Όποιος έχει κάνει ηλεκτρονική παραγγελία εν μέσω lockdown έχει διαπιστώσει ότι έχουν περάσει πολλές μέρες και το πακέτο παραμένει άφαντο. Οι εταιρείες ταχυμεταφορών “φράκαραν” και δεν μπορούν να διαχειριστούν τον μεγάλο όγκο παραγγελιών.
Τα e-shops και οι εταιρείες ταχυμεταφορών είχαν προετοιμαστεί για όγκους ίδιους ή και ελαφρά υψηλότερους (έως 15%) του πρώτου lockdown. Παρόλα αυτά, λόγω του συνδυασμού του lockdown, της black Friday και της προ-εορταστικής περιόδου, προέκυψαν πολύ υψηλότεροι όγκοι.
Μίσθωσαν και ταξί!
Στην Πάτρα, από το πρωί σήμερα Τρίτη, παρατηρείται πάλι μεγάλη “ουρά” έξω από τις εταιρείες για την παραλαβή πακέτων. Επιχειρήσες που δεν επαρκούν τα μέσα μεταφοράς τους, “επιστράτευσαν” – μίσθωσαν ταξί προκειμένου να γίνει η διανομή των παραγγελιών καθώς, όπως λένε στο tempo24, δεν φαίνεται να παραλαμβάνουν οι καταναλωτές τις ηλεκτρονικές τους παραγγελίες ούτε μέχρι την Πρωτοχρονιά!
Στο μεταξύ, όπως τηλεφωνούν στο tempo24, υπάρχουν και περιπτώσεις που έχει καταχωρηθεί κανονικά η παραγγελία σε κατάστημα μεγάλης αλυσίδας με ηλεκτρονικά είδη, αλλά τα πακέτα είναι “άφαντα”! Αυτό προκαλεί εκνευρισμό στους καταναλωτές οι οποίοι αισθάνονται δυσφορία λόγω της καραντίνας και τα προβλήματα στην παραλαβή των παραγγελιών, σε πολλές περιπτώσεις είναι είδη που χρειάζονται άμεσα, εντείνει την άσχημη ψυχολογική τους κατάσταση.
Οι υψηλότεροι όγκοι απαιτούν και διπλάσιες υποδομές, εξοπλισμό αλλά και προσωπικό σε όλα τα επίπεδα, κάτι που δεν μπορούσε να προβλεφθεί με ακρίβεια. Αλλά και να είχε προβλεφθεί το πιθανότερο είναι ότι δεν ήταν εφικτό να καλυφθεί σε μόλις μερικούς μήνες, αναφέρουν πηγές της εταιρίας ταχυμεταφορών ACS, σύμφωνα με το Αθηναϊκό-Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων, σχολιάζοντας τα ζητήματα που έχουν προκύψει στον κλάδο.
Όπως αναφέρουν οι ίδιες πηγές, αποτέλεσμα είναι ότι κάποιες μεγάλες εταιρείες ταχυμεταφορών, αλλά και ηλεκτρονικά καταστήματα μεγάλων εταιρειών, αναγκάστηκαν να προβούν στη διακοπή της λειτουργίας τους για μερικές ημέρες.
Όσοι είχαν κάνει καλύτερη προετοιμασία μπόρεσαν να συνεχίσουν την εξυπηρέτηση των αυξημένων όγκων, έχοντας ελεγχόμενη καθυστέρηση στην ροή των αποστολών, ώστε να μπορέσουν να ανταποκριθούν στους συσσωρευμένους όγκους παραγγελιών και δεμάτων.
Στο ερώτημα εφόσον υπάρχει αυξημένη ζήτηση των υπηρεσιών γιατί δεν προσλαμβάνεται περισσότερο προσωπικό για να εξυπηρετήσει το κοινό, αλλά και περισσότερους courier με μηχανάκια, πηγές της εταιρείας αναφέρουν ότι είναι απαραίτητο να διευκρινιστεί ότι ο μεγαλύτερος όγκος των αποστολών διακινείται με φορτηγά αυτοκίνητα και βαν, καθώς η αύξηση στη ζήτηση των υπηρεσιών προέρχεται σε πολύ μεγάλο βαθμό από τις αποστολές των e-shop, αλλά και γενικότερα από τη διανομή πακέτων και όχι φακέλων.
Όπως είναι εύκολα αντιληπτό τα κουτιά πάνω στα μηχανάκια μπορούν να μεταφέρουν ελάχιστα πακέτα σε σχέση με τον καθημερινό όγκο που διακινείται και αυτά τα πακέτα είναι συγκεκριμένων, μικρών σχετικά, διαστάσεων.
tempo24.news