Για ένα νέο …προεκλογικό σόου προετοιμάζεται ο Κούλης Μητσοτάκης έστω κι αν αυτό πάει να το στήσει πάνω στην τραγωδία των Τεμπών με τους δεκάδες νεκρούς για τους οποίους στην πραγματικότητα ο ίδιος φέρει την κορυφαία ευθύνη και ακολουθούν οι υπόλοιποι υπουργοί και παρατρεχάμενοί του.
Το σόου αυτό πάει να το στήσει προσκαλώντας στην Αθήνα μέσα στον Μάιο, λίγες δηλαδή ημέρες πριν από τις προγραμματισμένες κάλπες, την Ιταλίδα πρωθυπουργό Τζόρτζια Μελόνι για να συζητήσει μεταξύ άλλων μαζί της και την «επαναδιαπραγμάτευση» της σύμβασης με την Hellenic Train. Ξεχνώντας ότι μέχρι την εκλογή της στην πρωθυπουργία την θεωρούσε μαζί με όλους σχεδόν τους άλλους …νεοφασίστρια, της έχει αρχίσει τώρα τα γλειψίματα θέλοντας να τη χρησιμοποιήσει ως άλλοθι για να παραπλανήσει και να μπερδέψει, όπως νομίζει, τους δεξιούς ψηφοφόρους της ΝΔ στη χώρα μας που του έχουν γυρίσει προ πολλού την πλάτη. Γι΄ αυτό και στο περιθώριο της συνόδου κορυφής της ΕΕ έτρεχε από πίσω της για να τη «φέρει» στην Αθήνα μπας και πιαστεί λίγο από αυτήν σαν να είναι σωσίβιο. Από την άλλη πλευρά είναι γεγονός βέβαια ότι από τότε που ως πρωθυπουργός πια η Μελόνι έκανε ανοικτή στροφή υπέρ της Ουκρανίας, στην σύγκρουση με την Ρωσία, όλα τα δυτικά ενεργούμενα όπως ο Κούλης έπαψαν αυτομάτως να την θεωρούν «ακροδεξιά και επικίνδυνη» για τη δημοκρατία τους.
Βασικό θέμα του σόου αυτού λοιπόν, εκτός από τα μεταναστευτικά και τα δημοσιονομικά, θα είναι οι σιδηρόδρομοι και το παραμύθι της «επαναδιαπραγμάτευσης» με την μητρική ιταλική εταιρεία που το 2017 αγόρασε την ΤΡΑΙΝΟΣΕ και στη συνέχεια την μετονόμασε σε Hellenic Train. Το παραμύθι αυτό ο Κούλης άρχισε να το ξεφουρνίζει από την στημένη συνέντευξη που έδωσε στη διάρκεια αυτής της εβδομάδας στον ποταμίσιο Στ. Θεοδωράκη. Και χθες επανήλθε μετά τη συνάντησή του με την Μελόνι λέγοντας ότι στην Αθήνα «θα έχουμε την ευκαιρία να συζητήσουμε τον τρόπο με τον οποίο η ιταλική κυβέρνηση, μέσω της TrainItalia θα μπορεί να υποστηρίξει με πιο ενεργό και πιο ουσιαστικό τρόπο την επανεκκίνηση των ελληνικών σιδηροδρόμων». «Η ιταλική εταιρεία να επενδύσει σε αξιόπιστα και πιο ασφαλή τρένα και εμείς στο δίκτυο» πρόσθεσε συνεχίζοντας το παραμύθι.
