Τρόμος στην Ανθήλη – Γ@φτοι επιτέθηκαν με πέτρες στους κατοίκους – Πληροφορίες για τραυματισμό γυναίκας – Απειλούσαν αστυνομικό (ΦΩΤΟ)

Κοινοποίηση:
1

Ένταση και επεισόδια με ισχυρή αστυνομική δύναμη να σπεύδει στην κοινότητα – Πληροφορίες για τραυματισμό γυναίκας από πέτρα – Απειλούσαν αστυνομικό που είναι κάτοικος του χωριού.

Ανάστατοι είναι οι κάτοικοι στην Ανθήλη Λαμίας όπου νωρίς το βράδυ είχαμε ένταση και επεισόδια μεταξύ κατοίκων της κοινότητας και ρομά.

Σύμφωνα με το ρεπορτάζ του LamiaReport όλα ξεκίνησαν όταν κάποιοι ρομά άρχισαν για άγνωστο λόγο να πετούν πέτρες σε κάποια σπίτια.

Ακολούθησε ένταση και κλήθηκε στο σημείο η αστυνομία.

Προς στιγμήν τα πράγματα ηρέμησαν όταν όμως οι αστυνομικοί θέλησαν να προσαγάγουν έναν νεαρό ρομά, ο οποίος σύμφωνα με μαρτυρίες ήταν ένας από αυτούς που πετούσαν πέτρες σε συγκεκριμένο σπίτι, οι άλλοι ρομά που ήταν συγκεντρωμένοι αντέδρασαν και δημιουργήθηκε νέα ένταση.

Μάλιστα οι πληροφορίες λένε ότι έγινε νέα επίθεση με πέτρες και ότι μια από αυτές έσπασε παράθυρο σπιτιού και χτύπησε μια γυναίκα στον αυχένα.

Δείτε στις επόμενες φωτογραφίες τις πέτρες που έσπασαν το παράθυρο και τραυμάτισαν την ηλικιωμένη γυναίκα.

Οι ρομά απειλούσαν αστυνομικό, στο σπίτι του οποίου πετούσαν πέτρες, λέγοντας ότι “αν πας στο χωράφι εκεί θα σε φυτέψουμε”…

Δεν έχει γίνει γνωστό από την αστυνομία εάν υπήρξαν προσαγωγές ή συλλήψεις, ωστόσο οι κάτοικοι είναι στα κάγκελα, αφού εδώ και καιρό έχουν κρούσει τον κώδωνα του κινδύνου ότι οι παραβατικοί ρομά είναι ανεξέλεγκτοι και η κατάσταση στο χωριό είναι έκρυθμη.

 

ΚΟΙΝΟΠΟΗΣΗ:

