Ξεκίνησε από σήμερα, Πέμπτη, η διαδικασία της κατάθεσης αιτήσεων για τη χορήγηση της έκτακτης εφάπαξ ενίσχυσης που αφορά τις πληγείσες επιχειρήσεις από την πλημμύρα της 15ης Νοεμβρίου, στη Δυτική Αττική.
Η ενίσχυση θα χορηγηθεί από το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών με τη μορφή επιδόματος, ύψους 8.000 ευρώ.
Για την καλύτερη εξυπηρέτηση των πολιτών, η κατάθεση των αιτήσεων θα γίνεται στον 1ο όροφο του Δημαρχείου Μάνδρας και στο ΚΕΠ Ν. Περάμου.
Κατάθεση με αλφαβητική σειρά
Για την κατάθεση των αιτήσεων, θα γίνονται δεκτές οι αιτήσεις με βάση το αρχικό γράμμα του ονόματος της επιχείρησης, ως κάτωθι:
Οι επιχειρήσεις των οποίων οι επωνυμίες απαρτίζονται από λατινικούς χαρακτήρες θα εξυπηρετηθούν σύμφωνα με την αντιστοιχία τους στο ελληνικό αλφάβητο.
Για την υποβολή των αιτήσεων θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας, σύμφωνα με την ώρα προσέλευσης των πληγέντων.
Τα απαραίτητα δικαιολογητικά
Τα απαιτούμενα δικαιολογητικά που θα συνοδεύουν την αίτηση, είναι τα παρακάτω:
1. Για τους αιτούντες Έλληνες πολίτες φωτοαντίγραφο δελτίου ταυτότητας ή σχετικής προσωρινής βεβαίωσης της αρμόδιας Αρχής και για τους αλλοδαπούς φωτοαντίγραφο διαβατηρίου και φωτοαντίγραφο άδειας παραμονής.
2. Φωτογραφίες όψεων του πληγέντος κτιρίου και του εσωτερικού του επαγγελματικού χώρου που έχει πληγεί οι οποίες θα φέρουν το όνομα και την υπογραφή του/της ιδιοκτήτη/-τριας της επιχείρησης.
Οι φωτογραφίες θα πρέπει να απεικονίζουν όσο το δυνατό καλύτερα την κατάσταση του επαγγελματικού χώρου μετά την πλημμύρα.
3. Φωτοαντίγραφο πρόσφατου λογαριασμού ηλεκτρικού ρεύματος, ύδρευσης, τηλεφώνου κ.λπ. για την ταυτοποίηση της διεύθυνσης της πληγείσας επιχείρησης.
4. Υπεύθυνη δήλωση του αιτούντος (με βεβαιωμένο το γνήσιο της υπογραφής) στην οποία δηλώνεται ότι:
• Είμαι ιδιοκτήτης /ενοικιαστής/νόμιμος εκπρόσωπος (διαγράφεται ότι δεν ισχύει) της επιχείρησης ……………………………………………………………. (επωνυμία επιχείρησης) που βρίσκεται στο ………………………….. (ισόγειο/όροφο/υπόγειο) του κτιρίου επί της οδού (ή θέση) ………………………………………………… αρ. ……….. στην Τοπική /Δημοτική Κοινότητα …………….……… του Δήμου ……………………..…… της Περιφερειακής Ενότητας ……………………..…….. και η οποία έχει πληγεί από τις πλημμύρες της ……………………………………….……
• Τα ανωτέρω προκύπτουν και από τα δηλωθέντα, στην Εφορία, στοιχεία.
• Συναινώ / δεν συναινώ (διαγράφεται ότι δεν δηλώνεται) να δοθούν από την Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων στη Δ.Α.Ε.Φ.Κ.-Κ.Ε., οποιαδήποτε στοιχεία απαιτηθούν προκειμένου να μου χορηγηθεί το επίδομα βάσει του άρθρου 4 του ν. 4501/2017 (Α΄178).
• Ο λογαριασμός στον οποίο θα κατατεθεί το επίδομα : …………………………………………….(Τράπεζα) με ΙBAN……………………………………………………………………………………, φωτοτυπία του οποίου σας προσκομίζω με την αίτησή μου.
• Ο Α.Φ.Μ. της επιχείρησης είναι: ……………………..(4)
• Έχω λάβει ενίσχυση ήσσονος σημασίας (de minimis) βάσει του κανονισμού ………………….. (αναγράφεται ανάλογα ο κανονισμός 1407/2013 ή 1408/2013 ή 717/2014) ποσού ………..…………………….(€) κατά το έτος…………….
(αναφέρονται όλες οι ενισχύσεις ήσσονος σημασίας τις οποίες τυχόν έχει λάβει η οικεία επιχείρηση (και οι επιχειρήσεις που συνιστούν ενιαία επιχείρηση με αυτήν) κατά το τρέχον οικονομικό έτος και κατά τα δύο προηγούμενα οικονομικά έτη)
5. Προαιρετικά σε όλες τις περιπτώσεις αλλά και υποχρεωτικά στην περίπτωση που δεν συναινεί ο/η αιτών/-ούσα για τη λήψη στοιχείων από την Α.Α.Δ.Ε. υποβάλλονται:
• Τα έντυπα Ε1 ή Ε3 ή Ν ανάλογα με μορφή (ατομική ή νομικό πρόσωπο ή νομική οντότητα) της επιχείρησης του φορολογικού έτους 2016, ή προσωποποιημένη πληροφόρηση.
• Όλα τα απαιτούμενα νομιμοποιημένα στοιχεία εκπροσώπησης και νομιμότητας της επιχείρησης.