Ο οδηγός του μοντέλου έμεινε έκπληκτος όταν το προπορευόμενο όχημα εισήλθε στη λωρίδα του.
Όνειρο ζωής συνιστά για πολλούς οδηγούς ανά τον κόσμο το βίωμα της απόλυτης οδηγικής «ελευθερίας», το οποίο προσφέρει σε μεγάλο βαθμό o αυτοκινητόδρομος Autobahn στη Γερμανία.
Υπάρχουν δε και κάποιοι… τυχεροί, που λόγω εγγύτητας μπορούν να τον αξιοποιήσουν, υποβάλλοντας τα οχήματά τους σε κάποια επιτόπια τεστ με επίκεντρο τις επιδόσεις των κινητήρων τους.
Την τύχη με το μέρος του είχε και ο οδηγός ενός Volkswagen Golf GTI, όχι όμως λόγω της παρουσίας του στον περίφημο αυτοκινητόδρομο. Αλλά διότι τόσο το όχημά του όσο και ο ίδιος, βγήκαν ακέραιοι μετά από μια σύγκρουση σε ιδιαίτερα υψηλή ταχύτητα.
Ας πάρουμε, όμως, τα πράγματα από την αρχή. Ο οδηγός της επιθετικής εκδοχής του hatchback μοντέλου κινούταν αμέριμνος στη λωρίδα ταχείας κυκλοφορίας (σ.σ. αριστερή), καταγράφοντας με μια κάμερα τύπου GoPro την εμπειρία του.
Με το κοντέρ να γράφει 240 χλμ./ώρα, αίφνης, ο οδηγός ενός προπορευόμενου μοντέλου Skoda αποφάσισε να εισέλθει στη λωρίδα του. Όπως φαίνεται στο οπτικοακουστικό υλικό που δημοσίευσε ο Youtuber “Carpool of Eren”, η εν λόγω πρωτοβουλία δεν είχε μελετηθεί προσεκτικά, με τον άνθρωπο που κάθεται πίσω από το τιμόνι της Skoda να μην παρατηρεί την “προέλαση” του Golf GTI, λίγα μέτρα πιο πίσω.
Έτσι, παρά τις επίμονες προσπάθειες του οδηγού του τελευταίου να μειώσει ταχύτητα, η σύγκρουση ήταν αναπόφευκτη. Για καλή τύχη αμφότερων, τα εμπλεκόμενα στο συμβάν αυτοκίνητα δεν απέκλιναν από την πορεία τους, με μοναδικό αντίτιμο κάποιες φθορές στα πλευρά τους.
Το συγκεκριμένο συμβάν, ωστόσο, θορύβησε τον οδηγό του γερμανικού μοντέλου, ο οποίος χρειάστηκε να περάσει ώρα μέχρι να ξεπεράσει το σοκ.
Ότι είναι Κούβας είναι….έχετε δίκαιο….
Εκεί που έχει δρόμους…..σίγουρα όχι στην Ελλάδα….
Έλα με το κουβα!!
ΠΑΠΑΡΑΣ ΣΚΑΤΑΣ !!!!!
ζωαδια ΚΑΓΚΟΥΡΕΣ
Να σας ενημερώσουμε ότι στην Γερμανία στο μεγαλύτερο μέρος των Autobahn δεν υπάρχει όριο ταχύτητας. Οπότε αυτό που έκανε ο συγκεκριμένος οδηγός του Golf GTi δεν έκανε κάτι παράνομο !. Οπότε δεν μιλάμε για καγκουρα οπως τον χαρακτηρίσες! Όσο για την χρήση κάμερας , είναι πολλοί που την χρησιμοποιούν και στην Γερμανία και όχι μόνο ως αποδεικτικό στοιχείο σε περίπτωση ατυχήματος. Ο μόνος περιορισμός που υπάρχει είναι η ταχύτητα σου στον Autobahn να είναι ανάλογη των κυκλοφοριακών συνθηκών. Ναι εάν έχει αίθριο καιρό και δεν υπάρχει κυκλοφοριακός φόρτος μπορείς να κινηθείς και με +300kmh στην αριστερή λωρίδα , αρκεί να μπορεί να τα πάει το αυτοκίνητο που οδηγείς. Στην Γερμανία αυτοκίνητο που δεν πέρασε ΚΤΕΟ δεν κυκλοφορεί, ούτε κόβεται στο ΚΤΕΟ μόνο το 5% οπως στην Ελλάδα , ούτε παίρνεις δίπλωμα χρηματιζοντας τους εξεταστές. Ναι γίνονται και κάποια ατυχήματα από ανθρώπινο λάθος οπως σε αυτή την περίπτωση, αλλά ο εξαιρετικός δρόμος, τα μεγαλύτερα και ποιο καινούργια αυτοκίνητα που οδηγούν οι Γερμανοί παρά την ανυπαρξία ορίου ταχύτητας οι νεκροί στην Γερμανία στα τροχαία είναι αναλογικά πολύ λιγότεροι σε σχέση με την Ελλάδα. Πολύ απλά γιατί επίσης ξέρουν πού και πώς να τρέξουν! Στην συγκεκριμένη περίπτωση μάλιστα δεν φταίει αυτός που πήγαινε με 240 , αλλά αυτός που μπήκε στην αριστερή χωρίς να βεβαιωθεί ότι μπορεί να το κάνει με ασφάλεια !
ΠΟΥ ΤΡΕΧΕΙΣ ΜΕ ΤΟΝ ΕΜΠΡΟΣΘΙΟΚΙΝΗΤΟ ΚΟΥΒΑ ΡΕ ΜΟΜΠΟΥΝΤΟΥ