Έχετε σκεφτεί ποτέ γιατί τα φανάρια στους δρόμους έχουν τα χρώματα που έχουν και όχι κάτι άλλο;
Το χρώμα που έχουν οι φωτεινοί σηματοδότες το οφείλουν στη βιομηχανία των βρετανικών σιδηροδρόμων, το 1830.Εκείνα τα χρόνια, οι σιδηροδρομικές εταιρίες δημιούργησαν το δικό τους σύστημα φωτισμού για να ειδοποιούν τους μηχανικούς πότε να σταματήσουν ή να προχωρήσουν, καθώς διαφορετικά χρώματα συμβόλιζαν διαφορετικές εντολές.
Έτσι, το κόκκινο επιλέχτηκε για να σταματούν, με το σκεπτικό ότι για αιώνες το χρησιμοποιούσαν οι άνθρωποι για να σημάνουν κίνδυνο. Όσο περίεργο και αν μας φαίνεται σήμερα, αρχικά είχαν επιλέξει το λευκό χρώμα για τη συνέχιση της πορείας και το πράσινο για την προειδοποίηση (όπως είναι σήμερα το κίτρινο). Ωστόσο, το λευκό χρώμα προκάλεσε πολλά προβλήματα.
Το 1914, έπεσε ένας κόκκινος φακός από το στύλο. Πίσω του υπήρχε ο λευκός φακός που ξεγέλασε το διερχόμενο τρένο το οποίο συνέχισε την πορεία του ανενόχλητο και συγκρούστηκε με ένα άλλο διερχόμενο. Ανάλογα συμβάντα είχαν ως αποτέλεσμα να αλλάξουν οι συμβολισμοί των χρωμάτων.
Πλέον το πράσινο φως σηματοδοτούσε την «κίνηση», το κίτρινο την «προσοχή» και το κόκκινο τη στάση…
Ο Σταμάτης ήταν κουΜουνί και α γρηγόρης λαμογιο-Πασόκος – έτσι απλά
Μέχρι ένα σημείο καλά τ λες αλλά δεν τ ξέρεις τόσο καλά για τον Σταμάτη.Ο λόγος που ο Σταμάτης,που όντως πρόκειται για κάποιον εαμοβούλγαρο κομμουνιστοσυμμορίτη κατσαπλιά,φαίνεται ακίνητος είναι γιατί στην πραγματικότητα είναι κρεμασμένος και έχουν αφαιρέσει την κρεμάλα από το σχέδιο για να μην ξεκινάει τα πανηγύρια ο κόσμος και δεν ξεκολλάει απ’τα φανάρια.Πολλές αναφορές υπάρχουν για αυτόν τον Σταμάτη τον οποίο αποφυλάκισαν οι ναζί το 41 από τις φυλακές του Ναυπλίου,γιατί δήλωνε βούλγαρος.Υπήρξε πολύ καλός ρουφιάνος των ναζί όπως και όλοι οι εαμοβούλγαροι κατσαπλιάδες και γι αυτό τον κρέμασε ο ήρωας Μαγγανάς με τους Χίτες μάγκες του σε ένα ψηλό βουνό που είχε στήσει κομουνιστών κρεμάλα.