Κατ’ αρχάς, το μεγαλύτερο ζήτημα που υπάρχει με τους Ιταλούς δεν είναι τόσο το οικονομικό όπως πάει να το εμφανίσει ο Κούλης. Είναι πρωτίστως η ίδια η σχέση που έχει ο μητρικός όμιλος Ferrovie dello Stato με την μαφία στην Ιταλία, ένα θέμα ταμπού το οποίο προσπαθούν να κρύψουν και να εξαφανίσουν όλοι. Επομένως για όποιον θέλει να είναι ειλικρινής –και ο Κούλης κάθε άλλο παρά είναι- η μόνη «επαναδιαπραγμάτευση» που θα είχε νόημα να γίνει είναι η επιστροφή της πρώην ΤΡΑΙΝΟΣΕ στο ελληνικό δημόσιο. Εξάλλου και στην Ιταλία ο Ferrovie dello Stato λειτουργεί με κρατικό μανδύα…
Από εκεί και πέρα, παραμύθι πουλάει ο Κούλης αναφερόμενος ακόμη και στην οικονομική «επαναδιαπραγμάτευση» της σύμβασης. Κι αυτό διότι όλη αυτή η ιστορία θα κινηθεί, όπως είναι βέβαιο, στα χνάρια της …επαναδιαπραγμάτευσης που είχαν κάνει οι προηγούμενες κυβερνήσεις, συμπεριλαμβανομένης και της ΝΔ, με την γερμανική Siemens μετά το γνωστό σκάνδαλο – μαμούθ με τις μίζες στο ελληνικό πολιτικό σύστημα. Παρά τις κορόνες που είχαν ειπωθεί και τότε, τελικά στην «εξωδικαστική συμφωνία» που υπέγραψε από ελληνικής πλευράς τότε ο Στουρνάρας ως υπουργός Οικονομικών στην κυβέρνηση του Σαμαρά το καλοκαίρι του 2012, προβλέπονταν κάτι ψίχουλα που θα έδιναν με την μορφή «επενδύσεων» κι αυτά στην χώρα μας. Αλλά κι αυτές οι «επενδύσεις» δεν έγιναν ποτέ ενώ η Siemens ξαναμπήκε αμέσως και παραμένει μέσα στο άγριο πάρτι των συμβάσεων και αναθέσεων με δισεκατομμύρια. Με αυτό το μοντέλο της «επαναδιαπραγμάτευσης»έχει στο μυαλό του ο Κούλης να παραμυθιάσει, μέχρι τις εκλογές, τον κόσμο ότι οι Ιταλοί θα επενδύσουν σε «αξιόπιστα και πιο ασφαλή» δήθεν τρένα.
—————————— ——–
Για να καταλάβουμε μάλιστα πόσο ψεύτες είναι εκ των προτέρων, δεν χρειάζεται παρά να αναφέρουμε ένα επίσης ντοκουμέντο που είναι «εξαφανισμένο» στην Ελλάδα. Εκτός από τις σχέσεις με τους μαφιόζους και τις καταδίκες, το «μητρώο» της Ferrovie dello Stato FS δεν είναι «καθαρό» αλλά αντιθέτως μαυρισμένο και από πλευράς θανατηφόρων δυστυχημάτων. Συγκεκριμένα την τελευταία εικοσαετία, και παρά τη δυναμική εξάπλωση εντός και εκτός ιταλικών συνόρων, τα τρένα της έχουν πρωταγωνιστήσει αρνητικά σε μπόλικλα πολύνεκρα σιδηροδρομικά δυστυχήματα, όπως ο εκτροχιασμός επιβατικής αμαξοστοιχίας στη Ρομέτα Μαρέα το 2002, το δυστύχημα του Κρεβαλκόρε -μεταξύ Βερόνα και Μπολόνια- το 2005, ο εκτροχιασμός στο Βιαρέτζο το 2009 και άλλα . Οι βασικοί λόγοι αυτής της κατάστασης λόγοι είναι οι περικοπές χρηματοδότησης και προσωπικού και κυρίως η σκανδαλώδης άρνηση των ιταλικών κυβερνήσεων και του μητρικού ομίλου να επενδύσουν τα αναγκαία ποσά στον εκσυγχρονισμό των υποδομών και των συρμών.
Υπάρχει κι ένας ακόμη λόγος που είναι και σε εμάς …γνωστός. Πρόκειται για το «κουκούλωμα» από τη Δικαιοσύνη. Είναι χαρακτηριστικό ότι στην τραγωδία με τον εκτροχιασμό εμπορικής αμαξοστοιχίας στο Βιαρέτζο, με 32 νεκρούς και 26 βαριά τραυματίες περίοικους, όλοι οι αρχικά καταδικασθέντες σύμβουλοι της Ferrovie dello Stato υπέβαλαν προσφυγή στο Ανώτατο Δικαστήριο της Ε.Ε. το 2020 όπου και αθωώθηκαν οριστικά το 2021. Για να μην νομίζει ότι μπορεί να μας κοροϊδεύει ο Κούλης…
—————————— ——
Λερωμένο είναι όπως έχουμε αποκαλύψει το “ποινικό Μητρώο” του ιταλού προέδρου της Hellenik Train, του Ντάριο Λο Μπόσκο, όπως έχει μετονομαστεί η ΤΡΑΙΝΟΣΕ μετά το ξεπούλημά της στους Ιταλούς.
Είναι καταδικασμένος από το 2017 σε τέσσερα χρόνια και δύο μήνες φυλακή γιατί τα είχε αρπάξει, σε μια ιστορία εκατέρωθεν λαδωμάτων και πάρε δώσε μαύρου χρήματος, την περίοδο που ήταν πρόεδρος της ιταλικής ΤΡΑΙΝΟΣΕ!