13 Σχόλια

  1. Δεν μπορώ να μην γράψω αυτό που λέει πολύς κόσμος ότι οι γύφτοι είναι αυτό που λένε κωλόφαρα. Την μόνη βελτίωση που έχουν κάνει μέχρι τώρα, είναι στο πώς θα γνωρίσουν νέους τρόπους κλοπών, ληστειών, απειλών, εκβιασμών, παραχαράξεων, βιασμών, βασανισμών και ενίοτε θανάτων ως παράπλευρη απώλεια των δραστηριοτήτων τους (βλέπε το παιδάκι που πυροβολήθηκε από «αδέσποτη;;;» στις Αχαρνές μέσα στο σχολείο του).
    Στο λεξικό αναγράφονται ως Αθίγγανοι, εκ του α (στερητικό) + του ρήματος θιγγάνω (= αγγίζω, πασπατεύω, κατ’ επέκτασιν έρχομαι σε επιμειξία) επειδή δεν έρχονται σε επαφή με άλλες φυλές, αλλά ζευγαρώνουν ΜΟΝΟ μέσα από άτομα της φυλής τους.
    Υπάρχουν οι λεγόμενοι Αθίγγανοι με καταστήματα και περιουσίες, με σπίτια μεγάλα (κακής αισθητικής, συνήθως), αλλά νοικοκυραίοι και με παιδιά που τα στέλνουν κανονικά στο σχολείο τους.
    Υπάρχουν και οι τσαντιρόγυφτοι, οι οποίοι είναι «Ο Θεός να φυλάει», που λένε. Μέσα στην παρανομία ή παραβατικότητα, μαθημένοι από μικροί στην κλεψιά και την απαλλοτρίωση περιουσιακών στοιχείων, όπως αποκαλούν την κλοπή και την ληστεία κάποιοι αναρχικοί, και τους υποστηρίζει το εκάστοτε κυβερνών κόμμα.
    Λένε κάποιοι ότι οι Γύφτοι είναι φτωχοί άνθρωποι και ό,τι δεν τους θέλει η κοινωνία. Να με συγχωρούν όσοι το λένε. Μόνοι τους καθορίζουν το μέλλον τους. Δεν θέλουν να ξεφύγουν από αυτό. Σαν να πρόκειται για μάστιγα σε όλη την Ευρώπη, όπου ακούν γύφτος ή τσιγγάνος φεύγουν μακριά, συνήθως, ή μήπως δεν είναι αλήθεια; Αυτό που κάνει γνωστούς τους τσιγγάνους είναι η λεγόμενη τσιγγάνικη μουσική και τα τσιγγάνικα βιολιά. Αλλά αυτοί δεν είναι τσαντιρόγυφτοι. Είναι κύριοι.
    Οι γύφτοι ήλθαν προ κάποιων εκατονταετιών από την Ινδία και ακόμη δεν έχουν ενταχθεί στην ελληνική κοινωνία, όπως σε ουδεμία κοινωνία, όχι διότι δεν τους θέλει η κοινωνία, αλλά δεν το θέλουν οι ίδιοι. Αφορίζονται από μόνοι τους. Έχετε δει γύφτο υπάλληλο σε κατάστημα; ΠΟΤΕ. Όλοι τους θέλουν να είναι αφεντικά. Δεν εντάσσονται στο κράτος που μένουν. Παραμένουν συνεχώς ξένοι καθώς τους βλέπουν όλους ως εχθρούς. Αυτό είναι παράνοια, βέβαια. Ζητούν, όμως, περίθαλψη και άλλες παροχές, ενώ δεν χρησιμεύουν στην κοινωνία, όπου ζουν. Κάνουν δουλειές του ποδαριού, διότι είναι κηφήνες συνήθως και θέλουν να έχουν τα περισσότερα με την λιγότερη εργασία. Δεν είναι φτωχοί και δεν πρέπει να τους λυπόμαστε μετά από τόσα χρόνια που μένουν στην Ελλάδα. Οι πρόσφυγες του 1922 ήλθαν ξεριζωμένοι από την Μικρά Ασία και τον Πόντο με «ένα βρακί στον κώλο», που λένε, και σε μερικά χρόνια με την αξιοσύνη τους έκαναν μαγαζιά και περιουσίες, ενώ εμβολίασαν την τοπική Ελλαδική κοινωνία με νέο Ελληνικό αίμα. Δεν παρίσταναν τους κακομοίρηδες. Το ίδιο έκαναν και άλλες ομάδες Ρώσοι, Ρουμάνοι, Αλβανοί και άλλοι, εργάστηκαν και πρόκοψαν. Σύμφωνοι, κάποιοι από τους αλλοδαπούς αυτούς ήσαν εγκληματίες, αλλά ούτε οι ίδιοι οι ξένοι νοικοκυραίοι δεν τους θέλουν. Θα έχετε δει γάμο μεταξύ Ελλήνων και Ρώσων, Ρουμάνων, Βουλγάρων, Αλβανών και πάει λέγοντας. Γάμο μεταξύ Έλληνα και Έλληνα γύφτου δεν έχετε δει. Ο μόνος που γνωρίζω είναι του συγχωρεμένου Μανώλη Αγγελόπουλου με τη μη γύφτισσα γυναίκα του και έπεσε όλη η φυλή να τον φάει, επειδή παντρεύτηκε μια ξένη.
