«Τι έγινε;» – Η πρώτη φράση του αεροσυνοδού που βγήκε ζωντανός από την ουρά του αεροπλάνου στη Νότια Κορέα

Κοινοποίηση:

Η συντριβή του Boeing 737-800 της Jeju Air στη Νότια Κορέα το πρωί της Κυριακής συνεχίζει να συγκλονίζει τον κόσμο, καθώς οι αρχές προσπαθούν να αποσαφηνίσουν τα αίτια της τραγωδίας.

Την ίδια ώρα οι γιατροί δίνουν μάχη για τους δύο επιζώντες αεροσυνοδούς, που βρίσκονταν στην ουρά του αεροσκάφους.

Πρόκειται για τον 33χρονο, Lee Mo και την 25χρονη Koo.

Οι ιατρικές εκτιμήσεις δείχνουν ότι o Μο ενδέχεται να αντιμετωπίσει σοβαρές επιπλοκές, όπως πλήρη παράλυση. Ο διευθυντής του Νοσοκομείου του Εθνικού Πανεπιστημίου της Σεούλ, Joo Woong, εξέφρασε ανησυχία για την κατάσταση του ασθενούς και τόνισε την ανάγκη για εντατική θεραπεία.

Η δεύτερη αεροσυνοδός νοσηλεύεται στο Ιατρικό Κέντρο Asan στην ανατολική Σεούλ. Αξιωματούχος του νοσοκομείου είπε σε τοπικά μέσα ενημέρωσης: «Η Kου αυτή τη στιγμή νοσηλεύεται για τραύματα στο τριχωτό της κεφαλής και κατάγματα στον αστράγαλο και υποβάλλεται σε θεραπεία για κοιλιακή διάγνωση. Δεν υπάρχει μεγάλη απειλή για τη ζωή της ή κάτι, αλλά δεν είχαμε χρόνο να ρωτήσουμε για το ατύχημα».

Οι δύο επιζώντες εντοπίστηκαν στην ουρά του αεροσκάφους, το μοναδικό τμήμα που παρέμεινε αναγνωρίσιμο μετά την πρόσκρουση.

Τα πρώτα λόγια του 33χρονου αεροσυνοδού

Όπως αποκαλύπτει η Daily Mail, ο 33χρονος αεροσυνοδός ήταν σύμφωνα με αναφορές αποπροσανατολισμένος όταν ξύπνησε σε πανεπιστημιακό νοσοκομείο στη Σεούλ. Σύμφωνα με τους γιατρούς του, ρώτησε «τι συνέβη» και «γιατί είμαι εδώ» μόλις ξύπνησε. Είπε επίσης ότι φορούσε τη ζώνη ασφαλείας του πριν από την συντριβή, αλλά ότι δεν θυμόταν τίποτα μετά από αυτή.

Ο Λι, ο οποίος σύμφωνα με τα τοπικά μέσα ενημέρωσης ήταν υπεύθυνος για την εξυπηρέτηση των επιβατών στο πίσω μέρος του αεροπλάνου, υπέστη κάταγμα στον αριστερό ώμο και τραύματα στο κεφάλι.

Τι είπε ο πιλότος πριν τη συντριβή του μοιραίου Boeing

Το χρονοδιάγραμμα των τελευταίων 56 λεπτών του μοιραίου Boeing 737-800 της Jeju Air που συνετρίβη στη Νότια Κορέα, προκαλώντας τον θάνατο 179 ανθρώπων, έδωσε στη δημοσιότητα το υπουργείο Μεταφορών και η Πυροσβεστική Υπηρεσία της χώρας.

Σε αυτό καταγράφονται τα τελευταία λόγια του πιλότου, τα οποία είναι «mayday, mayday, mayday» και «bird strike, bird strike, go-around», που δείχνουν ότι η είσοδος πουλιών στον κινητήρα είναι πιθανότατα αυτό που προκάλεσε την πτώση του Boeing.

Οι αρχές της Νότιας Κορέας ανακοίνωσαν σήμερα πως σχεδιάζουν «ειδικές επιθεωρήσεις» όλων των Boeing 737-800 που χρησιμοποιούνται στη χώρα. Συνολικά «101 αεροσκάφη Boeing 737-800 χρησιμοποιούνται αυτή τη στιγμή στη Νότια Κορέα» και «εξετάζουμε επιλογές για να διενεργήσουμε ειδικές επιθεωρήσεις» όσον αφορά την ασφάλειά τους, εξήγησε σε δημοσιογράφους ο Τζου Τζονγκ-γουάν, αξιωματούχος αρμόδιος για τον τομέα των αερομεταφορών στο υπουργείο Μεταφορών στη χώρα της Ασίας.

Τα τελευταία λεπτά της πτήσης 7C2216

Αναλυτικά το χρονοδιάγραμμα των τελευταίων λεπτών της πτήσης 7C2216, σύμφωνα με το υπουργείο Μεταφορών και την Πυροσβεστική Υπηρεσία της Νότιας Κορέας:

8:54 π.μ. – Ο πύργος ελέγχου δίνει άδεια στο αεροσκάφος να προσγειωθεί στον διάδρομο 1.

8:57 π.μ. – Ο πύργος ελέγχου εκδίδει προειδοποίηση για αυξημένη παρουσία πουλιών στην περιοχή («caution bird activity»).

8:59 π.μ. – Ο πιλότος του αεροσκάφους αναφέρει σύγκρουση με πουλιά («bird strike») και κηρύσσει κατάσταση έκτακτης ανάγκης, λέγοντας «mayday, mayday, mayday» και «bird strike, bird strike, go-around».

9:00 π.μ. – Το αεροσκάφος ξεκινά διαδικασία «go-around» (διαδικασία που ακολουθείται όταν για οποιονδήποτε λόγο δεν είναι εφικτή η προσγείωση και ματαιώνεται ενώ το αεροπλάνο βρίσκεται ήδη χαμηλά) και ζητά άδεια για προσγείωση στον διάδρομο 19.

9:01 π.μ. – Ο πύργος ελέγχου δίνει άδεια για προσγείωση στον διάδρομο 19.

9:02 π.μ. – Το αεροσκάφος ακουμπά στον διάδρομο περίπου στο σημείο των 1.200 μέτρων από τα συνολικά 2.800 μέτρα. Ο πύργος ελέγχου ενεργοποιεί τον «συναγερμό συντριβής» και κινητοποιείται η ομάδα πυρόσβεσης του αεροδρομίου.

9:03 π.μ. – Το αεροσκάφος συντρίβεται αφού παρεκκλίνει από τον διάδρομο προσγείωσης.

9:10 π.μ. – Το υπουργείο Μεταφορών λαμβάνει αναφορά ατυχήματος από τις αρχές του αεροδρομίου.

9:23 π.μ. – Ένα άτομο ανασύρεται ζωντανό από τα συντρίμμια και μεταφέρεται σε ιατρική μονάδα.

9:38 π.μ. – Το Διεθνές Αεροδρόμιο του Μουάν κλείνει.

9:50 π.μ. – Ένα δεύτερο, και τελευταίο, άτομο διασώζεται από την ουρά του αεροσκάφους.

ΚΟΙΝΟΠΟΗΣΗ:

Leave a Response