Τρεις και ο… κούκος στις ουρές του «Black Friday» (ΕΙΚΟΝΕΣ)

Κοινοποίηση:
BlackFriday

Μέχρι χθες αργά το βράδυ-ακόμη και στις δύο τα ξημερώματα- χιλιάδες e-mail έφευγαν από ελληνικές εταιρίες και μεγάλες αλυσίδες προς τους καταναλωτές. Διαφήμιζαν την περιώνυμη πλέον «Mαύρη Παρασκευή» της Ελλάδας, η οποία καλά κρατεί τα τελευταία τέσσερα χρόνια με καλές προσφορές και ουρές έξω από τα μαγαζιά. Ουρές που δεν έχουν σχέση βέβαια με αυτές την Αμερική, αφού αν κάποιος βρεθεί εκεί και πέσει πάνω στην original «Black Friday» το πιθανότερο είναι να πάθει ένα προσωρινό black out. Δεν είναι μόνο οι τρομερές εκπτώσεις σε όλα τα είδη αλλά επειδή είναι τέτοια η ποικιλία που καταλήγει στο να μην μπορεί να αποφασίσει τι επιθυμεί να αγοράσει.

Η εικόνα ωστόσο το πρωί της Παρασκευής σε μεγάλα καταστήματα κυρίως ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών ειδών στα οποία τα προηγούμενα χρόνια σχηματίζονταν ουρές ήταν φέτος διαφορετική καθώς φαίνεται ότι αρκετοί θα είναι αυτοί που θα επιλέξουν τις ηλεκτρονικές αγορές από τη φυσική παρουσία στο κατάστημα.

kamia-oura3
kamia-oura2
kamia-oura
Φωτογραφία από κατάστημα ηλεκτρικών ειδών στο Σύνταγμα που «πρωταγωνιστούσε» στις ουρές πριν τις 8 το πρωί της φετινής Παρασκευής

Παρόμοια εικόνα και στη Θεσσαλονίκη με ελάχιστους – σε σχέση με προηγούμενες χρονιές – καταναλωτές να περιμένουν έξω από τα κασταστήματα ώστε να εξασφαλίσουν μια καλή θέση κατά το άνοιγμα τους.

Αντίθετα στα καταστήματα με είδη ένδυσης, τόσο στην Αθήνα, όσο και στη Θεσσαλονίκη, οι ουρές ήταν μεγαλύτερες καθώς αρκετοί φαίνεται να επέλεξαν περισσότερο αυτές τις κατηγορίες προϊόντων για να ξοδέψουν χρήματα στη φετινή Black Friday.

Black Friday MacArthur

 

black2
black3
black1
fotosal

Επίσης εκτός από την «καταιγίδα» προσφορών, είναι σχεδόν αδύνατο να προλάβεις τους ειδικά «εκπαιδευμένους» γι’ αυτήν την ημέρα Αμερικανούς. Άνδρες και γυναίκες στήνουν ατέλειωτες ουρές καταναλωτών, που περιμένουν μέχρι και δώδεκα ώρες μέσα στο κρύο έξω από μεγάλες και γνωστές αλυσίδες καταστημάτων από το προηγούμενο βράδυ. Με το που ανοίξουν οι πόρτες μεταμορφώνονται σε αφηνιασμένους πελάτες που εφορμούν μέσα στα καταστήματα συνήθως στις πέντε το πρωί σαν μην υπάρχει αύριο! Πρόκειται για μια εικόνα που θα ήθελαν σίγουρα να αντικρίσουν κάποια στιγμή και οι ελληνικές εμπορικές αλυσίδες, όμως τα μεγέθη και οι τιμολογιακές διαφορές είναι πολύ μεγάλες.

ΚΟΙΝΟΠΟΗΣΗ:

2 Σχόλια

  1. ΠΑΠΑΡΙΑ black friday ΕΙΝΑΙ,ΙΔΙΕΣ ΤΙΜΕΣ ΕΧΟΥΝ ΜΕ ΠΡΙΝ ΚΟΡΟΙΔΕΥΟΥΝ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΑ ΣΟΥΡΓΕΛΑ…

Comments are closed.