Η επέκταση του τραμ προς τον Πειραιά, που είχε μετατραπεί σε σταυρόλεξο για δυνατούς λύτες, καθώς το έργο μετρά σχεδόν επτά χρόνια, πλησιάζει στην υλοποίησή του.
Ωστόσο, για να… μεγαλώσει το δίκτυο του τραμ, το οποίο στις αρχές του χρόνου θα τερματίζει πριν από το Φάληρο λόγω των έργων ανάπλασης του Φαληρικού Ορμου, θα πρέπει να περιοριστεί. Οι νεότερες πληροφορίες θέλουν την Περιφέρεια Αττικής να έχει ενημερώσει τις ΣΤΑΣΥ (Σταθερές Συγκοινωνίες) ότι προτίθεται να ξεκινήσει τις απαραίτητες εργασίες μετακίνησης του τροχιόδρομου στις 17 Φεβρουαρίου. Οι εργασίες είναι προγραμματισμένες να διαρκέσουν τέσσερις μήνες.
Σε κάθε περίπτωση, με την επέκταση μέχρι τον Πειραιά (περίπου 5,5 χλμ.) έως το έπομενο καλοκαίρι, η ανάγκη για περισσότερους συρμούς τραμ θα είναι επιτακτική.
Παράλληλα, τα δοκιμαστικά δρομολόγια της επέκτασης του τραμ προς Πειραιά έχουν ήδη από τον Νοέμβριο μπει στην τελική ευθεία, ενώ, σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση της ΣΤΑΣΥ, τα οχήματα των Γραμμών 3 «Θουκυδίδης» (Ασκληπιείο Βούλας – Σ.Ε.Φ.) και 4 «Αριστοτέλης» (Κασομούλη – Σ.Ε.Φ.) μετά τη στάση «Νέο Φάληρο» θα κατευθύνονται προς τη στάση «Γήπεδο Καραϊσκάκη» (αντί Σ.Ε.Φ.), όπου και θα αποβιβάζουν τους επιβάτες.
Οι αποβιβαζόμενοι μέσω της υπόγειας διάβασης θα κατευθύνονται είτε αριστερά προς το σταθμό «Φάληρο» της Γραμμής 1 του Μετρό (πρώην ΗΣΑΠ) και το Γήπεδο Καραϊσκάκη, είτε δεξιά προς το Στάδιο Ειρήνης και Φιλίας.
Στη στάση «Γήπεδο Καραϊσκάκη» τα οχήματα δεν θα παραλαμβάνουν επιβάτες και θα συνεχίζουν κενά, κινούμενα στην επέκταση της γραμμής προς Πειραιά, ενώ επιστρέφοντας στη στάση «Σ.Ε.Φ.» θα παραλαμβάνουν επιβάτες με προορισμό τις στάσεις «Ασκληπιείο Βούλας» και «Κασομούλη».
Η ΣΤΑΣΥ παρακαλεί τους κατοίκους και επισκέπτες των περιοχών της επέκτασης να είναι ιδιαίτερα προσεκτικοί και να διευκολύνουν τη διέλευση των οχημάτων, προκειμένου η δοκιμαστική λειτουργία να ολοκληρωθεί επιτυχώς και να αρχίσει η εμπορική λειτουργία το συντομότερο δυνατόν.