Όταν οι άνθρωποι της διοίκησης της Σκλαβενίτης εξαγόραζαν τα σούπερ μάρκετ της Μαρινόπουλος σίγουρα στο πίσω μέρος του μυαλού τους είχαν ότι η κίνηση αυτή θα είχε θετικό αντίκτυπο και στις βιομηχανίες του ομίλου, με πρώτη και καλύτερη την Ελληνική Χαρτοβιομηχανία Γλάρος ΑΒΕΕ.
Αύξηση 35,1% στις πωλήσεις
Σύμφωνα με τα οικονομικά μεγέθη που δημοσίευσε η Γλάρος, σε επίπεδο ομίλου, οι πωλήσεις της αυξήθηκαν κατά 35,1% και διαμορφώθηκαν σε 58,45 εκατ. ευρώ έναντι 43,3 εκατ. ευρώ που ήταν το 2016.
Θα πρέπει να αναφέρουμε ότι αν και τα προϊοντα Γλάρος και τα άλλα private label της Σκλαβενίτης ήταν από τα πρώτα που μπήκαν για να γεμίσουν τα άδεια ράφια του πρώην δικτύου Μαρινόπουλος ουσιαστικά είδαν τις πωλήσεις τους να αυξάνονται κατά το τελευταίο τετράμηνο του 2017 οπότε και παρατηρήθηκε αύξηση της επισκεψιμότητας στα καταστήματα της αλυσίδας.
Η ομαλοποίηση στο δίκτυο αναμένεται να οδηγήσει σε πωλήσεις σημαντικά πάνω από 60 εκατ. ευρώ καθiστώντας την Γλάρος ανάμεσα στους κορυφαίους παίκτες των εγχώριων χαρτοβιομηχανιών προϊόντων ατομικής υγιεινής.
Εδώ θα πρέπει να αναφερθεί ότι οι περισσότερες εταιρείες του κλάδου δραστηριοποιούνται και σε άλλους τομείς όπως για παράδειγμα στις πάνες, στα πλαστικά, την παραγωγή και εισαγωγή απορρυπαντικών κ.α. οπότε είναι δύσκολη η κατάταξη στις περιπτώσεις που δεν υπάρχει ανάλυση δραστηριοτήτων.
Γλάρος: Πέταξε ακόμη πιο ψηλά η χαρτοβιομηχανία του Σκλαβενίτη
Η Γλάρος είναι μία από τις περιπτώσεις που η χαρτοβιομηχανία κυριαρχεί αλλά υπάρχουν και διαφορετικές δραστηριότητες κάτω από την “ομπρέλα” της.
Αυτό έγινε από την στιγμή που η οικογένεια Σκλαβενίτη αποφάσισε να την συγχωνεύσει με άλλες βιομηχανικές και εμπορικές εταιρείες του ομίλου που αντικείμενο τους έχουν κυρίως την παραγωγή και την τροφοδοσία των καταστημάτων του ομίλου με τρόφιμα.
Οι δύο μεγαλύτερες από αυτές είναι η Baker Master που παράγει κατεψυγμένες ζύμες, πίτσες, πίτες και σφολιατοειδή, αρκετά από τα προϊόντα της πωλούνται από τους φούρνους και τα σημεία εστίασης των καταστημάτων της Σκλαβενίτης, και η Meat House Α.Ε. που αφορά κυρίως στα συσκευασμένα κρέατα με την επωνυμία της εταιρείας που πωλούνται από την αλυσίδα.
Και οι τέσσερις βασικές δραστηριότητες της Γλάρος ΑΒΕΕ κινήθηκαν ανοδικά κατά το 2017. Συγκεκριμένα οι πωλήσεις προϊόντων χάρτου έφθασαν τα 29,3 εκατ ευρώ (24,7 εκατ. ευρώ το 2016) και οι πωλήσεις προϊόντων ζύμης και αρτοποιίας τα 12,1 εκατ. ευρω (10,2 εκατ. ευρώ το 2016).
Παράλληλα υπερδιπλασιάστηκαν οι πωλήσεις προϊόντων κρέατος στα 6,9 εκατ. ευρω (από 2,64 εκατ. ευρώ το 2016) και η παροχή υπηρεσιών εστιατορίου στα 6,71 εκατ. ευρώ (2,6 εκατ. ευρώ).
Τριπλασιασμός προσωπικού
Τέλος αξίζει να σημειωθεί ότι η Γλάρος τριπλασίασε το προσωπικό της τα δύο τελευταία χρόνια.
Συγκεκριμένα το 2017 οι εργαζόμενοι στην εταιρεία ανέρχονταν σε 654 άτομα ( από τους οποίους οι 182 είναι εργατικό και οι 472 υπαλληλικό προσωπικό) έναντι 349 που ήταν το 2016 και 216 το 2015.
Τα ξένα ειναι καλύτερης ποιότητας και ποιο φθηνά.αφηστε επιτέλους τις μπούρδες με τα καλα δηθεν ελληνικα προϊόντα
Φίλτατε Μάνε,
διαπράτεται μεγάλον ατόπημα !
Τα ελληνικά προιόντα είναι πλειστάκις ανώτερα πολλών ετικετών της αλλοδαπής.
Τόσο εις ποιότηταν, όσο και εις γεύσην ..μακράν ανώτερα.
Τας θερμάς μου ευχαριστίας στους κυρίους Σκλαβενίτας που στηρίζουν τους αδυνάμους τόσα έτη συναπτά μέσα στην κρίση. Άξιοι !
αυτους πρεπει να στηριζουμε και οχι τις ξενες σαβουρες!