Υπηρεσιακή αναφορά που εκθέτει! Εγκλήματα που διαπράττονται με “διαταγές” της Κεραμέως

Κοινοποίηση:
tilekpaideusi

Η τηλεκπαίδευση έχει φέρει αντιρρήσεις και αντιδράσεις από αρκετό κόσμο. Αναγνώστης μας, μάς έστειλε υπηρεσιακή αναφορά προς την κ. Κεραμέως σύμφωνα με την οποία γωνστοποιούνται μία σειρά από Ποινικά Αδικήματα.

Όπως αναφέρει ο αναγνώστης μας: “είναι επακόλουθο της υλοποίησης του νέου τύπου εκπαίδευσης που επιβάλλει η “Υπουργός” και η “Κυβέρνηση¨ διά της νεόκοπης διαδικασίας τηλε-εκπαιδεύσεως ή επί τω λαϊκότερον, του νέου διαδυκτιακού εκπαιδευτικού Big Brother, και του εγκλεισμού, ὀπως και άλλων αδικημάτων που εκθέτονται σε αυτή, τα οποία διπράχθησαν από τις κυβερνήσεις, σε βάρος του συνόλου του ελληνικού λαού, ειδικά την τελευταία δεκαετία .

Η Υπηρεσιακή Αναφορά κατατέθηκε με πρωτόκολλο σε σχολική μονάδα της Αττικής την 16/11/2020, με αίτημα να διαβιβαστεί στην Υπουργό και με κοινοποίηση στην αντίστοιχη, με τη σχολική μονάδα, διεύθυνση δευτεροβάθμιας.

Όπως προκύπτει και από το σχετικό έγγραφο, η Αναφορά επρόκειτο να προωθηθεί και στην Εισαγγελία του Αρείου Πάγου, κάτι που υλοποιήθηκε χθες 18/11/2020, με Αριθμό Πρωτοκόλλου 9657 (18/11/2020 με Ανάθεση στο ΔΚΟ Τμήμα) και επίσης στις Ομοσπονδίες Ο.Λ.Μ.Ε., Ο.Λ.Τ.Ε.Ε., Ο.Ι.Ε.Λ.Ε. και Δ.Ο.Ε.για να λάβετε γνώση της κατάστασης.

Παρακαλώ ιδιαιτέρως, η παρούσα και το συνημένο έγγραφο να πάρουν αριθμό πρωτοκόλλου εισερχομένου εγγράφου από τις γραμματείες των Ομοσπονδιών σας και να να λάβω γνώση των αριθμών πρωτοκόλλων που έλαβαν, από την κάθε μία.

Θα πρέπει εδώ να σημειωθεί, ότι αφού σκύψετε πάνω στην ΑΝΑΦΟΡΑ και μελετήσετε ΣΧΟΛΑΣΤΙΚΑ και ΕΠΙΣΤΑΜΕΝΩΣ τα ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΟΜΕΝΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ, θα πρέπει οι Διοικήσεις των Ομοσπονδιών να τοποθετηθούν δημοσίως επί των στοιχείων που παρατίθενται, ΔΗΛΩΝΟΝΤΑΣ ΞΕΚΑΘΑΡΑ ΑΝ ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΝ ΝΑ ΣΥΜΦΩΝΟΥΝ ΜΕ ΤΑ ΕΓΚΛΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΔΙΑΠΡΑΤΤΟΝΤΑΙ ΔΙΑ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΕΞ’ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ ή ΑΝ ΘΑ ΜΠΟΥΝ ΜΠΡΟΣΤΑ ΠΡΟΑΣΠΙΖΟΜΕΝΕΣ ΤΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΑ ΚΑΙ ΠΑΝΑΝΘΡΩΠΙΝΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑΣ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ που βαναύσως πλήττονται ΒΑΝΑΥΣΑ ΣΗΜΕΡΑ, είτε κανείς, είναι εκπαιδευτικός, είτε είναι μαθητής, είτε γονέας ΣΤΑΜΑΤΩΝΤΑΣ ΑΥΤΑ και να προωθήσουν το έγγραφο στα μέλη τους και στις σχολικές μονάδες για να λάβουν ΟΛΟΙ γνώση.

Εφιστώ ιδιαιτέρως την προσοχή σε όλους για τη σοβαρότητα των ζητήμάτων που εκτίθενται, διότι είναι Ποινικά και οποιαδήποτε προσπάθεια αποσιώπησής τους, είτε γίνεται σκοπίμως είτε από αμέλεια, συνιστά αδίκημα που διώκεται ποινικά.

