Όποιος έχει μείνει ποτέ σε ξενοδοχείο είχε το χρόνο να σκεφτεί αν θα ήταν καλή ιδέα ή όχι να πάρει για τον εαυτό του ορισμένα αντικείμενα του δωματίου του.
Οι πολυτελείς, πετσέτες μπάνιου θα φαίνονταν υπέροχες και στο μπάνιο σας, ή τα στυλό στο γραφειάκι θα ήταν τέλεια για τη τσάντα σας.
Σύμφωνα με το Reader’s Digest κάποια αντικείμενα δεν είναι τόσο δύσκολο στην αντικατάσταση και πολλά ξενοδοχεία στην πραγματικότητα υποστηρίζουν να παίρνετε κάποια πράγματα στο σπίτι ως ενθύμιο της διαμονής σας.
Συνήθως, οτιδήποτε φέρει το όνομα ή το λογότυπο του ξενοδοχείου μπορεί να το παίρνετε ελεύθερα: πράγματα όπως στυλό, στάσιμα ή σαπούνι και σαμπουάν. Μπορείτε πιθανώς να βοηθήσετε τον εαυτό σας και στις σακούλες στεγνού καθαρίσματος και τον καφέ. Τα περισσότερα από αυτά μπορούν να αντικατασταθούν με μέτριο κόστος και μπορεί να χρησιμεύσουν ως δωρεάν διαφήμιση για την επιχείρησή τους.
Τα ξενοδοχεία αποθαρρύνουν τους επισκέπτες να πάρουν πετσέτες, ρόμπες και σεντόνια, επειδή έχουν υψηλή τιμή προφανώς. Μια πετσέτα που λείπει θα θέσει εκτός λειτουργίας το Hilton; Όχι αλλά όταν είναι πολλές; Συνολικά, η κλοπή μπορεί να κοστίσει στον ξενοδοχειακό κλάδο 100 εκατομμύρια δολάρια ετησίως.
Το τι θα κάνει πραγματικά ένα ξενοδοχείο για αυτό εξαρτάται από τη διαχείριση. Ορισμένες αλυσίδες έχουν αρχίσει να αγοράζουν λευκά είδη με τεχνολογία παρακολούθησης RFID, η οποία τους επιτρέπει να παρακολουθούν πότε μια πετσέτα ή ένα σεντόνι φεύγει από το κτίριο. Είτε έτσι είτε αλλιώς, ένας επισκέπτης μπορεί να χρεωθεί για αντικείμενα που λείπουν μετά τη διαμονή του.
Αλλά θα μπορούσαν πραγματικά να σας μηνύσουν για κλοπή; Είναι σχεδόν απίθανο. Τα ξενοδοχεία θέλουν τη φήμη της καλής εξυπηρέτησης πελατών. Όμως μπορεί να φάτε πόρτα, από όλα τα ξενοδοχεία!
Τα τελευταία χρόνια, αλυσίδες ξενοδοχείων μοιράζονται αυτές τις πληροφορίες μεταξύ τους, πράγμα που σημαίνει ότι μια ληστεία πετσέτας σε ένα Holiday Inn θα μπορούσε, θεωρητικά, να σας αποκλείσει από ένα Best Western.
ΟΛΑ ΣΤΟ ΑΡΜΑ ΤΟΥ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΥ