Ακόμα πιο τραγικός είναι ο λόγος που οδήγησε στη συντριβή της πτήσης τους όταν το αεροσκάφος ξέμεινε από καύσιμα.
Το ζευγάρι επέστρεφε από ταξίδι που έκανε για ψώνια στο Παρίσι όταν το δικινητήριο Cessna τους συνετρίβη λίγο πριν προσγειωθεί.
Ήταν τον Νοέμβριο του 2013 όταν το Cessna πλησίαζε στη 1 το μεσημέρι στον αεροδιάδρομο. Πήρε στροφή προς τα αριστερά, αναποδογύρισε και συγκρούστηκε με τη μύτη στο έδαφος.
Ο 58χρονος ιδιοκτήτης ξενοδοχείου, που περιγράφεται ως “ευαίσθητος στην οικονομία καυσίμων”, είχε ανακαλύψει πως μπορούσε να βάλει φθηνότερα καύσιμα κατά 9p το λίτρο στη Βρετανία αντί στη Γαλλία.
Έτσι προτού απογειωθούν από το Παρίσι γέμισε τις δύο κύριες δεξαμενές καυσίμων του αεροσκάφους χωρητικότητας 386 λίτρων με 244 λίτρα.
Υποτίμησε με τους υπολογισμούς μου το πόσο θα μπορούσε να διαρκέσει το ταξίδι και έτσι στέρεψε μια από τις μηχανές.
Υπήρχαν αρκετά καύσιμα στις δύο εφεδρικές δεξαμενές καυσίμων για να καλύψουν τον επιπλέον χρόνο πτήσης αλλά δεν τα χρησιμοποίησε.
Αυτό επειδή δεν στηριζόταν στους μετρητές καυσίμων αλλά χρησιμοποιούσε έναν δείκτη στάθμης για να ελέγχει τα επίπεδα καυσίμων.
Παρέλειψε όμως να λάβει υπόψη του την ταχύτητα του ανέμου κατά τη χάραξη της πτήσης στον υπολογιστή του.
Αυτό σήμανε πως η πτήση είχε καθυστερήσει 45 λεπτά και άρα χρειάστηκαν περισσότερα καύσιμα από τις 2 ώρες και 15 λεπτά που είχε προβλέψει.
Ο πατέρας του Gordon και στενός φίλος του πρώην αναπληρωτή πρωθυπουργού John Prescott εκτιμούσε ότι οι μετρητές καυσίμων θα μπορούσαν να είναι ελαττωματικοί, καθώς ο γιος του ήταν εξαιρετικά σχολαστικός.
Δεν βρέθηκε όμως κανένα αποδεικτικό στοιχείο για πρόβλημα στο αεροσκάφος. Ο εκατομμυριούχος πέθανε στο σημείο της συντριβής, ενώ η επί επτά χρόνια σύντροφός του στο νοσοκομείο από εσωτερική αιμορραγία.
Η έκθεση για τα αίτια της συντριβής κατέληξε στο συμπέρασμα πως η συντριβή προκλήθηκε από έλλειψη καυσίμων που προέκυψε από την κακή διαχείριση του συστήματος καυσίμων του αεροσκάφους.