    Θα έπρεπε το κράτος να είναι ΚΡΑΤΟΣ = κραταιό και να τους επιβάλει τον νόμο, όποιος και να είναι. Είναι ντροπή να λένε οι αστυνομικοί ότι δεν πάνε στις περιοχές των καταυλισμών, διότι είναι γκέτο. Είναι δυνατόν το κράτος να φοβάται;
    Ως προς την εκπαίδευση των παιδιών τους: Ακούω ότι τους δίνουν επιδόματα για να πάνε τα παιδιά τους στο σχολείο. Δεν κατάλαβα ποτέ το γιατί. Μήπως δεν είναι υποχρεωτική η εκπαίδευση μέχρι και την Γ’ Γυμνασίου; Δεν συμφωνώ με τα επιδόματα, αλλά ας πούμε ότι συμφωνώ. Συμφωνώ υπό δύο όρους:
    1. Θα έπρεπε να τα παίρνουν στο τέλος της χρονιάς, αφού μετρηθούν οι απαραίτητες παρουσίες των παιδιών τους, δυστυχώς όμως, οι ανεγκέφαλοι κρατικοί υπάλληλοι τα χορηγούν στην αρχή της χρονιάς, τα παίρνουν οι γύφτοι και εξαφανίζονται. Φταίνε μετά οι γύφτοι; Ε όχι, βέβαια. Στα εργοστάσια και στις υπηρεσίες οι εργάτες και οι υπάλληλοι χτυπούν την παρουσία τους όταν μπαίνουν και όταν φεύγουν. Οι γύφτοι γονείς χτυπάνε παρουσία παιδιού μόνο τον Σεπτέμβριο και μετά πάπαλα. Ωραίο ε; Α ρε κράτος, που σε πιάνουν κορόιδο οι γύφτοι ή μήπως το θέλεις και εσύ για τα ψηφαλάκια;
    2. Να τα λαμβάνουν για ορισμένο χρονικό διάστημα και όχι εφ’ όρου ζωής. Μαθαίνω ότι τα παιδιά θέλουν να μένουν στην ίδια τάξη, ώστε να μπορούν να παίρνουν οι γονείς τους τα επιδόματα.
    Έχουν μάθει να κλέβουν, όπως κάποιος από αυτούς που προ ετών πήγε να κλέψει δύο κότες και κάποιος, εκεί στην Κόρινθο, τον πυροβόλησε και τον σκότωσε. Δύο κότες σήμερα, το καροτσάκι αύριο, τα εργαλεία μεθαύριο, το τρακτέρ αργότερα, τον μπρούτζινο ανδριάντα κάποιαν άλλη μέρα, τους σωλήνες του αερίου έκλεψαν από την πολυκατοικία μου (που δεν είχε συνδεθεί ακόμη με αέριο), τις καλωδιώσεις από τα τραίνα. Γενικώς λειτουργούν μέσα στην παρανομία. «Ο καλύτερος από αυτούς έχει σκοτώσει τη μάνα του» λέει μια παροιμία, όχι κυριολεκτικώς, αλλά κάτι θέλει να πει ο ποιητής. (Εδώ έκλεψαν τον μπρούτζινο ανδριάντα του Κωνσταντίνου Δαβάκη, του ήρωα της Αλβανίας και τον πούλησαν για παλιοσίδερα. Φταίνε οι κλέφτες, αλλά φταίνε και οι ιδιοκτήτες των χυτηρίων, που αποδέχονται τα κλεμμένα. Γιατί δεν ελέγχονται αυτοί;) Δεν σέβονται οι γύφτοι κανόνες κοινωνικούς, δεν είναι καθαροί, βρωμίζουν συνεχώς, βάζουν δυνατά τη μουσική και αφήνονται να λειτουργούν ως κράτος εν κράτει. Δεν είναι τυχαίες οι παροιμίες, που λέει ο λαός μας ή μήπως είναι και αυτός ρατσιστής; Είναι τυχαίο που στην ευρωπαϊκή κουλτούρα ο γύφτος δεν είναι ό,τι το καλύτερο; Είναι όλοι αυτοί ρατσιστές ή μήπως φταίνε οι ίδιοι οι γύφτοι;
    Μάθανε πως γαμιόμαστε, πλακώσανε κι οι γύφτοι (Εκμετάλλευση συνθηκών)
    Δώσε αέρα στον χωριάτη, να σ’ ανέβει στο κρεββάτι (ατιμωρησία)
    Υπάρχουν και άλλες παροιμίες εάν τιμωρηθούν (με αυτοδικία) από κάποιον που του κλέβουν το βιος του.
    Πήγαινε γυρεύοντας
    Ξυνόταν στην γκλίτσα του τσοπάνη
    Όποιος παίζει με τον γάιδαρο, τρώει και τις πορδές του.