Καταδικάστηκε ως μιζαδόρος το 2017, δηλαδή ακριβώς την ίδια χρονιά που …αγόραζε και την ελληνική ΤΡΑΙΝΟΣΕ για ψίχουλα ο ιταλικός κρατικός όμιλος Ferrovie dello StΠato Italiane S.p.A. στον οποίο ήταν τότε επικεφαλής. Η σύλληψή του Μπόσκο έγινε τον Οκτώβριο του 2015 στο Παλέρμο με την κατηγορία ότι απέσπασε μίζα 58.650 ευρώ σε σχέση με συμβόλαιο για εξοπλισμό, όπως ανέφεραν επίσημες πηγές εκείνο το διάστημα. Τρεις δημόσιοι αξιωματούχοι φέρονται να εμπλέκονταν στην έρευνα για διαφθορά. Η δωροδοκία την οποία μάλιστα είχε αποδεχτεί ο Lo Bosco αφορούσε μια σύμβαση για αισθητήρες για την παρακολούθηση των δρομολογίων των τρένων. Η δικαστική απόφαση βγήκε τον Σεπτέμβριο του 2017. Ήταν πια ήδη πρώην πρόεδρος του Rfi (είναι το ταλικό σιδηροδρομικό δίκτυο) ο Dario Lo Bosco και κρίθηκε ι ένοχος για «αδικαιολόγητη παρότρυνση για παροχή ή υπόσχεση παροχών» σύμφωνα με την ανακριτική δικαστή του Παλέρμο Wilma Mazzara. Η δικαστής τον καταδίκασε σε τέσσερα χρόνια και δύο μήνες σε συνοπτική δίκη που έγινε για το γύρο δωροδοκιών γύρω από τη σύμβαση για την αγορά «πρωτότυπου» μηχανήματος για το σιδηροδρομικό δίκτυο της Σικελίας σε μια περίοδο μάλιστα που οι αποκαλύψεις στον ιταλικό Τύπο για την «είσοδο» της μαφίας στους ιταλικούς σιδηροδρόμους, από την …πίσω πόρτα, είχαν αρχίσει να διαδέχονται η μία την άλλη…
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΜΑΚΕΛΕΙΟ
τον Μαιο υποτιθεται εχουμε εκλογες….θα εχει διαλυθει η βουλη 1 μηνα πριν….η κουλα δεν θα ειναι πλεον τιποτα….ως τι θα υποδεχτει την ιταλιδα πρωθυπουργο και με ποια ιδιοτητα θα διαπραγματευτει το μελλον της hellenic train και πιθανον παρεμβασεις…..
Η Μελονι δεν ήταν κυβέρνηση όταν υπογράφει η σύμβαση για τον ΟΣΕ. Ήταν κουμουνιστες σαν και αυτόν εδώ!
Μεγαλη κωλοτουμπα και η Μελονι…!
Η ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΩΣ ΑΛΛΑΖΕΙ ΑΝΑΛΟΓΑ ΤΩΝ ΠΕΡΙΣΤΑΣΕΩΝ!!!!
primo ministro greco = grande stronzo
Crime minister εννοείς, που λένε και στη μητρική μου;;;
Ερώτηση θα πάνε και οι” εθνικιστές” του Ηλία να κουνάνε σημαιάκια στην Μελονι όπως έκαναν στην Ιταλία;;; Όλοι μαζί ρε έναν Γιάννη Λαγό δεν κάνετε
Καλά έχει μέσα στο μαντρί του ορίτζιναλ φασίστες αυτός η Μελονι θα τον πειράξει. Επαναδιαπραγμάτευση σημαίνει μίζες. Όλες οι λέξεις που χρησιμοποιούνται κατά καιρούς είναι ο μανδύας της μίζας. Ανασυγκρότηση, επανεκκίνηση, αναδιάρθρωση, επανεξέταση, διαπραγμάτευση, επικύρωση, είναι για να ηχεί στα αυτιά του κόσμου ότι κάτι σημαντικό θα γίνει που στην ουσία κρύβει μια καινούργια δουλίτσα με το ανάλογο μαύρο χρήμα.
Αφού τον σιδηρόδρομο τον έχουν μαφιόζοι λογικό είναι να σκοτώνουν κόσμο. Ο νόμος των μαφιόζων είναι ο θάνατος.
Κολοκοτρωνησ μετά την απόφαση καταδίκης του:
Μνησθητι μου κύριε όταν ελθεισ εν τη βασιλεία σου κάνοντας το σταυρό του.
Οταν βγήκε έξω του ειπε ενας: άδικα σε δίκασαν στρατηγέ
Και αυτός είπε: γιατί μπρε περίμενες να με δικασιυν δικαια που βρέθηκε το δίκαιο σε αυτή την πλάτη και συμπληρώνει σκεψου να με είχαν δικάσει δικαια, Τι Ντροπή.
