Το νέο επιχειρησιακό πλάνο των ΕΛΤΑ: Καινοτομίες, διευρυμένο ωράριο και drones για τις απομακρυσμένες περιοχές

Κοινοποίηση:
ΝΦΔΓΦΔΝΓ

Με εντατικούς ρυθμούς προχωρά το πλάνο του δομικού μετασχηματισμού των Ελληνικών Ταχυδρομείων με έμφαση στην αναδιοργάνωση και τον εκσυγχρονισμό του δικτύου.

Σύμφωνα με τον διευθύνοντα σύμβουλο των ΕΛΤΑ Γρηγόρη Σκλήκα, το νέο επιχειρησιακό πλάνο, το οποίο βρίσκεται σε πλήρη εξέλιξη από τον Ιούλιο και ξεδιπλώνεται σταδιακά σε βάθος 18 μηνών σε όλο το εύρος των λειτουργιών του οργανισμού, «στοχεύει να αναβαθμίσει την εμπειρία και την εξυπηρέτηση των πελατών και να αυξήσει την αποτελεσματικότητά μας, ως μια σύγχρονη και πλήρως ανταγωνιστική εταιρεία ταχυδρομικών υπηρεσιών, ενώ παράλληλα δημιουργεί προϋποθέσεις περαιτέρω ανάπτυξής της».
ΕΛΤΑ: Μια σύγχρονη, εξωστρεφή και πλήρως ανταγωνιστική δύναμη ταχυδρομικών υπηρεσιών

Και πρόσθεσε «Εκσυγχρονίζοντας παραγωγικές λειτουργίες και δομές που έχουν σχεδιαστεί 30 χρόνια πριν και δεν έχουν επικαιροποιηθεί έκτοτε, μετατρέπουμε σταδιακά τα ΕΛΤΑ από ένα δυσκίνητο και κοστοβόρο οργανισμό σε μια σύγχρονη, εξωστρεφή και πλήρως ανταγωνιστική δύναμη ταχυδρομικών υπηρεσιών που ανταποκρίνεται στα νέα δεδομένα και το «παράδειγμα» της αγοράς».

Με βάση τα στοιχεία ήδη έχει ολοκληρωθεί η αναδιοργάνωση του δικτύου σε 143 σημεία σε όλη τη χώρα, με την ενοποίηση υποστελεχωμένων και μη κερδοφόρων καταστημάτων, τη μείωση του λειτουργικού κόστους, την καλύτερη στελέχωση καταστημάτων και την καλύτερη αξιοποίηση της ακίνητης περιουσίας των ΕΛΤΑ. Σύμφωνα με τον κ. Σκλήκα υπάρχουν ακίνητα με τεράστιο ενδιαφέρον όπως το επταόροφο ακίνητο στην Αγίου Γεωργίου στην Πάτρα που χρησιμοποιείται μόνο το ισόγειο ως κατάστημα των ΕΛΤΑ και θα μπορούσε να γίνει Airbnb ή τα γραφεία των ΕΛΤΑ στην Καισαριανή που θα μπορούσαν να αξιοποιηθούν ως φοιτητικές εστίες αποφέροντας το χρόνο τεράστια έσοδα για τον Οργανισμό.

Στον σχεδιασμό του πλάνου αναδιοργάνωσης του δικτύου ενισχύθηκε η υπηρεσία αγροτικής διανομής, με σκοπό την απρόσκοπτη εξυπηρέτηση των πελατών σε κάθε γωνιά της χώρας, ενισχύθηκαν οι ταχυδρόμοι της γειτονιάς με ψηφιακά εργαλεία, ώστε, εκτός από τη διαχείριση της ταχυδρομικής αποστολής, να μπορούν να εισπράττουν αντικαταβολές με κάρτα, να διανέμουν συντάξεις και να εξοφλούν εκ μέρους των πελατών οποιοδήποτε λογαριασμό.

Ταυτόχρονα, σε έξι κεντρικά καταστήματα, Γλυφάδα, Κηφισιά, Περιστέρι, Πειραιά, Θεσσαλονίκη, Πάτρα εφαρμόζεται το διευρυμένο ωράριο και στελεχώθηκαν οι κενές θέσεις ενώ μέσα στον Νοέμβριο θα ενισχυθούν και άλλα οκτώ καταστήματα στην περιφέρεια (Λάρισα, Τρίκαλα, Καλαμάτα, Σταυρούπολη Θεσσαλονίκης, Ηράκλειο και Χανιά Κρήτης, Ιωάννινα και Καβάλα).Σε επόμενη φάση, εντός του 2024, όπως είπε ο διευθύνων σύμβουλος των ΕΛΤΑ, στόχος είναι «να επεκτείνουμε την παρουσία μας πέραν του φυσικού δικτύου, δημιουργώντας νέα σημεία εξυπηρέτησης βάσει των αναγκών κάθε περιοχής, με καταστήματα franchise και εναλλακτικά δίκτυα last mile, PUDOs και shop in shop σε συνεργασία με χώρους καταστημάτων, καθώς και περισσότερα σημεία παραλαβής αντικειμένων «ΕΛΤΑ PostBox».

