ΔΕΗ είχε φροντίσει την παραμικρή λεπτομέρεια από την είσοδο του καταστήματος και μετά», συμπλήρωσε.
Ο Πέτσας για τις ουρές έξω από τη ΔΕΗ
Για τις εικόνες με τις ουρές που σχηματίστηκαν έξω από τη ΔΕΗ στην Αριστείδου ο κυβερνητικός εκπρόσωπος Στέλιος Πέτσας σημείωσε πως «υπάρχουν εναλλακτικοί τρόποι να τακτοποιούμε τις υποθέσεις μας». «Ας κάνουμε χρήση αυτών, ας αποφύγουμε το συγχρωτισμό. Θέτουμε σε κίνδυνο την ατομική μας υγεία, των ανθρώπων που αγαπάμε και του κοινωνικού συνόλου. Πρέπει αυτό να γίνει βίωμα, πρέπει να συνεχίσουμε την υπεύθυνη συμπεριφορά και το κράτος θα είναι δίπλα στους πολίτες με ψηφιακά εργαλεία» πρόσθεσε.
Επισήμανε παράλληλα πως «ήδη εδώ και αρκετές ημέρες τόσο ο κ. Χατζηδάκης όσο και η διοίκηση της ΔΕΗ είχαν ενημερώσει με κάθε τρόπο τους πολίτες ότι καταρχήν δεν κόβεται το ρεύμα, ότι μπορούν να τακτοποιούν τις υποχρεώσεις τους με ηλεκτρονικό τρόπο ή τηλεφωνικά». Επιπλέον, όπως είπε, κυκλοφόρησαν μια σειρά από έντυπα τα οποία παρουσίαζαν και τις διαφορετικές υπηρεσίες που μπορούν να χρησιμοποιήσουν εξ’ αποστάσεως οι πολίτες και επεσήμαναν τη σήμανση η οποία είναι απαραίτητη στα καταστήματα της ΔΕΗ, ώστε να τηρούνται οι απαραίτητες αποστάσεις.