Την συνδροµή της… Εθνικής Αµυνας ζητούν οι εκπαιδευτικοί που υπηρετούν σε ακριτικές περιοχές, προκειµένου να µπορέσουν ν’ ανταποκριθούν στη δύσκολη καθηµερινότητα. Οι οικονοµικές δυσκολίες που αντιµετωπίζουν -λόγω των µισθολογικών µειώσεων, της ανάγκης να συντηρούν παραπάνω από ένα σπίτι αλλά και σπουδές των παιδιών κ.ά.- τους ανάγκασαν να ζητήσουν από το υπουργείο Εθνικής Αµυνας να τους δοθεί η δυνατότητα σίτισης στις λέσχες αξιωµατικών και το δικαίωµα εισόδου στα πρατήρια του Στρατού.
Για τον λόγο αυτό το προεδρείο της Οµοσπονδίας Λειτουργών Μέσης Εκπαίδευσης (ΟΛΜΕ) συναντήθηκε µε τον αναπληρωτή υπουργό Εθνικής Αµυνας Παναγιώτη Ρήγα, προκειµένου να του θέσει τα παραπάνω αιτήµατα. Οι καθηγητές ζήτησαν τη διεύρυνση της συµµετοχής και των µονίµων καθηγητών στις λέσχες αξιωµατικών, όπως γίνεται τώρα µε τους αναπληρωτές εκπαιδευτικούς οι οποίοι υπηρετούν σε παραµεθόριες περιοχές και σε αποµακρυσµένα νησιά. Επίσης να µπορούν να ψωνίζουν από τα πρατήρια Στρατού τόσο οι µόνιµοι εκπαιδευτικοί όσο και οι αναπληρωτές, προκειµένου να ανακουφιστούν λίγο από τα καθηµερινά δυσβάσταχτα έξοδα διαβίωσης.
Οπως επεσήµαναν οι εκπαιδευτικοί, η κατάσταση που βιώνουν στα χρόνια της κρίσης είναιιδιαίτερα δύσκολη, καθώς υπέστησαν τις µεγαλύτερες µισθολογικές µειώσεις (περίπου 30%)από όλους τους δηµοσίους υπαλλήλους και ταυτόχρονα έχουν εγκλωβιστεί στις εσχατιές της χώρας λόγω των µη µόνιµων διορισµών. Οι καθηγητές έκαναν ιδιαίτερη αναφορά στο γεγονός ότι αναγκάζονται να διατηρούν τρία και τέσσερα σπίτια (µόνιµη κατοικία, κατοικία εργασίας και ένα ή δύο σπίτια φοιτητών παιδιών, µε σοβαρό οικονοµικό κόστος).
Οι εκπαιδευτικοί υπογραµµίζουν ακόµη ότι είναι οι µόνοι δηµόσιοι υπάλληλοι (εκτός των στρατιωτικών) που εργάζονται µακριά από τη µόνιµη κατοικία τους, λόγω των µηδενικών µεταθέσεων και των ελάχιστων αποσπάσεων. Ο κ. Ρήγας, αν και δεν αρνήθηκε το αίτηµα των εκπαιδευτικών, αναφέρθηκε στις δυσκολίες ενός τέτοιου εγχειρήµατος, καθώς υπάρχουν δυσκολίες εξυπηρέτησης τόσο µεγάλου αγοραστικού και πελατειακού όγκου από τις υπηρεσίες του Στρατού.
Πάντως οι καθηγητές θα πρέπει να δώσουν στοιχεία σχετικά µε τον αριθµό των εκπαιδευτικών στις παραµεθόριες, νησιωτικές και ηπειρωτικές περιοχές της χώρας, ώστε οι αρµόδιες υπηρεσίες του υπουργείου να τα επεξεργαστούν και να τους απαντήσουν.