Μεταξύ των καινοτομιών για την ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας, συγκαταλέγεται η ανασύσταση του δικτύου διαβιβάσεων, διαλογής και διανομής των ΕΛΤΑ, με στόχο τη δημιουργία δυο ισχυρών κεντρικών κόμβων διαλογής στην Αττική και τη Θεσσαλονίκη καθώς και τοπικών σημείων διαμετακόμισης που καλύπτουν όλη τη χώρα. Στο πλαίσιο αυτό, έχει ήδη μεταφερθεί η διαλογή Κρήτης και άλλων νησιών από το Διαμετακομιστικό Κέντρο Πειραιά στο Κέντρο Διαλογής της Αττικής.
Τα ΕΛΤΑ συμμαχούν με την πρώτη εταιρεία cargo drone παγκοσμίως

Επιπλέον, αναφέρθηκε στην σύναψη στρατηγικής συμμαχίας με την αεροπορική εταιρεία Dronamics, την πρώτη εταιρεία cargo drone παγκοσμίως, με τα drones της οποίας θα μεταφέρονται σε απομακρυσμένες περιοχές αλληλογραφία και δέματα.

Ταυτόχρονα με την ενίσχυση των ψηφιακών συστημάτων και υπηρεσιών, έχουν ληφθεί μέτρα προστασίας για τη διασφάλιση του υψηλότερου δυνατού επιπέδου κυβερνοασφάλειας και τη θωράκιση των υποδομών. Στις άμεσες προτεραιότητες της διοίκησης των ΕΛΤΑ, είναι η ενσωμάτωση της εμπειρίας και της τεχνογνωσίας της ΕΛΤΑ Courier, που είναι ένα από τα πιο δυνατά assets του ομίλου. «Θα δημιουργήσουμε ένα κοινό πλαίσιο λειτουργίας που θα βοηθήσει να αντιμετωπίσουμε αντιπαραγωγικές δομές και στεγανά στην ενδοεταιρική συνεργασία και θα συμβάλλει στην ανάδειξή μας σε ηγετική θέση στη ραγδαία αναπτυσσόμενη αγορά ηλεκτρονικού εμπορίου και ταχυμεταφορών» υποστήριξε ο διευθύνων σύμβουλος των ΕΛΤΑ Γρηγόρης Σκλήκας. Τέλος, ανέφερε «Η αναβάθμιση των ΕΛΤΑ, τεχνολογικά και οργανωτικά, μας επιτρέπει να παίρνουμε αποφάσεις που μας καθιστούν ανταγωνιστικούς και ευέλικτους με έντονο εξωστρεφή προσανατολισμό εκτός των συνόρων της χώρας. Στρατηγικός στόχος μας είναι να αναδειχθούμε σε έναν έμπιστο και ανταγωνιστικό διεθνή φορέα για τις διασυνοριακές συναλλαγές εμπορίου, στον οποίο βασίζονται οι μεγαλύτερες επιχειρήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου στον κόσμο, όπως η Amazon.De και άλλοι που είμαστε οι βασικοί συνεργάτες επιδόσεων. Σε αυτή την κατεύθυνση, έχουμε ήδη εξασφαλίσει μειωμένες και ανταγωνιστικές τιμές στην αποστολή δεμάτων ιδιωτών και επιχειρήσεων στην Ευρώπη αλλά και σε άλλα μέρη του κόσμου».

ΚΟΙΝΟΠΟΗΣΗ:

2 Σχόλια

  1. ΔΙΣΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΘΑ ΦΑΝΕ ΠΑΛΙ ..Η ΠΑΡΕΑ ΤΟΥ ΠΡΟ-ΟΔΕΥΤΙΚΟΥ + ΔΗ-ΜΟΚΡΑΤΙΚΟΥ ΑΝΘΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΤΟΞΟΥ.
    ΜΕΤΑ ΘΑ ΚΑΤΑΛΗΞΟΥΝ ΠΑΡΑΤΗΜΕΝΑ ΝΑ ΤΑ ΚΛΕΨΟΥΝ ΟΙ ΓΥΦΤΟΙ

    ΚΕΥΤΕΡΙΑ ΣΤΟΝ ΜΠΕΛΕΡΗ + ΚΑΣΙΔΙΑΡΗ

  2. Μπούρδες.

    Κλείνουν υποκαταστήματα σε πόλεις χιλιάδων κατοίκων. Τις μετατρέπουν σε αγροτικό δρομολόγιο όπου ο ταχυδρόμος θα πηγαίνει 1 το πολύ 2 φορές την εβδομάδα να αφήνει όλα τα πράγματα σε ένα καφενείο ή ψιλικατζίδικο, και θα αναγκάζεται ο κόσμος να πηγαίνει να ελέγχει κάθε τόσο αν έχει κάτι από το ταχυδρομείο.

    Χωριά 100 κατοίκων στην Αγγλία και ο ταχυδρόμος πηγαίνει ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ πόρτα πόρτα. Εδώ διαλύουν τα ΕΛΤΑ για να τα πουλήσουν στους ολιγάρχες κοψοχρονιάς.
    ΕΛΤΑ τα οποία έχουν χρησιμοποιηθεί ως το μεγαλύτερο πλυντήριο μίζας και κλεψιάς δημοσίου χρήματος.
    Όπως τα εκατομμύρια που έδωσαν στο άλλο το λαμόγιο ως “απευθείας ανάθεση της υπηρεσίας” (ποιες;;;) και με τα λεφτά αγόρασε τα ναυπηγεία Ελευσίνας. Οι μίζες που έπεσαν εξωφρενικές.

Comments are closed.