    Όλα τα ανωτέρω οφείλονται στην ατιμωρησία του κράτους και στην ελλιπή εκπαίδευση. Το πιο βασικό είναι η ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ, την οποία δεν τη δίνει το κωλόκρατος, διότι παίζει το παιγνίδι τους.
    Τα γυφτόπουλα είναι έξυπνα έως πολύ έξυπνα παιδιά, που χαραμίζονται αμόρφωτα – έτσι νομίζω – μέσα στα τσαντίρια και παραδειγματίζονται από τους μεγαλύτερούς τους για να κάνουν και αυτοί τα ίδια, βλέποντας την συνεχή παραβατικότητα των γονέων και των συγγενών τους.
    Εγώ απορώ πώς παίρνουν δίπλωμα οδήγησης, αφού είναι αγράμματοι; Ξέρουν να διαβάσουν τι λένε τα φυλλάδια που τους δίνουν; Μπορούν να διαβάσουν τι λένε οι πινακίδες στον δρόμο; Τι σκάνδαλο υπάρχει από πίσω;
    Το θέμα του αναλφαβητισμού είναι μείζον θέμα για την πρόοδο και ευημερία της ελληνικής κοινωνίας. Ουδείς άλλος φταίει παρά η ίδια η Πολιτεία. Εθέσπισε το υποχρεωτικόν της 9ετούς εκπαιδεύσεως, χωρίς να επιβάλει τις απαιτούμενες κυρώσεις, ώστε να διατηρηθεί το υποχρεωτικόν. Όταν κάποια πράξη είναι υποχρεωτική, τότε δεσμεύεσαι επί ποινή ότι θα την πραγματοποιήσεις, π.χ. σταματάμε στο κόκκινο φανάρι διότι είναι υποχρεωτικό, πηγαίνουμε στο στρατό επειδή είναι υποχρεωτικό, πληρώνουμε τα χρέη μας στην Εφορία καθώς είναι υποχρεωτικό κ.ο.κ. Θα μπορούσαμε, βεβαίως, να μην το κάνουμε, όμως τότε θα υποστούμε και τις συνέπειες όταν ελεγχθούμε, καθώς θα είμαστε παραβάτες. Σωστά; Στην περίπτωση, όμως, της υποχρεωτικής εκπαιδεύσεως ποιος από τους γονείς – οι οποίοι έχουν την ευθύνη των παιδιών τους – τιμωρήθηκε, επειδή δεν έστειλε το παιδί του σχολείο; Ποια ποινή του επιβλήθηκε; Μήπως του πήραν την επαγγελματική άδεια ή την άδεια του αυτοκινήτου του; Μήπως του επέβαλαν πρόστιμο; Ήλθε η συντεταγμένη πολιτεία με τους Νόμους της και τα Δίκαιά της να πείσει τον φουκαρά τον αγρότη, τον κτηνοτρόφο, τον Αθίγγανο (ή τον Γύφτο) και συγχρόνως αγράμματο κάτοικο της περιφέρειας ή και του Λεκανοπεδίου Αττικής, ότι το παιδί του είναι υποχρεωτικό να πηγαίνει στο σχολείο για ουσιαστικούς λόγους; Εάν οι εν λόγω γονείς επικαλεσθούν πρόβλημα επιβιώσεως, καθώς θα θέλουν τα παιδιά τους κοντά για να εργασθούν, θα πρέπει το Κράτος να τους συντρέξει.
    Επίσης, γιατί να είναι όλοι με βιβλιάριο απορίας και να θεωρούνται ευπαθείς; Οι άνεργοι δεν είναι ευπαθείς; Γιατί μονίμως είναι άεργοι – όχι άνεργοι – οι γύφτοι; Τι κάνει το κράτος γι’ αυτό;
    Θα έπρεπε το άθλιο ελληνικό κράτος, εάν ήθελε να μορφωθούν τα παιδιά των νομάδων, των λεγομένων τσαντιρόγυφτων, να τα αναλάβει μεγαλώνοντάς τα σε ειδικές εστίες στις πρωτεύουσες των νομών με ειδικούς δασκάλους, όπως κάνει το Χαμόγελο του Παιδιού με τα δικά του παιδιά. Να μένουν εκεί, να σπουδάζουν και να τα παίρνουν μόνο στις γιορτές και στο τέλος του έτους. Όταν θα τελειώσει η υποχρεωτική φοίτηση στο τέλος της Γ’ Γυμνασίου, κανένα παιδί δεν θα θέλει να ακολουθήσει τους γονείς του στο να γίνει ρακοσυλλέκτης ή παλιατζής ή απατεώνας. Έτσι θα σπάσει το απόστημα. Μόνο έτσι.
    Μόνο η Εκπαίδευση σώζει. Κανένα άλλο μέτρο.
    Στην Κρήτη λένε: «να πάνε τα παιδιά στο σχολείο να γενούν αθρώποι». Έχουν απόλυτο δίκιο. Η Πολιτεία τι λέει;

