Χάος επικράτησε στα αμερικανικά αεροδρόμια, καθώς η American Airlines ανέφερε ένα εκτεταμένο “τεχνικό πρόβλημα” το πρωί της παραμονής των Χριστουγέννων, στις 24 Δεκεμβρίου.
Η Ομοσπονδιακή Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας των ΗΠΑ δήλωσε ότι η αεροπορική εταιρεία ζήτησε στάση εδάφους για όλες τις πτήσεις της στις ΗΠΑ.
Η American Airlines απάντησε στους ανήσυχους ταξιδιώτες στο X, λέγοντας: “Η ασφάλειά σας είναι η ύψιστη προτεραιότητά μας, μόλις αυτό διορθωθεί, θα σας μεταφέρουμε με ασφάλεια στον προορισμό σας”.
Η αεροπορική εταιρεία ήρε την πανελλαδική στάση εδάφους γύρω στις 8 π.μ. ώρα Ελλάδας, αλλά δεν ανακοινώθηκαν περαιτέρω λεπτομέρειες σχετικά με το “τεχνικό πρόβλημα”.
Η American Airlines δήλωσε ότι αναμένει να μεταφέρει σχεδόν 12,7 εκατομμύρια πελάτες κατά τη διάρκεια της εορταστικής περιόδου από τις 18 Δεκεμβρίου έως τις 6 Ιανουαρίου.
Η Υπηρεσία Ασφάλειας Μεταφορών δήλωσε ότι αναμένει να ελέγξει σχεδόν 40 εκατομμύρια ταξιδιώτες από τις 19 Δεκεμβρίου έως τις 2 Ιανουαρίου, αύξηση άνω του 6% σε σχέση με την ίδια περίοδο πέρυσι.
Επιβάτες στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ανέφεραν ότι οι πτήσεις τους κόλλησαν στον διάδρομο προσγείωσης σε διάφορα αεροδρόμια και τους έστειλαν πίσω στην πύλη.
Η American Airlines πραγματοποιεί χιλιάδες πτήσεις ημερησίως σε περισσότερους από 350 προορισμούς σε περισσότερες από 60 χώρες.
Το συμβάν έρχεται λίγους μήνες μετά την ελαττωματική ενημέρωση λογισμικού CrowdStrike που οδήγησε σε ακυρώσεις πτήσεων σε όλο τον κόσμο.