Απαντήσεις στις καταγγελίες των οδηγών για ολισθηρότητα του δρόμου δίνει ή Νέα Οδός προσπαθώντας να δικαιολογήσει τα αίτια της χθεσινής καραμπόλας,που οδήγησαν στον θάνατο μια 28χρονη κοπέλα, ενώ μάχη για τη ζωή του δίνει αυτήν την ώρα 29χρονος στο Ασκληπιείο Βούλας.
Πάνε να βγάλουν τους οδηγούς τρελλούς, με ανακοίνωση η οποια λέει ότι στο συγκεκριμένο τμήμα του οδοστρώματος έχει πραγματοποιηθεί πρόσφατα αντικατάσταση ασφαλτοτάπητα.
Υπόλογοι σ΄αυτήν την ιστορία, είναι ο Χρυσοχοίδης, κολήτος του Μπόμπολα, καθώς και οι εργολάβοι- μηχανικοί που εμπλέκονται στην κατασκευή του δρόμου.
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ
Ανακοίνωση εξέδωσε η εταιρεία ΝΕΑ ΟΔΟΣ που διαχειρίζεται το τμήμα της Εθνικής Οδού όπου σημειώθηκε το χθεσινό τροχαίο δυστύχημα.
Όπως γράφουν οι υπεύθυνοι, «είχε δημιουργηθεί Ζώνη Προειδοποίησης 2 χλμ. πριν την έναρξη της ζώνης των εργασιών. Στη Ζώνη Προειδοποίησης δεν εκτελούνται εργασίες, αλλά τοποθετείται η απαραίτητη σήμανση για την προειδοποίηση των οδηγών. Συγκεκριμένα, 2 χλμ. πριν το σημείο έναρξης των εργασιών, έχουν τοποθετηθεί προειδοποιητικές πινακίδες Κ 20 (κίνδυνος λόγω εκτελούμενων εργασιών στην οδό) και ρυθμιστικές πινακίδες P 32 για το σταδιακό και ασφαλή περιορισμό του ορίου ταχύτητας σε 50 χλμ. την ώρα.
Στα 50 μέτρα πριν του σημείου έναρξης των εργασιών λειτουργούν προειδοποιητικές πινακίδες με αναλάμπον βέλος (FLR), ενώ υπάρχει και επιπλέον ειδική σήμανση. (πινακίδες απαγόρευσης προσπέρασης, πινακίδες υποχρεωτικής πορείας, κώνοι)».
Η ανακοίνωση:
Στις 12 Δεκεμβρίου 2014 και ώρα 18:17 στο 64ο χιλιόμετρο της Εθνικής Οδού Αθηνών – Λαμίας, όπου και διενεργούνται εργασίες κατάργησης του παλιού σταθμού διοδίων Σχηματαρίου συνέβη δυστύχημα, με αποτέλεσμα το θανάσιμο τραυματισμό ενός ατόμου και τον τραυματισμό 4.
Θα θέλαμε καταρχήν να εκφράσουμε τα θερμά μας συλλυπητήρια στην οικογένεια του θύματος, καθώς και τη συμπαράστασή μας στους τραυματίες και τις οικογένειές τους.
Τα ακριβή αίτια του δυστυχήματος διερευνώνται στην παρούσα φάση από τις Αρμόδιες Αρχές, με τις οποίες και συνεργαζόμαστε πλήρως ώστε να παρέχουμε όποια στοιχεία απαιτούνται από πλευράς μας.
Αναφορικά με την εκτέλεση των εργασιών στο συγκεκριμένο σημείο, ακολουθήθηκαν όπως πάντα οι προβλεπόμενες από τη νομοθεσία διαδικασίες:
• Διενέργεια και ολοκλήρωση Μελέτης με τίτλο Ιόνια Οδός : Αυτοκινητόδρομος ΠΑΘΕ Προσωρινές Κυκλοφοριακές Ρυθμίσεις Κατάργηση Σταθμού Διοδίων Σχηματαρίου
• Κατάθεση της Μελέτης στον Ανεξάρτητο Μηχανικό.
• Έγκριση από τον Ανεξάρτητο Μηχανικό. (Αριθμός Πρωτόκολλου Έγκρισης Μελετών (ΠΕΜ) IC0650/29052014)
• Γνωστοποίηση στην αρμόδια Ειδική Υπηρεσία Δημοσίων Έργων, του Υπουργείου Υποδομών (ΕΥΔΕ – ΛΣΕΠ) και αποστολή σχετικού αιτήματος έκδοσης αστυνομικής απόφασης από την ΕΥΔΕ- ΛΣΕΠ προς την Αστυνομική Διεύθυνση Βοιωτίας. ( Αριθμός Πρωτοκόλλου Α4 /01/10/16 25595)
• Έκδοση σχετικής Αστυνομικής Απόφασης Εφαρμογής της Μελέτης από την Αστυνομική Διεύθυνση Βοιωτίας. (Αριθμός Πρωτοκόλλου 51883/14/1097453)
Η Μελέτη που έχει λάβει όλες τις απαιτούμενες εγκρίσεις, εφαρμόστηκε και εφαρμόζεται κατά γράμμα.
