Την έχουν αποκαλέσει “Αυτοκρατορία των Δεν”. Τίτλο τον οποίο έχει πλέον απολέσει. Η Σκλαβενίτης, μπορεί μέχρι προσφάτως να μην αναπτυσσόταν μέσω του συστήματος δικαιόχρησης (franchise), να μην άνοιγε τις Κυριακές, να μην έβγαζε φυλλάδια για να προωθήσει τις προσφορές και τις προωθητικές ενέργειες που τρέχουν στο δίκτυό της και να μην διαφημιζόταν, αυτό όμως πλέον έχει αλλάξει ή πρόκειται να αλλάξει σύντομα…
Οι οι καιροί ου μενετοί για την αλυσίδα Σκλαβενίτης. Στο “παιγνίδι” του franchise έχει μπει ήδη, αξιοποιώντας μέρος των συμφωνιών που “κληρονόμησε” από τη Μαρινόπουλος. Τα συγκεκριμένα καταστήματα, μπορεί να μην ανήκουν στην αλυσίδα, εν τούτοις φέρουν το brand της αφού οι ιδιοκτήτες τους έχουν εμπορική συμφωνία με την αλυσίδα, λειτουργούν με διευρυμένο ωράριο και κάποια εξ αυτών μένουν ανοικτά και τις Κυριακές.
Σχετικά με τα άλλα δύο οχυρά, όπως υποστηρίζουν παράγοντες της αγοράς, πρόκειται να πέσουν λίαν συντόμως. Ήδη το δίκτυο της αλυσίδας στην Κύπρο “τρέχει” επικοινωνιακά και μέσω φυλλαδίων, φυλλάδιο έχει εκδώσει και για το εν Ελλάδι δίκτυό της προκειμένου να προωθήσει τα είδη σπιτιού που πουλά, ενώ πρόκειται να εκδόσει και φυλλάδιο προςφορών σε μια προσπάθεια να γίνει γνωστή στην περιφέρεια όπου αντιμετωπίζει και τα μεγαλύτερα προβλήματα. Την ίδια στιγμή, πηγές της αγοράς αναφέρουν πως το διάστημα αυτό η αλυσίδα διενεργεί spec για διαφημιστικό τηλεοπτικό spot που σχεδιάζει να “τρέξει” σε μια προσπάθεια να γίνει ευρέως γνωστή και στην υπόλοιπη χώρα πέραν της Αττικής που είναι το δυνατό της σημείο.
Άλλωστε Ελλάδα δεν είναι μόνο η Αθήνα… Κάτι που ψυχανεμιζόταν η διοίκηση της εταιρείας, όταν σύντασσε το business plan στο οποίο έκανε λόγο για την εμπορική πολιτική που θα ακολουθήσει στην επαρχία, και έχει πλέον συνειδητοποιήσει από την ημέρα που πήρε στα χέρια της το δίκτυο της Μαρινόπουλος.
Σύμφωνα με πηγές κοντά στη διοίκηση της εταιρείας και με βάση διαρροές που έγιναν προ δεκαημέρου, “ο Αύγουστος ήταν ευχάριστη έκπληξη για τη διοίκηση της Σκλαβενίτης, διότι υπήρξε κατακόρυφη αύξηση στις πωλήσεις του δικτύου της επαρχίας. Κάτι που οφείλεται σε μεγάλο βαθμό στις διακοπές των Ελλήνων και δη των Αθηνών οι οποίοι δεν άλλαξαν τις καταναλωτικές τους συνήθειες και έκαναν τις αγορές τους από καταστήματα της Σκλαβενίτης που υπάρχουν πλέον και στην επαρχία.”
Επειδή όμως η αγορά δεν κερδίζεται από τον τζίρο των διακοπών, η αλυσίδα σκοπεύει να κάνει γνωστό το brand της και στους υπόλοιπους κατοίκους της Ελλάδας και μέσω διαφήμισης, προσφορών και φυλλαδίων. Γιατί; Γιατί πολύ απλά, για να βγει το business plan, θα πρέπει να επιστρέψουν οι καταναλωτές της Μαρινόπουλος στο δίκτυο, προκειμένου να φέρουν τζίρο, να ενισχυθεί το cash flow και να εξυπηρετηθεί ο δανεισμός.
Σήμερα ο όμιλος Σκλαβενίτη, διαθέτει 495 καταστήματα της αλυσίδας ΣΚΛΑΒΕΝΙΤΗΣ, σε Ελλάδα και Κύπρο. Επίσης 39 καταστήματα της αλυσίδας ΧΑΛΚΙΑΔΑΚΗΣ, στην Κρήτη, 18 καταστήματα της αλυσίδας ΚΡΟΝΟΣ ΚΑΡΑΚΙΤΣΟΣ (συμπεριλαμβάνονταν στα Καταστήματα που μεταβιβάστηκαν από τον Όμιλο Μαρινόπουλος), στην Αχαΐα και 11 καταστήματα χονδρικής The Mart, σε 8 μεγάλες πόλεις της Ελλάδας. Απασχολεί περισσότερους από 20.000 εργαζόμενους, γεγονός που την καθιστά τον μεγαλύτερο εργοδότη της χώρας.
πηγή: capital.gr