Άρθρο 232

Παρασιώπηση εγκλημάτων

1. Όποιος, ενώ έμαθε με τρόπο αξιόπιστο ότι μελετάται κακούργημα ή ότι άρχισε ήδη η εκτέλεσή του, και σε χρόνο τέτοιον ώστε να μπορεί ακόμα να προληφθεί η τέλεση ή το αποτέλεσμά του, παραλείπει να το αναγγείλει εγκαίρως στην αρχή, τιμωρείται, αν το κακούργημα τελέστηκε ή έγινε απόπειρά του, με φυλάκιση έως τρία έτη ή χρηματική ποινή.

2. Η παράλειψη αυτή μένει ατιμώρητη αν η αναγγελία στην αρχή θα αφορούσε πρόσωπο οικείο εκείνου που την παρέλειψε”.

ΥΠΗΡΕΣΙΑΚΗ ΑΝΑΦΟΡΑ ΣΤΗΝ ΥΠΟΥΡΓΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ – ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΟ ΚΑΤΑΘΕΣΗΣ ΕΓΓΡΑΦΟΥ ΣTON ΑΡΕΙΟ ΠΑΓΟ (1)

ΚΟΙΝΟΠΟΗΣΗ:

3 Σχόλια

  1. Ο ενάγων θα μπορούσε να προσθέσει και την παραβίαση του άρθρου 16 δεδομένου ότι πολλές οικογένειες δεν έχουν πρόσβαση στο διαδίκτυο, κάποιες ζουν χωρίς ρεύμα, άλλες είναι πολυμελείς με γονείς εκπαιδευτικούς και είναι φυσικό να μην διαθέτουν όλο τον απαραίτητο εξοπλισμό που απαιτεί η Κεραμέως και τέλος όλη αυτή η παρωδία που ονομάζεται τηλεκπαιδευση πραγματοποιείται με πολλά πρακτικά προβλήματα (πλην όλων των άλλων). Έστω όμως ότι οι γονείς είναι εύποροι πάλι έχουμε παραβίαση του άρθρου 16 γιατί το Σύνταγμα ορίζει ότι όλοι οι Έλληνες έχουν δικαίωμα δωρεάν παιδείας σε όλες τις βαθμίδες.

    ‘Αρθρο 16: (Παιδεία, τέχνη, επιστήμη)
    1. H τέχνη και η επιστήμη, η έρευνα και η διδασκαλία είναι ελεύθερες η ανάπτυξη και η προαγωγή τους αποτελεί υποχρέωση του Kράτους. H ακαδημαϊκή ελευθερία και η ελευθερία της διδασκαλίας δεν απαλλάσσουν από το καθήκον της υπακοής στο Σύνταγμα.
    2. H παιδεία αποτελεί βασική αποστολή του Kράτους και έχει σκοπό την ηθική, πνευματική, επαγγελματική και φυσική αγωγή των Eλλήνων, την ανάπτυξη της εθνικής και θρησκευτικής συνείδησης και τη διάπλασή τους σε ελεύθερους και υπεύθυνους πολίτες.
    3. Tα έτη υποχρεωτικής φοίτησης δεν μπορεί να είναι λιγότερα από εννέα.
    4. Όλοι οι Έλληνες έχουν δικαίωμα δωρεάν παιδείας, σε όλες τις βαθμίδες της, στα κρατικά εκπαιδευτήρια. Tο Kράτος ενισχύει τους σπουδαστές που διακρίνονται, καθώς και αυτούς που έχουν ανάγκη από βοήθεια ή ειδική προστασία, ανάλογα με τις ικανότητές τους.

  2. Μπράβο σε αυτούς τους Ανυπότακτους Έλληνες που πολεμάνε το ξεφτιλισμένο ξενοκίνητο σύστημα των 300+1

    Πλέον ο στόχος τους έχει αποκαλυφθεί ..Επιδιώκουν τον Αφανισμό των Ελλήνων…

    Κατασρέφουν τα Ελληνόπουλα έχοντας τα καρφωμένα σε μια οθόνη..Τα καταστρέφουν Ψυχολογικά, σωματικά (σπονδυλική στήλη, οφθαλμούς-ωχρά κηλίδα- , πνευματικά κλπ.κλπ.)

    Ντροπή στους «εκπαιδευτικούς» που συμμετέχουν στα Αίσχη των 300+1..

    Χιλιάδες διεθνείς επιστήμονες εγνωσμένου κύρους Καταγγέλουν ότι ο κοροϊδοϊός είναι μια ΑΠΑΤΗ

    Όμως οι συνδικΑΛΗ(σ)ΤΑΡΑΔΕΣ έχοντας πάρει εντολή απο ΟΛΑ τα προδοτικά αποκόμματα έχουν πάρει εντολές να το βουλώνουν..
    Όμως όταν είναι να τους δώσουν αύξηση αντί 100 , 95 , κατεβαίνουν σε πολύμηνες απεργίες (με πληρωμένο το μισθό τους βέβαια)

    ΟΥΥΥΥΥΣΤ… Ανθέλληνες

  3. Eπιτέλους και κάποιοι που δεν προσκυνάνε το σύστημα

Comments are closed.