Υ.Γ.: το μυρμήγκι είναι περισσότερο αντάξιο του Θεού πάρα ο αντίχριστος Κουλης
Μητσοτάκη έτυχε Κορωνοιος πόλεμος ακρίβεια αλλά τα κατάφερες και νικήσες.Η οικονομία πάει φοβερά.Πρεπει όμως μαζί με τον σταθμάρχη να συλληφθούν και οι άλλοι δύο σταθμάρχες πού λειπαν,ο επιθεωρητής καί οι γιατροί που δώσανε το χαρτί μουφα.Ευκαιρια είναι νά τσακίσεις τούς δημόσιους υπαλλήλους πού κατασκοτωσαν τόν κόσμο.Η συνάντηση με την μελονι είναι καλό νέο.
Άει σικτίρ σιχαμένο μίασμα!!!
σαφως για να χτυπησει το βαρομετρο στα υψη της βρωμας και του βοθρου με κατασκευασμενες καιρικες συνθηκες οπου θα βολευουν τη λατινικη των λοατκι ισπανιας και βαλε δεν τον εκδιδουν εκει στη διωξη ηθων για ξεκολιαρα να γαμιουνται στη συγκρου κοντα ειναι εξαλου ο βοτανικος ποσο κατω να παει η ΝΔ ΦΕΥΓΩΝΤΑΣ ΑΠ ΤΟ ΜΤΑΧΑΟΥΝ ΤΗΣ ΡΗΓΊΛΛΗΣ ΕΕΕΕ!!!! να τους χαιρεστε εσεις που τους υποθαλπτετε….com
Ρε δε πα να φερει και τον Παπα,
η μοιρα του ειναι στα ταρταρα!
Κατεστρεψε τη χωρα,
κατεστρεψαν την Ευρωπη οι ομοιοι του,
κατεστρεψαν την Αμερικη τα αφεντικα τους οι ανωμαλοι.
Χουντα του κερατα,
χαζεψαν το κοσμο με τα εμβολια τα lock down και τις απαγορευσεις,
ολο απαγορευσεις επιδοματα και δουλειά καθολου.
Χαζοι κουλοι κι ανωμαλοι κυβερνουν τη λεγομενη Δημοκρατικη Δυση.
Έτσι ακριβώς!
Όποιον και να φέρει τελειωμένος είναι….στα τσακιδια ο μλκς
Χιλιάδες ψηφοφόροι φεύγουν από την ΝΔ και εξηγώ Οι χιλιαδες καραμανλικοί αφού δεν μπορούν να τον ρίξουν πριν τις εκλογές ψηφίζουν ΣΥΡΙΖΑ αναγκαστικά Επίσης πολλοί γνωστοί εφοπλιστές βιομήχανοι επιχειρηματιες που δεν γουστάρουν τον Μαρινάκη να κυβερνει τη χώρα ψηφίζουν ΣΥΡΙΖΑ Βάλε και τους νέους,τους πτωχούς,τους αγανακτισμένους, τους οπαδούς ομάδων ΑΕΚ ΠΑΟΚ θα πάθει πανωλεθρία η ΝΔ του γιου του αποστάτη εφιάλτη του 65
Γύρνα πλευρό.
Άει και γαμήσου βρωμύλε…
.Εγώ θα έλεγα να κάτσει εκεί που είναι η μελονι! ψάχνουνε για αίμα η “επενδυτες’ και η ιταλια είναι κάλος στόχος.
Το πρόβλημα είναι στον ΌΣΕ με τα ρουσφέτια….και κατι για τα μετρα για τους συγγενεις των θυματων δεν συμφωνώ η συγγενείς να μπαίνουνε στο δημόσιο…αποζημίωση πρέπει να πάρουνε απο το κρατος.
Μόνο ο Κυριάκος μας μπορεί να σταθεί με τους μεγάλους ευρωπαίους εταίρους. Τα υπόλοιπα κνόδαλα, είναι μόνο για αναρτήσεις. ΝΔ 38%
Πέλαγια βρες άντρα να νοικοκυρετεις, το χεις κάψει όλη μέρα εδώ μεσα
Ρε, άντε μου στο διάολο βρωμιάρη!!!
Να πάρετε και τους πλευροβοριδογεωργιάδηδες να πάτε στο τζαμί και μετά όλοι μαζί να θαυμάσετε την έκθεση ζωγραφικής του ράμα στο Ζάππειο! Για ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟ ΚΑΤΣΙΦΑ δεν θα του μιλήσετε αλλά όλοι οι Έλληνες εύχονται ο Θεός να αναπαύσει την ψυχή του ήρωα που έπεσε για τη σημαία! ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΚΑΤΣΙΦΑΣ ΑΘΑΝΑΤΟΣ.
Οποιον και να φερει τελειωμενος ειναι ποσο μαλλον τη μισθοφορα του Μπερλουσκονι λυκαινα της ΝΤΠ με προβεια! Σανος παπαλα κυρ Κουλη! Βασισου στα ρουσφετια σου να παρεις κανα 10% και τον πουλον αυτιστικε μαγαρα της ΝΔ!