Ηθική δικαίωση ζητά μία δασκάλα στα Χανιά, η οποία εν μέσω πανδημίας και κλειστών σχολείων δέχθηκε αναφορά, αφού αντί για τον επιβαλλόμενο τρόπο διδασκαλίας μέσω τηλεδιάσκεψης, είχε επιλέξει να απασχολεί δημιουργικά μαθητές δημοτικού μέσω mail και blogs.
Συγκεκριμένα, στέλεχος ενός από τα τρία σχολεία που εργάζεται προχώρησε σε έγγραφη αναφορά εναντίον της, κατηγορώντας την για άρνηση εκτέλεσης καθηκόντων.
Ως σχετικά έγγραφα μάλιστα αναφέρονται η ΚΥΑ και τα 4 κείμενα-οδηγίες του Υπουργείου για την εξ αποστάσεως εκπαίδευση.
Στο πλαίσιο αυτό πραγματοποιήθηκε συμβολική παράσταση διαμαρτυρίας στην Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Χανίων από μέλη της Αγωνιστική Συσπείρωσης Εκπαιδευτικών.
Όπως αναφέρει το zarpanews.gr, oι εκπαιδευτικοί που έδωσαν το παρών κατήγγειλαν την επιβολή συγκεκριμένων τρόπων επικοινωνίας των ίδιων με τους μαθητές τους, με την εν λόγω δασκάλα να ξεκαθαρίζει από την αρχή οτι η τηλεκπαίδευση δεν μπορεί να σταθεί ως υποχρεωτικό μέσο διδασκαλίας, αφού «ακυρώνει» τόσο το καθολικό της εκπαίδευσης, δεδομένου οτι δεν έχουν όλα τα παιδιά τα μέσα για να παρακολουθήσουν, ενώ καταστρατηγεί και το εργασιακό ωράριο, από την στιγμή που εν μέσω διακοπών του Πάσχα οι εκπαιδευτικοί καλούνται, μεσημέρι και απόγευμα μάλιστα, να εργαστούν.
Ακόμη, σχολίασε οτι το εκπαιδευτικό υλικό που χρησιμοποιεί ο κάθε δάσκαλος είναι διαθέσιμο προς… αξιολόγηση, με οτι αυτό μπορεί να σημαίνει για το μέλλον.
ΤΣΑΜΠΑ ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΓΙΝΕΤΑΙ.
Η Γ .Γ ΤΟΥ ΥΠΑΙΘ ΟΤΑΝ ΡΩΤΗΘΗΚΕ ΣΕ ΤΗΛΕΔΙΑΣΚΕΨΗ ΜΕ ΤΟΥΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΕΣ ΤΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΣΥΓΧΡΟΝΗΣ ΕΞ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ, ΑΠΛΑ ΤΗΛΕΔΙΑΣΚΕΨΗ, ΕΙΠΕ¨
Μιλήσατε για την υποχρεωτικότητα. Θεωρώ ότι είναι χρέος μας να κάνουμε ότι μπορούμε περισσότερο.
Δεν νομίζω ότι έχει…είναι θέμα υποχρεωτικότητας . Πιστεύω ότι είναι θέμα της ανάγκης αυτήν την στιγμή να προσφέρουμε το περισσότερο. Είμαι σίγουρη ότι θα βρείτε τον τρόπο να κάνετε ένα πολύ καλό συνδυασμό μεταξύ σύγχρονης και ασύγχρονης . Αυτό.. αυτό.. αφήνετε στην ευθύνη του εκπαιδευτικού και επειδή σεβόμαστε απόλυτα την αυτονομία της σχολικής μονάδας, ο Διευθυντής μαζί με το εκπαιδευτικό προσωπικό, μαζί με το σύλλογο διδασκόντων θα συναποφασίσουν πως θα γίνει αυτός ο συγκερασμός.
ΤΩΡΑ ΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΕΧΕΙ ΕΓΓΡΑΦΗ ΕΝΤΟΛΗ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΠΟΧΡΩΤΙΚΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΤΗΛΕΔΙΑΣΚΕΨΗΣ , ΝΑ ΤΟ ΠΟΥΜΕ ΑΠΛΑ, ΑΣ ΤΟ ΑΝΑΦΕΡΕΙ
ΔΕΥΤΕΡΟΝ: ΟΤΑΝ ΤΗΝ ΡΩΤΗΣΑΝ ΑΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΟ ΚΑΤΑΛΛΗΛΟ ΝΟΜΟΘΕΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΓΙΑ ΝΑ ΞΕΚΙΝΗΣΕΙ ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ, ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ Κ.Λ.Π, ΑΠΕΦΥΓΕ ΝΑ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙ.
ΑΝ ΛΟΙΠΟΝ ΚΑΠΟΙΟ ΣΤΕΛΕΧΟΣ ΤΗΣ ΕΚΑΝΕ ΑΝΑΦΟΡΑ , ΑΡΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΝΤΟΚΟΥΜΕΝΤΟ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΤΗΣ, ΓΙΑ ΤΗΛΕΔΙΑΣΚΕΨΗ ΚΑΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΓΓΡΑΦΗ ΕΝΤΟΛΗ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ, ΑΣ ΜΗ ΚΑΝΕΙ ΠΙΣΩ.
ΜΗΝ ΜΠΛΕΞΕΙ ΚΑΙ ΑΥΤΗ ΜΕ ΑΝΑΦΟΡΕΣ ΚΑΙ ΣΥΜΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ Κ.Λ.Π
ΕΝΑΣ ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ ΚΑΙ ΤΟ ΣΤΕΛΕΧΟΣ ΘΑ ΕΧΕΙ ΝΑ ΑΣΧΟΛΕΙΤΑΙ ΠΙΘΑΝΟΝ ΜΕ…….. ΤΗΛΕΔΙΚΕΣ
σωστος!!!!!!!!!!!!
Mη δίνετε σημασία. Διαφωνούν οι αριστεροί με τους κομμουνιστές για το πως θα καταστρέψουν ολοκληρωτικά το εκπαιδευτικό σύστημα (ό,τι απέμεινε δηλαδή…).
είσαι ευχαριστημενος απ το εκπαιδευτικό συστημα που παίρνει το 1% του ΑΕΠ εδώ και 45 χρόνια απο τις κυβερνήσεις της ΝΔ και του ΠΑΣΟΚ???
κρίνεις τα εξ ιδίων τα αλλότρια….