Αυτήν την στιγμή, περίπου 9 εκατομμύρια «πακέτα» ταξιδεύουν μεταξύ Κίνας και άλλων χωρών απ’ όλο τον κόσμο καθημερινά, καθιστώντας πιο βολικό και γρήγορο για τους καταναλωτές να «ψωνίζουν παγκοσμίως».
Τα τελευταία πέντε χρόνια, η κλίμακα του διασυνοριακού ηλεκτρονικού εμπορίου της Κίνας έχει αυξηθεί πάνω από 10 φορές. Το πρώτο εξάμηνο του 2024, οι εισαγωγές και οι εξαγωγές από το διασυνοριακό ηλεκτρονικό εμπόριο της Κίνας ανήλθαν στα 1,22 τρισεκατομμύρια γιουάν, σημειώνοντας αύξηση 10,5% σε ετήσια βάση και ο ρυθμός ανάπτυξής του ήταν 4,4 ποσοστιαίες μονάδες υψηλότερος από το συνολικό εξωτερικό εμπόριο της Κίνας κατά την ίδια περίοδο.
Πελάτης επιθεωρεί πλακίδια υπολογιστή στο εργοστάσιο της εταιρείας Σινχάϊ (Xinhai). Η φωτογραφία δόθηκε από τον συνεντευξιαζόμενο.
Η εταιρεία Σινχάϊ (Xinhai Company) στην πόλη Μπαοντίνγκ (Baoding) της επαρχίας Χεμπέϊ είναι μια επιχείρηση που εξάγει φύλλα υπολογιστή. Ο Γιάνγκ Πεϊτσίν (Yang Peiqin), ο υπεύθυνος της εταιρείας, είπε ότι το πρώτο εξάμηνο του τρέχοντος έτους, οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά σχεδόν 20% από έτος σε έτος, το ποσοστό παραγγελιών νέων προϊόντων αυξήθηκε κατά 10% και επιπλέον επισήμανε ότι μόνο το νέο πλακίδιο υπολογιστή αντιπροσωπεύει σχεδόν το 30% της αγοράς της Κεντρικής Ασίας. Η πλατφόρμα διασυνοριακού ηλεκτρονικού εμπορίου έχει προωθήσει σε μεγάλο βαθμό την επιχειρηματική ανάπτυξη της εταιρείας.
Σε μια αποθήκη στο εξωτερικό της εταιρείας Zhongtong International στην Καμπότζη, οι πωλητές φορτώνουν και ξεφορτώνουν εμπορεύματα. Η φωτογραφία δόθηκε από τον συνεντευξιαζόμενο.
“Κάντε μια παραγγελία διαδικτυακά σήμερα και θα λάβετε τα κινεζικά προϊόντα την ίδια μέρα.”
Αυτή είναι η εμπειρία πολλών αγοραστών από το εξωτερικό τα τελευταία χρόνια. Τι κρύβεται όμως πίσω από την αυθημερόν, ταχεία παράδοση των κινεζικών προϊόντων; Η απάντηση συνδέεται με την παρουσία αποθηκών στο εξωτερικό, συγκεκριμένα, οι εξαγωγικές εταιρείες στέλνουν εμπορεύματα σε παρτίδες σε ξένες αποθήκες προκειμένου να επιτύχουν τοπικές πωλήσεις και τοπική διανομή. Οι αποθήκες αυτές αποτελούν σημαντική εγγύηση για ταχύτερο διασυνοριακό ηλεκτρονικό εμπόριο.
Ο Λί Πένγκ (Li Peng), αντιπρόεδρος της εταιρείας Zhongtong International Business, δήλωσε στους δημοσιογράφους: «Ξεκινήσαμε να δημιουργούμε αποθήκες στο εξωτερικό πριν από οκτώ χρόνια, αυτό όχι μόνο επιτρέπει την ταχύτερη παράδοση, βελτιστοποιεί το κόστος όπως ενοίκιο και εργατικό δυναμικό, αλλά επίσης διευκολύνει υπηρεσίες επιστροφής, ανταλλαγής μετά την πώληση, βελτιώνοντας την εμπειρία αγορών των αγοραστών και το ποσοστό μετατροπής των αγορών», συμπλήρωσε ο Λί Πένγκ. Η εταιρεία αυτή τη στιγμή βελτιστοποιεί την κατασκευή έξυπνης αποθήκευσης.
Στο εργοστάσιο της εταιρείας Hisense, ειδικευμένοι εργάτες κατασκευάζουν τηλεοράσεις. Η φωτογραφία δόθηκε από τον συνεντευξιαζόμενο.
Όσον αφορά τη βιομηχανική αναβάθμιση, οι εταιρείες που εκπροσωπούνται από την Hisense και τη Nezha Auto έχουν επιτύχει αξιόλογα αποτελέσματα στη διεθνή αγορά μέσω της τεχνολογικής καινοτομίας και της δημιουργίας επωνυμίας.
Με τα κορυφαία πλεονεκτήματα στην τεχνολογία απεικόνισης, η εφαρμογή της τεχνολογίας σε διεθνείς εκδηλώσεις όπως το Ευρωπαϊκό Κύπελλο όχι μόνο προώθησε τις πωλήσεις των προϊόντων της, αλλά ενίσχυσε και την εικόνα της μάρκας της. Ο Χου Λου, γενικός διευθυντής της Hisense Γερμανίας, είπε στους δημοσιογράφους ότι “το Ευρωπαϊκό Κύπελλο που μόλις ολοκληρώθηκε όχι μόνο πυροδότησε τον ενθουσιασμό των ποδοσφαιρόφιλων σε όλο τον κόσμο, αλλά ενίσχυσε επίσης τις πωλήσεις τηλεοράσεων μεγάλης οθόνης στο εξωτερικό.”
«Το πρώτο εξάμηνο του τρέχοντος έτους, το παγκόσμιο μερίδιο αποστολών της εταιρείας Hisense TV συνέχισε να αυξάνεται, με το σωρευτικό μερίδιο πωλήσεων στη γερμανική αγορά να φτάνει το 12,9%.”
Στον τερματικό σταθμό του λιμανιού Γιανγκσάν (Yangshan) της Σαγκάης, τα αυτοκίνητα Nezha που προορίζονται για την Ταϊλάνδη φορτώνονται σε ένα πλοίο ro-ro. Η φωτογραφία δόθηκε από τον συνεντευξιαζόμενο.
Η εταιρεία Nezha Automobile έχει επιτύχει σημαντική ανάπτυξη στις εξαγωγές μέσω έξυπνων διαδικασιών παραγωγής και λεπτομερούς έρευνας στον τομέα των νέων ενεργειακών οχημάτων. Σκοπεύει να επεκτείνει περαιτέρω το παγκόσμιο δίκτυο πωλήσεων και υπηρεσιών και να οδηγήσει τη διαδικασία διεθνοποίησης ολόκληρης της βιομηχανικής αλυσίδας.
Ο Τζάνγκ Γιόνγκ (Zhang Yong), διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας Nezha Automobile, δήλωσε ότι από τον Ιανουάριο έως τον Ιούνιο του τρέχοντος έτους, εξήχθησαν συνολικά 17.687 νέα ενεργειακά οχήματα, αριθμός που ξεπέρασε τον όγκο των εξαγωγών του περασμένου έτους και αυξήθηκε κατά 154% από έτος σε έτος.