Ποιοι επωφελούνται από το ξεπούλημα της Εγνατίας Οδού; Και κυρίως, ποιοι στόχευαν εξαρχής να τη δώσουν σε ιδιωτικά χέρια, κερδοσκοπώντας εις βάρος του ελληνικού λαού;
Πολλά και αμείλικτα τα ερωτήματα, καθώς κάποιοι φαίνεται ότι αποφασίζουν για εμάς χωρίς εμάς και ξεπουλούν το μοναδικό ελληνικό δημόσιο και ολοκληρωμένο κατασκευαστικά αυτοκινητόδρομο, με τον τεράστιο στρατηγικό, εθνικό και αναπτυξιακό ρόλο για όλη την Βόρειο Ελλάδα, σε εγχώριους και ξένους μεγαλοεργολάβους!
Συγκεκριμένα, η διοίκηση της Εγνατίας οδού προχώρησε στην προκήρυξη διαγωνισμού, εφόσον η σύμβαση με την εταιρεία «Αττικές Διαδρομές», η οποία διαχειρίζεται μέχρι σήμερα τους σταθμούς των διοδίων, λήγει στο τέλος του χρόνου. Λογικό μέχρι εδώ.
Μάλιστα, όλοι θυμόμαστε την κατεπείγουσα τροπολογία που «πάσχιζε» να περάσει ο υπουργός Υποδομών, κ. Μιχάλης Χρυσοχοΐδης, για τοποθέτηση διοδίων από το πρώτο ως το τελευταίο χιλιόμετρο. Προφανώς για να δώσει «προίκα» ένα έργο με τους 20 συνολικά σταθμούς διοδίων στους «γνωστούς» μεγαλοεργολάβους.
Γιατί τους αποκαλούμε «γνωστούς»; Θα καταλάβετε, όταν μάθετε ποια είναι τα απαιτούμενα προσόντα του αναδόχου…
– Η χρηματοοικονομική επάρκεια, καθώς θα πρέπει να έχει μέσο όρο ετήσιου κύκλου εργασιών τουλάχιστον 15 εκατ. ευρώ για τις χρήσεις 2011-2013.
– Τραπεζικές βεβαιώσεις συνολικής ευχέρειας τουλάχιστον 3 εκατ. ευρώ.
– Προηγούμενη τριετή εμπειρία σε υπηρεσίες που αφορούν στην λειτουργία τουλάχιστον 30 λωρίδων κυκλοφορίας ανά έτος.
Στην Ελλάδα ξέρετε πολλές εταιρείες – κολοσσούς που μπορούν να “παίξουν” σε αυτό τον διαγωνισμό;
Όπως αποκαλύπτει το pentapostagma.gr, τα δημόσια ταμεία θα στερηθούν περισσότερα από 2 δισ. ευρώ σε χρονικό ορίζοντα 40ετίας της προβλεπόμενης παραχώρησης, ενώ όλοι οι κύριοι άξονες της θα είναι ιδιωτικοποιημένοι και «φορτωμένοι» με διόδια πολύ υψηλού τιμήματος για τους πολίτες!
Αλλά ποιος νοιάζεται, οι μεγαλοεργολάβοι να είναι καλά και ο κοσμάκης ας πληρώνει…
Μπα ;;;;; Εγιναν τωρα Αναρχοκουμουνα Υποκειμενα ;; Εσενα δεν σε επιασε ο Πονος για τους Φωτοπουλους και το συναφι τους ;;;;;