Φορολογικά κίνητρα για την αγορά «καθαρών» περιβαλλοντικά αυτοκινήτων, εξήγγειλε ο υφυπουργός Οικονομικών, αρμόδιος για την φορολογική πολιτική και τη δημόσια περιουσία, Απόστολος Βεσυρόπουλος.
Όπως εξήγησε στον ΣΚΑΪ θα δοθούν κίνητρα για να αντικατασταθούν τα παλαιάς τεχνολογίας αυτοκίνητα, ακόμα και εταιρικά οχήματα, με μειωμένα τέλη ταξινόμησης, μειωμένα τέλη κυκλοφορίας και μειωμένους φόρους χρήσης.
Ο κ. Βεσυρόπουλος διευκρίνισε ότι απαραίτητη προϋπόθεση για να εφαρμοστούν οι φοροαπαλλαγές είναι το νέο, προς αγορά, αυτοκίνητο να εκπέμπει μηδενικούς ρύπους.
Το μέτρο αναμένεται να τεθεί σε ισχύ από τη νέα χρονιά και όπως ανέφερε ο υφυπουργός, πρωταρχικός στόχος είναι η προστασία του περιβάλλοντος και ο προσανατολισμός σε καθαρά αυτοκίνητα νέας τεχνολογίας και κυρίως ηλεκτροκίνητα.
Το παλαιό πρόγραμμα απόσυρσης αυτοκινήτων
Το ελληνικό δημόσιο έδινε στο παρελθόν κίνητρα για την ανανέωση του στόλου των αυτοκινήτων. Τότε το μέτρο απόσυρσης αυτοκινήτου αφορούσε αποκλειστικά τα οχήματα με πρώτη ταξινόμηση έως και τις 31 Δεκεμβρίου 2001.Το όφελος που κέρδιζε ο κάθε ιδιοκτήτης από την απόσυρση ήταν εξαιρετικά μεγάλο, καθώς κέρδιζε έκπτωση από 50% έως και 100% από το τέλος ταξινόμησης ενός καινούργιου οχήματος με βάση τον κυβισμό.
Αναλυτικά:
Το παλιό πρόγραμμα απόσυρσης προέβλεπε:
-Έως 300 ευρώ, για την απόκτηση αυτοκινήτου μέχρι 900 κυβικά εκατοστά και φορολογητέας αξίας έως 6.000 ευρώ.
-Έως 960 ευρώ, για την απόκτηση αυτοκινήτου από 901 μέχρι 1.400 κυβικά και φορολογητέας αξίας έως και 8.000 ευρώ.
-Έως 1.430 ευρώ, για την απόκτηση αυτοκινήτου από 1.401 μέχρι και 1.600 κυβικά εκατοστά και φορολογητέας αξίας μέχρι 11.000 ευρώ.
-Έως και 2.800 ευρώ για την αγορά αυτοκινήτων από 1.601 μέχρι και 2.000 κυβικά εκατοστά και φορολογητέας αξίας μέχρι 14.000 ευρώ.
αφου πληρωνουμε το ΕΦΚΑ και φορους κομπιναδορων πχ ζουρ….κουι….. ΚΑΙ ΑΛΛΩΝ, ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΤΗΝ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ να αγορασουμε.ΑΦΗΣΤΕ ΜΑΣ ΗΣΥΧΟΥΣ