Τι είναι αυτά τα νέα κολωνάκια που μπαίνουν στους δρόμους -Ποιος είναι ο ρόλος τους

Κοινοποίηση:
nea-kolonakia-odiki-asfaleia_0

Νέου τύπου κολωνάκια εγκαθίστανται στους δρόμους της Ευρώπης με στόχο τη βελτίωση της οδικής ασφάλειας και τη μείωση των τροχαίων ατυχημάτων, χωρίς να απαιτείται ανθρώπινη παρουσία και επίβλεψη.

Η μείωση των τροχαίων ατυχημάτων στους ευρωπαϊκούς δρόμους και ακόμη περισσότερο των θανατηφόρων βρίσκεται ανάμεσα στις προτεραιότητες της ΕΕ προς έναν μέλλον για τις μεταφορές απαλλαγμένο από σοβαρά τροχαία.

Η μείωση των ατυχημάτων στους δρόμους της Ευρώπης δεν αφορά μόνο τον ανθρώπινο παράγοντα αλλά και τα άγρια ζώα (και όχι μόνο), τα οποία διασχίζουν ή χρησιμοποιούν κάποια μέρη του οδηγού δικτύου για να μετακινηθούν με κίνδυνο να χάσουν τη ζωή τους από κάποιο διερχόμενο όχημα.

Σε πολλά μέρη του κόσμου λαμβάνονται πλέον μέτρα για τη μείωση των τροχαίων ατυχημάτων στα οποία εμπλέκονται ζώα και μια από τις λύσεις που αξιοποιούνται είναι η τοποθέτηση ηχητικών και οπτικών φάρων αυτόματης λειτουργίας.

Τελευταία μέχρι στιγμής περιοχή στη Γηραιά Ήπειρο που υιοθετεί και εγκαθιστά τα νέου τύπου κολωνάκια στους δρόμους της είναι η αυτόνομη κοινότητα Εστρεμαδούρα της Ισπανίας.

Έπειτα και από απόφαση της τοπικής κυβέρνησης η αυτόνομη ισπανική κοινότητα αποφάσισε να τοποθετήσει τους αυτόνομης λειτουργίας ηχητικούς φάρους στον δρόμο ΕΧ-206 σε ένα πρόγραμμα βελτίωσης της οδικής ασφάλειας που υλοποιείται αρχικά σε πιλοτική φάση.

Οι αυτόνομης λειτουργίας ηχητικοί φάροι φέρουν αισθητήρες κίνησης και «κοιτάζουν» τόσο προς τον δρόμο όσο και πίσω από αυτόν. Αν τα κολωνάκια εντοπίσουν κάποιο ζώο και ταυτόχρονα και ένα όχημα που κινείται στον δρόμο προς αυτό, σε κοντινή απόσταση, τότε εκπέμπουν ένα ηχητικό αλλά και οπτικό σήμα που έχει σαν στόχο να αποτρέψει το ζώο από το να διασχίσει τον δρόμο εκείνη τη στιγμή.

Οι αισθητήρες που φέρουν τα αυτόματα κολωνάκια-φάροι που χρησιμοποιούνται στην αυτόνομη ισπανική κοινότητα εξελίχθηκαν από την εταιρεία Visere σε συνεργασία με το πανεπιστήμιο της Καστίγια-Λα Μάντσα και το ισπανικό Ερευνητικό Ινστιτούτο Κυνηγιού και Άγριας Ζωής (Instituto de Investigación en Recursos Cinegéticos -IREC).

Οι αισθητήρες των φάρων καλύπτουν πεδίο 160 μοιρών και μπορούν να ενεργοποιηθούν όταν το ζώο βρίσκεται σε απόσταση 13-17 μέτρων από αυτούς. Με την τοποθέτησή τους ανά 20 μέτρα έχουν τη δυνατότητα να καλύπτουν πλήρως το μήκος του δρόμου που έχουν τοποθετηθεί.

ΚΟΙΝΟΠΟΗΣΗ:

6 Σχόλια

  1. Για οποιον δεν καταλαβε η Παγκοσμια Κυβερνηση εχει ξεκινησει ηδη απλα δε φαινεται τοσο… και επειδη θα παει να στο παιξει καλη… θα παει να μειωσει τα τρακαρισματα ( με Led φωτα , χαμηλα ορια ταχυτητας κλπ , τα κολωνακια αυτα ειναι μεσα σ αυτο το πλανο πιθανοτατα… ) . Βγαινουν συχνα ειδησεις για UFO και εξωγηινους ( CNN… ΗΠΑ: Πάνω από 500 αναφορές στον αμερικανικό στρατό για «επαφές» με UFO – Τι λέει το Πεντάγωνο ) θα ερθουν Fake Aliens θα πας στην Παγκοσμια Κυβερνηση και θα πουν οτι η γη δε γυριζει γυρω απο τον ηλιο… θ αλλαξουν σχεδον τα παντα στη γη και θα μειωθουν τα τρακαρισματα ( αν δεν εξαφανιστουν τελειως ) , μετα θα ερθει ο αντιχριστος ( μετα θα πεσει ) και μετα θα γινουν αλλα… .

  2. Ενα καθε 20 μετρα, στο Εθνικο οδηκο δυκτιο (που ειναι και περιφραγμενο μα συρματινους φρακτες…) καταβαινετε για τι ρεμουλα μιλαμε…..

  3. Πληρωνε μ@λακα φορολογούμενοι τις παπαριες των startup

  4. Μόνο μην έχουν μέταλλο μέσα γιατι θα κάνουν πλιάτσικο οι γυφτοι!

    1. Σίγουρα θα έχει, μάλλον βρίσκονται στο στάδιο της μελέτης, τα τζιμάρια κάτω από τα τσαντίρια, έχουν πάρει φωτιά 🔥 διαβάζοντας της οδηγίες χρήσεις και πότε να χτυπήσουν.

Comments are closed.