Στη συγκεκριμένη περίπτωση, έχει δημιουργηθεί Ζώνη Προειδοποίησης 2 χλμ. πριν την έναρξη της ζώνης των εργασιών. Στη Ζώνη Προειδοποίησης δεν εκτελούνται εργασίες, αλλά τοποθετείται η απαραίτητη σήμανση για την προειδοποίηση των οδηγών. Συγκεκριμένα, 2 χλμ. πριν το σημείο έναρξης των εργασιών, έχουν τοποθετηθεί προειδοποιητικές πινακίδες Κ 20 (κίνδυνος λόγω εκτελούμενων εργασιών στην οδό) και ρυθμιστικές πινακίδες P 32 για το σταδιακό και ασφαλή περιορισμό του ορίου ταχύτητας σε 50 χλμ. την ώρα. Στα 50 μέτρα πριν του σημείου έναρξης των εργασιών λειτουργούν προειδοποιητικές πινακίδες με αναλάμπον βέλος (FLR), ενώ υπάρχει και επιπλέον ειδική σήμανση. (πινακίδες απαγόρευσης προσπέρασης, πινακίδες υποχρεωτικής πορείας, κώνοι).
Πέραν των παραπάνω φωτεινών σημάνσεων, στο σημείο όπου διενεργούνται οι εργασίες βρίσκονται ακόμα τοποθετημένοι και λειτουργούν δυο μεγάλοι πυλώνες (μανιτάρια) που χρησιμοποιούνταν για το φωτισμό του σταθμού διοδίων όσο αυτός βρισκόταν σε λειτουργία.
Αναφορικά με την κατάσταση του οδοστρώματος, στο συγκεκριμένο τμήμα έχει πραγματοποιηθεί πρόσφατα αντικατάσταση ασφαλτοτάπητα. Η αντικατάσταση ασφαλτοτάπητα αυξάνει την αντιολισθηρότητα του οδοστρώματος και προσφέρει αυξημένη δυνατότητα πρόσφυσης στα οχήματα.
Τέλος, θα θέλαμε να αναφέρουμε ότι από την πρώτη στιγμή του δυστυχήματος κινητοποιήθηκε το σύνολο του ανθρώπινου δυναμικού της Νέας Οδού και σε συνεργασία με την Τροχαία, την Πυροσβεστική και το ΕΚΑΒ, καταβλήθηκε μια μεγάλη προσπάθεια ασφαλούς απεγκλωβισμού των οδηγών και επιβατών των 25 εμπλεκομένων οχημάτων και διασφάλισης της ταχύτερης δυνατής αποκατάστασης της κυκλοφορίας».
Μάχη για τη ζωή δίνει ένας 29χρονος από την φονική καραμπόλα της Παρασκευής
Στην εντατική του Ασκληπιείου Βούλας νοσηλεύεται σε κρίσιμη κατάσταση ένας 29χρονος σοβαρά τραυματισμένος από τη χθεσινή (Παρασκευή) καραμπόλα 25 αυτοκίνητων στο Σχηματάρι, κατά την οποία έχασε τη ζωή της μια νεαρή γυναίκα. Ο άνδρας, που είχε διακομιστεί αρχικά στο νοσοκομείο Χαλκίδας και έπειτα στον Ερυθρό Σταυρό, υποβλήθηκε σε εγχείριση στο θώρακα.
Στο νοσοκομείο Χαλκίδας νοσηλεύονται ένας 39χρονος, ο οποίος έχει χτυπήσει στη λεκάνη, και μια 30χρονη με κατάγματα, και αν όλα πάνε καλά, θα πάρουν εξιτήριο. Οι υπόλοιποι ελαφρά τραυματισμένοι έχουν πάρει εξιτήριο.
Στο μεταξύ,όπως διαβάζουμε στο skai.gr, απαντήσεις στις καταγγελίες οδηγών –και στον ΣΚΑΪ- για τα αιτία της χθεσινής καραμπόλας δίνει με σημερινή της ανακοίνωση η κοινοπραξία Νέα Οδός.
Μεταξύ άλλων σημειώνει ότι «δυο χιλιόμετρα πριν το σημείο των εργασιών υπήρχε ζώνη προειδοποίηση». Αναφορικά με τον φωτισμό τονίζει ότι πέραν των φωτεινών σημάνσεων για την εκτέλεση έργων, στο σημείο όπου διενεργούνται οι εργασίες βρίσκονται τοποθετημένοι και λειτουργούν δυο μεταλλικοί πυλώνες.
Πάντως, αναφορικά με τις καταγγελίες των πολιτών για ολισθηρότητα η Νέα Οδός επιβεβαιώνει ότι στο συγκεκριμένο τμήμα έχει πραγματοποιηθεί πρόσφατα αντικατάσταση ασφαλτοτάπητα και εξηγεί ότι κάτι τέτοιο αυξάνει την ολισθηρότητα του οδοστρώματος.
ΝΑ ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΕΤΕ ΤΑ ΘΥΜΑΤΑ ΚΑΙ ΑΦΗΣΤΕ ΤΙΣ ΝΟΜΙΚΟΠΑΠΑΡΙΕΣ….