  2. Τι δουλεια εχει η αλεπου στο παζαρι; οπου αλεπου βλεπε μπατσος και οπου παζαρι, γυφτομαχαλας….

  3. Ενα σκουπιδιάρικο χρειάζεται και μια μηχανή για κιμά τίποτα άλλο!

  4. Οι γυφτοι μπορει να είναι ότι είναι αλλα στοχος τους ηταν ο μπατσος….τι παρε δωσε εχει μ αυτους δηλαδή ενας μπατσος τι δεν καταλαβαίνετε;;

  5. Αυτά έχουν οι μετακινήσεις πληθυσμών απο τα ρέματα σε χωριά. Επρεπε εδώ και 10 χρόνια να έχουν ενταχθει… Μάλλον πρέπει να γίνουν οι κάτοικοι σαν αυτούς… Και με τις αντίστοιχες παροχές….

  6. Σας κορόιδεψε και ο προεδρος του χωριού που πριν τις εκλογές έλεγε πως σε ένα μήνα θα καθαρίσει το χωριό από τους παρανομους γυφτους. Άντα αυτου όταν βγήκε προεδρος όλοι οι γυφτοι τρώνε στο μαγαζί τις γυναίκας του. Γιατί άραγε???

  7. ΚΑΤΑΝΤΗΣΑΤΕ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΦΟΒΙΣΜΕΝΑ ΚΛΕΙΔΑΜΠΑΡΩΜΕΝΑ ΑΝΘΡΩΠΑΚΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΞΕΡΟΥΝ ΑΠΟ ΠΟΥ ΘΑ ΤΟΥΣ ΕΡΘΕΙ. ΚΙ ΑΝ ΤΗ ΓΛΥΤΩΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΓΥΦΤΟ ΑΥΡΙΟ ΘΑ ΣΕ ΜΑΧΑΙΡΩΣΕΙ ΕΝΑΣ ΓΕΩΡΓΙΑΝΟΣ. ΠΑΛΙΟΤΟΜΑΡΑ ΕΘΝΟΣΩΤΗΡΕΣ ΤΗΣ ΠΟΥΤΣΑΣ ΕΣΑΣ ΣΑΣ ΦΥΛΑΕΙ ΕΝΑΣ ΣΤΡΑΤΟΣ. ΕΜΕΙΣ ΜΑΤΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΚΛΕΙΣΟΥΜΕ ΠΛΕΟΝ. ΤΗΝ ΚΑΤΑΡΑ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΝΑ ΕΧΕΤΕ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΤΕ ΣΤΟΝ ΔΙΑΟΛΟ.

  8. Αληταράδες πολιτικοί που καταστρέψατε την χώρα .
    Δεν θέλουμε δημοκρατία και ευρωπαϊκή ένωση .
    Θέλουμε τον στρατό στους δρόμους .
    Έχουμε αγανακτήσει με τους γύφτους τους λαθροκανίβαλους τους πούστηδες και τα κουμούνια .

  9. Γλύψτε τους λίγο ακόμα…απειλούνε και τους κοιτάνε..κατάντια

  10. ετσι να εχετε στα όπα όπα αυτους ολους μην σας λεν ρατσιστες

  11. Ποιές συλλήψεις, πέστε στα πόδια τους και θερμοπαρακαλέστε τους ώστε να επέλθει η ηρεμία στην τοπική κοινωνία και δώστε τους ότι ζητήσουν, εφαρμόστε δηλαδή τη ρουτίνα σας.

Comments are closed.